تغذیه حمل و نقل از Q-tip-سبک coronavirus سواب پازل واشنگتن مقامات دولتی, آخرین چروک در عرضه گلایه - Sat, 16 مارس سال 2020 PST

در اوایل این هفته کارگران در دولت, وزارت بهداشت و درمان انبار در تام واتر Thurston County, انتظار برای دریافت

توسط NASERINEWS در 28 اردیبهشت 1399

در اوایل این هفته کارگران در دولت, وزارت بهداشت و درمان انبار در تام واتر Thurston County, انتظار برای دریافت حمل و نقل بزرگ از 68,000 بینی سواب برای کمک به گسترش coronavirus تست در واشنگتن است. به جای آنها دریافت یک جایگزینی: ده ها تن از جعبه مشخص شده "تسلی برای نوزاد پنبه سواب" بسته بندی شده با آنچه در ظاهر به هزاران Q-tips.

به طور معمول نامناسب برای آزمایشات پزشکی, Q-tip-سبک سواب وادار نی Schuler یک مشاور ارشد رژیم صهیونیستی. جی Inslee به جای یک سر خاراندن تماس به کاخ سفید coronavirus نیروی کار.

"من پرسید:" دقیقا این حمل و نقل ما در حال گرفتن؟' و گفتند: اوه ببخشید چشم پوشی از بسته بندی. شما قرار بود برای دریافت یک یادداشت و توضیح داد که حمل و نقل,' " Schuler روز جمعه گفت.

نیروی کار بعد از ارسال یک یادداشت از ایالات متحده, پنبه, LLC توضیح سواب در واقع تولید شد به طور خاص برای بینی نمونه مجموعه است.

"بسته بندی استفاده می شود (وسایل رفاهی برای نوزاد پنبه سواب) برای بخشی از اولیه FEMA تولید نمی کند دقت منعکس کننده مطالب" یادداشتی امضا شده توسط شرکت رئیس جمهور و مدیر عامل شرکت John B. Nims گفت. "مطمئن باشید که چاپ و بسته بندی شامل F. D. A. تایید سترون پلی استر چرخید سواب برای نمونه مجموعه ای از COVID-19."

اما راه سواب وارد واشنگتن این هفته – 22,000 صورت فله و بسته بندی شده به نمرات برچسب های تقلبی جعبه – گیج دولت سلامت کارگران Schuler گفت. این نازوفارنکس (NP) و سواب بینی به طور گسترده ای استفاده می شود برای نمونه مجموعه به طور معمول به صورت جداگانه پیچیده شده در بسته بندی استریل برای جلوگیری از آلودگی است.

"داشتن جعبه پر از سواب به صورت فله و پرسش در مورد نازایی و اینکه آیا ما می توانیم با استفاده از آنها در همه" Schuler گفت.

دولت در حال حاضر باید انجام تضمین کیفیت آزمون ها قبل از تعیین اینکه آیا و چگونه آن را می توانید با استفاده از سواب به افزایش آن coronavirus تست, او گفت:. که می تواند شامل گرفتن دشوار مراحل را به صورت جداگانه بسته بندی هر یک سواب قبل از توزیع, چه Schuler به عنوان "تنها مانع دیگری در یک حماسه به گسترش تست."

تعجب حمل و نقل علائم آخرین چروک در مغلوب ساختن پیشی جستن دولت وعده برای تست بیشتر منابع که به مراتب کاهش یافته است کوتاه از دولت انتظارات Inslee را گفته است. در اواخر ماه آوریل دولت متعهد به عرضه دولت بارگیری محموله در مجموع 580,000 پزشکی-آزمایش درجه سواب بینی در ماه مه و ژوئن.

اما تا کنون واشنگتن دریافت کرده است تنها در حدود 60000 سواب در نیمه راه از طریق مه -- حدود 10 ٪ از مقدار Adm. برت Giroir ایالات متحده بهداشت و خدمات انسانی (HHS) وزارت دستیار وزیر متعهد به ارائه توسط پایان ماه. همراه با همان وعده های ساخته شده برای ماه ژوئن آژانس فدرال نیز با توافق برای اعزام به اندازه کافی حمل و نقل رسانه ها – مواد شیمیایی مورد استفاده برای حفظ نمونه ها در طول حمل و نقل به آزمایشگاه – به پوشش حدود سه چهارم از وعده داده شده سواب.

یک HHS سخنگو گفت: در یک ایمیل اولیه روز شنبه که واشنگتن برنامه ریزی شده است برای دریافت "حمل و نقل سواب و رسانه ها هر هفت روز" با محموله های برنامه ریزی شده برای شنبه و دوشنبه.

"هنگامی که روز دوشنبه برنامه ریزی حمل و نقل کامل است که حساب خواهد شد برای اولین بار دو امواج محموله COVID-19 تست لوازم و رسانه ها برای ماه مه" ایمیل گفت.

بیانیه ای در روز شنبه از سازمان مدیریت اضطراری فدرال (FEMA) نیز اشاره کرد ایالات متحده پنبه مورد استفاده در بسته بندی موجود برای سواب به "تسریع در تولید و تحویل" از پلی استر سواب. "رفتن به جلو چرخید پلی استر بسته بندی خواهد بود خالی" FEMA در بیانیه ای گفت:.

در اواخر ماه مارس رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن معرفی متحده پنبه کلیولند مبتنی بر شرکت در میان شرکت های مختلف کاخ سفید تا به حال داوطلب خدمت سربازی در چه رئیس جمهور به نام "بی سابقه رانندگی به گسترش متحده' قابلیت" برای coronavirus تست. جدید Q-tip-سبک سواب به طور خلاصه اشاره شد توسط مقامات به عنوان یک راحت تر علاوه بر این برای تست کیت برنامه ریزی برای توزیع.

مقامات دولتی نیز شده اند تقلا برای پیدا کردن و خرید از دست رفته مورد نیاز برای تکمیل فدرال تامین و ساخت تست کیت که در حال مونتاژ در انبار توسط خدمه از سربازان گارد ملی و AmeriCorps داوطلبان.

پس از شیوع کروناویروس جدید که باعث می شود بیماری COVID-19, منفجر شد و در اواخر فوریه واشنگتن تلاش کرده است به ارائه گسترده تست تشخیصی. Inslee با یک چشم به سمت یک مرحله به مرحله در کاهش اجتماعی فاصله گرفتن محدودیت ها و بازگشایی کسب و کار, مکان عمومی فضاهای مدارس و دیگر جنبه های واشنگتن را در جامعه تعیین کرده است یک هدف برای توسعه گسترده از تست و تماس با ردیابی در ماه های آینده.

ماه گذشته Inslee به نام برای ramping تا تست سطح 20,000 تا 30,000 آزمون در هر روز و گسترش آموزش خدمه از 700 محققان به 1500 وظیفه ردیابی کردن کسانی که تا به حال تماس با کسی که تست مثبت است. ایده این است برای شناسایی و جداگانه در معرض افراد از جامعه به تمبر جدید انتقال.

پس از آن ایالت coronavirus تست به طور پیوسته صعود کرد در هفته های اخیر به بیش از 6000 تست در هر روز. فرماندار همچنین اعلام کرد در این هفته حدود 1,400 تماس با ما-ردیابی پرسنل در حال حاضر آماده شده است.

Inslee تست هدف هیچ مهلت اما دفتر او و مقامات بهداشت عمومی گسترش می خواهید تست در محل برای آمدن فصل آنفولانزا است که به طور معمول شروع می شود در پاییز. در آن گسترده تست ایالت بسیار مهم خواهد بود برای تعیین اینکه آیا بیماران مبتلا به بیمار هستند با COVID-19 یا با دیگر flulike بیماری آنها گفت.

اما واشنگتن نمی تواند رسیدن به آن اهداف آزمایش بدون دولت فدرال کمک Schuler گفت.

مغلوب ساختن پیشی جستن دولت به نوبه خود گفته است که آمادگی خود را برای حمایت متحده بلکه تشویق فرمانداران که می خواهند تست های بیشتر برای پیدا کردن منابع لازم در بازار آزاد به مکمل و یا جایگزین هر فدرال توزیع منابع.

این هفته Schuler گفت: دفتر فرماندار برگزار شد چند مکالمات تلفنی با مقامات فدرال از سه سازمان به افزایش نگرانی ها در مورد عقب مانده و از دست رفته محموله های وعده داده شده در تست تجهیزات. در پاسخ به او گفت که او شنیده توضیحات در مورد حمل و نقل ترکیبی-یو پی اس و تجدید وعده داده است که محموله ها در راه است.

"این نوع مانند روزمره آنها به ما بگویید که "این آینده فردا' " Schuler گفت. "اما آن را شروع به احساس مانند," آره, ما شنیده ایم که قبل از. "



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب