ماهیگیری در مار پشت در واشنگتن - Sun, 10 May 2020 PST

لوستن – واشنگتن باز محدودی بهار chinook فصل در رودخانه مار در روز سه شنبه و استقبال از بازگشت از ماهیگیری پس ا

توسط NASERINEWS در 21 اردیبهشت 1399

لوستن – واشنگتن باز محدودی بهار chinook فصل در رودخانه مار در روز سه شنبه و استقبال از بازگشت از ماهیگیری پس از نزدیک به شش هفته وقفه.

توسط اورژانس قاعده رودخانه مار باز به بهار chinook ماهیگیری در نزدیکی کمی غاز سد و باز در کلارک استون روز بعد در روز چهارشنبه. ماهی قزل آلا ماهیگیری خواهد بود و مجاز سه شنبه ها و جمعه ها کمی غاز و چهارشنبه ها و شنبه ها در نزدیکی Clarkston تا اطلاع ثانوی.

دولت یک برداشت سهمیه حدود 400 بالغ chinook و ماهیگیران تفننی خواهد بود قادر به نگه دارید تا به چهار chinook هر روز با حداکثر یک ماهی های بالغ.

واشنگتن ماهی ها و حیات وحش مدیر کلی Susewind بسته دولت برای شکار و ماهیگیری در 26 مارس به عنوان بخشی از تلاش برای کاهش سرعت گسترش coronavirus. چند روز قبل دولت پارک ها و حیات وحش مناطق بسته شد.

دولت برداشته شده بسیاری از بسته شدن است و همچنین اجازه می دهد مردم را به بازی گلف. اما اجتماعی فاصله و محدود سفر باقی می ماند اظهار داشت: اهداف و کمک به شکل دادن به ساختار غیر معمول از بهار chinook فصل است.

ماهیگیری به طور کلی مجاز روز متوالی حتی در سال با کم ماهی اعداد. برای مثال در سال گذشته بهار chinook ماهیگیری در رودخانه مار باز بود روزهای شنبه و یکشنبه. در این سال باز روز در هر محل بر روی مار در حال فاصله.

"این یک روز غیر معمول ساختار برای دلسرد کردن مردم از اردو گفت:" کریس Donley ماهی, مدیر برنامه, برای, واشنگتن, وزارت, ماهی ها و حیات وحش در اسپوکن. "فرماندار 'در خانه بمانند سالم" نظم می گوید: سفر روز تنها و ما در حال تلاش برای حمایت از آن است."

بازگشایی ماهیگیری آمد در زمان برای ماهیگیران تفننی شاید گرفتن بهار chinook اجرا به عنوان آن را می سازد نسبت ناچیز اوج. روزانه شمارش chinook عبور کمی غاز سد ضربه سه رقمی برای اولین بار در تاریخ و زمان آخرین یکشنبه.

شیلات مدیران انتظار دیگری فقیر بهار chinook اجرا – چهارم در چهار سال. رسمی هوا تماس حدود 56,400 بهار و تابستان chinook محدود برای رودخانه مار به بازگشت حداقل تا آنجا که دهان از رودخانه کلمبیا. که فقط 53 درصد از 10 سال به طور متوسط.

شیلات مدیران در واشنگتن و اورگان افتتاح چهار روز chinook فصل در رودخانه کلمبیا. رودخانه باز جمعه و شنبه و بازگشایی May 13.

واشنگتن به حالت تعلیق در فروش غیر ساکن شکار و ماهیگیری مجوز هفته گذشته است.

"این فقط در خانه بمانند محلی و ماهی در جامعه خود را" Donley گفت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب