مایکروسافت punting در میکسر تصویری بازی جریان سایت - Mon, 22 Jun 2020 PST

میکسر های تصویری بازی جریان سایت به دست آورد توسط مایکروسافت در سال 2016 به گسترش رد پای دیجیتال خواهد بود و س

توسط NASERINEWS در 3 تیر 1399

میکسر های تصویری بازی جریان سایت به دست آورد توسط مایکروسافت در سال 2016 به گسترش رد پای دیجیتال خواهد بود و سرعت پایین انتقال آن جامعه از streamers به Facebook بازی یک رقیب پلت فرم به جای.

این تعجب آور اخبار برای مراقب از جریان میباشد. از چهار بزرگ جریان خدمات در دسترس میکسر تنها دیدم 0.2% رشد در بینندگان سال بیش از سال از آوریل سال جاری به StreamElements یک سایت است که تجزیه و تحلیل جریان روند. Facebook, بازی, یوتیوب و با کشش همه بینندگان شاهد افزایش قابل توجهی در ترافیک. (کشش متعلق به آمازون موسس که جف بزوس نیز صاحب واشنگتن پست.)

اما هنوز هم یک شوک به خصوص پس از میکسر شد که ضربه آغاز سال گذشته روند امضای تصویری بازی streamers به سود انحصار معاملات. تایلر "نینجا" Blevins یک بار محبوب ترین کشش streamer امضا منحصر به فرد مقابله با میکسر در ماه اوت سال 2019. این منجر به یک میزبان از دیگر سایت ها و اثرگذارندهها ساخت مشابه حرکت می کند. نینجا گزارش دریافت تا $30 میلیون برای قرارداد.

در حال حاضر آن را در حال گزارش شده است که نینجا و دیگر streamers و esports ورزشکاران امضا به میکسر رایگان به جریان بر روی هر پلت فرم آستانه گزارش روز شنبه. در یک توییت ارسال شده پس از مایکروسافت اعلام نینجا اظهار داشت که او "برخی از تصمیمات."

اعلام حرکت مایکروسافت گفت که آن را "روشن شد که زمان مورد نیاز برای رشد ما زندگی می کنند جریان جامعه به مقياس از اندازه گیری."

ایکس باکس رئیس فیل اسپنسر گفت: آستانه در مصاحبه ای که این حرکت پشتیبانی, Xbox, آینده, ابر, خدمات بازی در حال حاضر به نام xCloud. آن را به یک رقیب برای گوگل Stadia کنسول خدمات. اسپنسر گفت: در آستانه است که همکاری با Facebook بازی کمک خواهد کرد که ایکس باکس رسیدن به آن هدف بلند پروازانه از اتصال 2 میلیارد پارسه به xCloud.

ایکس باکس با نام تجاری شده است موقعیت خود را در مورد بیش از فقط کنسول تجربه. Netflix بکشد مانند بازی پاس خدمات و بدون درز سازگاری با کامپیوتر پارسه موفق به کسب ستایش از این صنعت است. میکسر شد ضعیف ترین حلقه در این استراتژی این است که با وجود ارائه یک تجربه با کیفیت بالا تبدیل به یک شوخی در حال اجرا از جریان صنعت به لطف کم بینندگان اعداد. نینجا مخاطبان کاهش 33 ٪ و به رسمیت شناختن نام او را حمل هرگز ترجمه برای رشد میکسر به طور کلی.

خاموش کردن اخبار می آید بر روی پاشنه از سابق میکسر کارمند میلان لی علنا متهم مدیران در شرکت با استفاده از کلمات نژادپرستانه و قادر می سازد آن را به عنوان در حال انجام رفتار است. لی اتهامات توییتی در روز یکشنبه باعث ناآرامی در میان میکسر streamers برخی از آنها لغو برنامه ریزی شده جریان بر روی پلت فرم.

همکاران در جریان پلت فرم blindsided شد با این خبر. "ما دل شکسته" نوشته ملیسا هوارد و جاستین Hudspeth میکسر همکاران که زد خلاق کانال کمدی به نام گلدیلاک و خرس در یک پیام مستقیم به پست. "راه آنها را شکست این خبر تا به طور ناگهانی و معمولی است گیج کننده و تکان دهنده است."

میکسر را بسته بود و به احتمال زیاد در مذاکرات قبل از هر یک از این مسائل به ظاهر. مایکروسافت به نظر می رسد با تغییر مقدار از مدیریت جامعه کار به Facebook از 2.5 میلیارد کاربر شبکه های اجتماعی برنامه که تبدیل به بزرگترین میدان جنگ در جنگ بیش از اطلاعات غلط سمیت و سوء استفاده است.

در جولای 22, تمام میکسر سایت و برنامه های کاربردی را تغییر مسیر کاربران به Facebook بازی. میکسر شرکای داده خواهد شد شریک وضعیت با Facebook بازی و Facebook می گوید این امر افتخار تمام موافقت نامه های موجود به عنوان نزدیک که ممکن است. میکسر بینندگان با Embers (این پلت فرم از ارز) و یا برجسته اشتراک کانال را دریافت کنید یک ایکس باکس کارت هدیه به عنوان جبران خسارت.

خواسته در مورد نیت خود را به میکسر در آن پیشنهاد همکاری با وضعیت Facebook, بازی, کمدی duo خود را ابراز عدم اطمینان. "ما را در نظر بگیرید Facebook بازی اما غافل از نیت خود را به رشد است که بخشی از پلت فرم خود را" نوشته هوارد و Hudspeth. "بنابراین در حال حاضر آن را مانند به نظر می رسد کشش است و ما تنها گزینه است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن