100 سال پیش در اسپوکن: روزنامه جشن ممنوعیت; قطع دست بشر یافت می شود در چوب شرکت - Mon, 08 Jun 2020 PST

اسپوکن دیلی کرونیکل جشن آنچه در آن اعتقاد بر این بود که پیروزی نهایی از ممنوعیت. جدید حکم دادگاه را تایید کرد

توسط NASERINEWS در 19 خرداد 1399

اسپوکن دیلی کرونیکل جشن آنچه در آن اعتقاد بر این بود که پیروزی نهایی از ممنوعیت. جدید حکم دادگاه را تایید کرد Volstead عمل اطمینان حاصل کرد که ممنوعیت اجرا خواهد بود در هر دولت است.

"آخرین امید از سالن مرد رفته است" گفت: سرمقاله. "نهایی کلش که طرفداران مشروب در آمریکا شده بود چسبیده شده است wrested از خود را درک و او مانده است به غرق شدن در استخر خشک امریکا است.

"... مشروب سوال در این کشور مستقر است. اما وجود خواهد داشت بیشتر ضربات بیشتر شکایات بیشتر grumblings شنیده می شود. دریافت آنها را به عنوان rantings مردی که هنوز نمی دانند که از مزایای ممنوعیت. بگویید مرطوب مدافع که در این مسابقه شده و او را از دست داده است."

اما او واقعا از دست داده ؟

در 13 سال منع می شود.

از دست داده و در بر داشت ضرب و شتم: E. C. Wader از اسپوکن بود و مرتب سازی از طریق یک بار از اجاق چوب از McGoldrick Lumber Co. زمانی که او ساخته شده یک وحشتناک کشف: دست انسان.

شوکه او مطلع یک افسر پلیس است که در زمان قطع دست به ایستگاه پلیس. پلیس دادند.

بعد میلتون Kirwin یک کارگر در McGoldrick وارد ایستگاه پلیس با بازوی خود را در یک زنجیر و پاک کردن رمز و راز. او گفت: او را دیدم که دست خود را رو در روی تیغه و به طور کامل قطع. در متعاقب آن درد و سردرگمی او نمی دانم دقیقا چه اتفاقی افتاده است به دست خود را, اما او بر این باور است که آن را به حال شده است "انجام دور توسط حامل های (تسمه نقاله) به دال شمع." Kirwin اصلاح آن دست خود را.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب