دیو Feschuk: Zach هایمن نشان می دهد افرا برگها' 'مهر و موم شده' رژیم های تمرین و ponders hub زندگی در شهر گناه

اگر Maple Leafs تا پایان گیر کرده در یک حذفی حباب هفته در یک زمان در این تابستان — و آنها می توانند تنها امید

توسط NASERINEWS در 28 خرداد 1399

اگر Maple Leafs تا پایان گیر کرده در یک حذفی حباب هفته در یک زمان در این تابستان — و آنها می توانند تنها امید برای چنین یک امتیاز از آن قطعا به معنای آنها می خواهم برنده یک پست-فصل سری برای اولین بار از سال 2004 — برگها به جلو ژاک هایمن می توانید از فکر می کنم بدتر مکان منزوی از لاس وگاس.

"من مطمئن هستم که آنها می تواند به ایجاد یک حباب بزرگ برای بچه ها به زندگی می کنند وجود دارد و دسترسی به امکانات رفاهی و شاید شهرهای دیگر نمی تواند فقط به دلیل ماهیت وگاس و چگونه آن را گسترش به عنوان یک شهر" هایمن بود گفت: در روز سه شنبه. "من نمی دانم که چگونه محدود حباب نشده است. اما اگر حباب در حال رفتن به بسیار محدود داشتن فرصت (منطقه) فعال که در آن شما می توانید دسترسی به امکانات شما نمی خواهد که در شهرهای دیگر (است) احتمالا به همین دلیل وگاس بالا وجود دارد."

به عنوان هایمن و برگ خود را به هم تیمی های خود را ادامه داد و به اصطلاح فاز-دو آموزش این هفته در یخ گروه شش در Etobicoke تمرین یخ بازی — این در آماده سازی برای اجباری فاز-سه اردوگاه آموزشی میله میله برای شروع جولای 10 — آنها در میان سپاه از هاکی-محبت مردمی مشتاقانه در انتظار کلمه در جایی که دقیقا NHL برنامه های خود را به نگه دارید همه گیر ناشی از 24 تیم جام استنلی مسابقات است. لاس وگاس پیشتاز به نفع خود افتخار بودن یکی از دو اصطلاح hub شهرستانها; تورنتو است که در میان سه نفر از شهرهای کانادا ادمونتون و ونکوور بودن دیگران که تصور می شود یکی دیگر از جذاب گزینه تشکر در هیچ بخش کوچکی به 73 درصد دلار. جزئیات در میان آنها قابلیت انعطاف دولت فدرال 14 روز در قرنطینه باقی می ماند چیزی.

و قصد دارد به وضوح نیاز به انعطاف پذیر باشید. زیرا تا آنجا که ما در حال دیدن ورزش نام نه بیس بال امیدوار کننده نشان می دهد نشانه هایی از زندگی آن را به ارزش به خاطر سپردن همه گیر به نظر می رسد دور از مرده. در روز سه شنبه, مثلا, Clark, نوادا, شهرستان که شامل لاس وگاس, ثبت بالاترین روز به روز بر تعداد جدید کروناویروس موارد است. شهر گناه است و نه به تنهایی. اورنج کانتی فلوریدا. — که شامل والت دیزنی جهان رفت و آمد مکرر که در آن رپتورز و تورنتو FC در حال آماده شدن برای سفر به, برای بازگشت-به-بازی بازی جشن آغاز ماه آینده — نیز در میان سربازان ارتش در مواردی که بسته به چشم انداز خود را می تواند در نظر گرفته شود نگران کننده است.

روز سه شنبه Clark County سنبله برخی از 342 تست مثبت آمد کمی کمتر از دو هفته پس از 4 ژوئن بازگشایی قمار مناسبت است که پس از تولید reams اعم از اجتماعی-رسانه های تصویری نشان دادن بازدید کنندگان اکثریت قریب به اتفاق بدون ماسک هجوم آوردند به اسلات ماشین آلات و جداول بازی به عنوان هر چند آن را کسب و کار به عنوان معمول است.

به وضوح برخی امیدوارند که در آن است. در حالی که یک محلی رسمی بهداشت قرار دادن یک درخواست برای مشتریان به پوشیدن ماسک برای محافظت از کارکنان و کاهش گسترش دولت کنترل گیمینگ مدیره اصرار پتو سیاست نیست و در عین حال ضروری است. به عبارت دیگر اگر NHL شد نزولی در وگاس امروز بیایید فرض کنیم توپی-شهر حباب خواهد باید بدجور محدود.

برای هایمن نگرانی از اینجا و اکنون نیست و در عین حال شامل ترک دوستان و خانواده برای یک دوره طولانی از رقابتی انزوا. به عنوان جنگل تپه-افزایش رو به جلو ترسیم شده برای رسانه ها در بزرگنمایی تماس, زمان روز کار به عنوان یک برگ افرا طول می کشد تا حداکثر سه ساعت است.

"این بسیار مهر و موم شده با زمان," او گفت:.

است که در آن پنجره, بازیکنان, شروع, روزانه چک در با یک دکتر که شامل یک coronavirus آزمون حداقل دو بار در هفته. پس از آن, آن را به, پزشکی ورزشی, درمان, اگر نیاز بود و پس از خشک زمین تمرین بدنسازی است که طول می کشد 45 دقیقه تا یک ساعت پس از 40 دقیقه بر روی یخ جلسه با پنج تیمی و جدید این هفته مهارت های یک مربی برای هدایت مته.

"سپس شما هاپ خاموش و شما رو به سرعت دوش ، اما شما رو به نوبت از آنجا که تنها یک زن و شوهر از مردم را می توان در حمام در یک بار. و سپس شما از وجود دارد" هایمن گفت. "این یک چرخش سریع. سه ساعت در داخل و خارج. آن را مانند تلفن های موبایل به اندازه کافی در زمان, اما آن را دشوار است زمانی که شما در حال تلاش برای به دست آوردن همه چیز را از طریق. اما آن را فقط می شود بر روی یخ."

27-year-old هایمن البته داشتن بود که تا بحال بهترین فصل زمانی که لیگ تعطیل بیش از سه ماه پیش. با 21 گل در 51 بازی او به ثمر رساند در 33-هدف سرعت برای یک 82-بازی فصل. او متوسط حقوق و دستمزد $2.25 میلیون (آمریکا) باعث می شود او یکی از بهترین معامله در ورزش. در حال حاضر به هفته دوم بر روی یخ کار گفت: کشف فرم خود را برخی از زمان.

"من فکر می کنم همه این است که هنوز هم تا به سرعت ... این است که احتمالا طولانی ترین بچه ها شده اند خاموش اسکیت شاید تا کنون," او گفت:. "من احساس می کنم خیلی بهتر این هفته از من در هفته گذشته و من فکر می کنم هر هفته شما در حال رفتن به احساس کمی بهتر است. آن را تقریبا مانند دوچرخه سواری است. شما به چیزهایی که بسیار به سرعت. شما فقط تلاش برای بدست آوردن جن خود را لمس و احساس بازگشت. مطبوع — شما هرگز واقعا می خواهید برای دریافت مطبوع خود را به عقب تا زمانی که شما بازی یک بازی است."

اگر و هنگامی که آنها بازی برگها را به صورت خاموش در برابر Columbus Blue Jackets در بهترین پنج بازی در سری است. هایمن گفت: بهترین مطبوع تیم را یک مزیت در یک سری است که اگر درست سوغات هایمن که تبدیل شدن به شناخته شده برای خود را بی امان اخلاق کاری. اما هایمن اشاره کرد که برگها مربی شلدون Keefe و کارکنان خود را خواهد شد یک عامل از تاکتیکی دیدگاه در قریب الوقوع نبرد عقل با کلمبوس مربی جان Tortorella.

"من مطمئن هستم که کادر مربیگری عاشق این واقعیت که آنها رو از چند ماه به تهیه و تماشای ویدئو" هایمن گفت. "نکته خنده دار این است که شما هرگز نمی دانید — همه چیز می تواند تغییر از یک سیستم چشم انداز. مربیان در خارج از فصل گاهی اوقات نیشگون گرفتن و کشیدن سیستم های خود را. و این نوع از ناشناخته ... این کاملا متفاوت وحش. آنچه که شما به تماشای یک زن و شوهر از سال پیش ممکن است تیم شما در حال بازی در مقابل در فصل تابستان است. آن را تقریبا مانند یک نام تجاری در سال جدید با همان فهرست."

یک نام تجاری در سال جدید با همان فهرستی در محل اعلام می شود تحت شرایط هنوز در حال مذاکره است.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

"حباب گفتگو وجود ندارد بسیاری از دستورالعمل ها (و در عین حال تاسیس) به چه حباب است" هایمن گفت. "اما آره کار ما است. آن را به سختی می شود. این در شرایطی است که در حال بدیهی است که بسیار دشوار است و بر همه است.

"اگر ما در حال رفتن به فرصت را به بازی ما در حال رفتن به باید در یک حباب و جدا شده و به طور بالقوه نمی بینم خانواده های ما برای یک دوره از زمان. این تصمیمی است که بچه ها را. و اگر این است که آنچه در آن طول می کشد به بازی به آن بستگی دارد در چه مدت شما بروید. من فکر می کنم وجود دارد می تواند leniencies در جای دیگر که شما بروید. من فکر می کنم کسانی که همه چیز به بحث گذاشته شود. اما در حال حاضر ما فقط می دانیم که وجود دارد رفتن به یک حباب."

Dave Feschuk


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن