در اطراف از راه دور: 'AGT' آخرین واقعیت تلویزیون نشان می دهد برای انطباق با زمان - شنبه 23 آوریل سال 2020 PST

از دست ندهید: "america's Got Talent" – مانند دیگر reality-TV, مسابقات نهفته coronavirus شیوع این تابستان احساس

توسط NASERINEWS در 3 خرداد 1399

از دست ندهید: "america's Got Talent" – مانند دیگر reality-TV, مسابقات نهفته coronavirus شیوع این تابستان احساس خواهد نگاه بسیار متفاوت در آن 15 فصل است. خوشبختانه بسیاری از خوانندگان و رقصنده کمدین daredevils جادوگران و سایر انواع عمل می کند قادر به استماع در فرد قبل از تولید متوقف شد در ماه مارس ، اما قضات پنل که استقبال تازه وارد Sofia Vergara خواهد شد در حال حاضر ارزیابی های خود را از راه دور از خانه. بعضی چیزها هرگز تغییر: طلایی زنگ است و برنده جیب $1 میلیون نفر است. (8 p. m. روز شنبه, NBC).

دیگر شرط

یکشنبه: ما در حال گفت که "برهنه و ترس XL" است که فوق العاده دشوار است در این فصل است. تنظیم سوزان دشت آفریقای جنوبی و منابع کمیاب تر از همیشه. اما شما می توانید – به طور کامل – از آسایش خود را از نیمکت. (8 p. m., Discovery).

شنبه: مجری و تهیه کننده اجرایی دواین جانسون برای فصل دوم از "تیتان بازی." تحت یک فرمت جدید که تازه شرکت کنندگان خواهد شد و گاهی اوقات پیدا کردن خود را در مقابل ورزشکاران حرفه ای مانند بوکسور Claressa سپر و سابق NFL Pro کاسه Joe Thomas. (8 p. m., NBC).

دوشنبه: با ترکیبی از دراماتیزه صحنه متخصص تفسیر و تصاویر آرشیوی سه شب سریال "گرانت" به کنکاش در زندگی Ulysses S. Grant یکی از پیچیده ترین و جنبهی ژنرال و رئیس جمهور در تاریخ ایالات متحده است. لئوناردو دی کاپریو در میان تولید کننده اجرایی در این پروژه است. (9 p. m., تاریخچه کانال).

شنبه: جنیفر لوپز, Derek Hough و Ne-Yo بازگشت به لگد کردن یک فصل دیگر از "World of Dance." در دور اول "مقدماتی" این رقابت ها طول می کشد یک پیچ و تاب و به عنوان قضات تعجب شرکت کنندگان که باید اول انجام و در stripped-down انبار به اثبات آنها را از آنچه در آن طول می کشد. (10 p. m., NBC).

چهار شنبه: در عین حال یکی دیگر از خدمات جریان – HBO Max – آغاز بکار امروز, و یکی از گل سرسبد آن اصل این است: "عشق زندگی" است. گلچین سری با بازی آنا کندریک آن وعده "تازه" در کمدی رومانتیک. در صورتی که چیز خود را همیشه وجود دارد جدید "دیزنی" ارائه شده است. (HBO حداکثر).

چهار شنبه: به عنوان "marvel's Agents of S. H. I. E. L. D." راه اندازی نهایی آن فصل Coulson و این تیم در حال رانش به عقب در زمان و رشته در سال 1931 در شهر نیویورک است. با همه جدید باد صبا مجموعه به زمان پرش در هر لحظه آنها باید مسابقه برای پیدا کردن دقیقا همان چیزی اتفاق افتاده است – و یا آن را می تواند به معنای فاجعه برای جهان است. (10 p. m., ABC).

پنج شنبه: زمان در حال اجرا است برای Matt LeBlanc "من با طرح" که به تازگی لغو شده است. در امشب قسمت آدم و اندی تلاش برای ادویه تا زندگی اجتماعی خود با پیدا کردن دوستان جدید. (8:30 p. m., CBS).

جمعه: Steve Carell, co-ایجاد و ستاره کیهانی کمدی "فضا زور است." او نقش یک ژنرال چهار ستاره که با اکراه تیم با یک دانشمند غیر عادی (جان مالکوویچ) به ارتش ایالات متحده جدیدترین آژانس آماده برای شروع. بازیگران نیز شامل Lisa Kudrow جیمی O. یانگ, Ben Schwartz و جین لینچ. (Netflix).

شنبه: ناتالی پورتمن و جان هام تیتر 2019 از ویژگی های فیلم "لوسی در آسمان است." داستان این است که آزادانه و بر اساس فضانورد لیزا نواک فعالیت های جنایی در اطراف او عاشقانه درگیری با همکار فضانورد ویلیام Oefelein. (8 p. m., HBO).



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب