واکسن محققان به دنبال اطمینان حاصل شود که ایالات متحده مردم گنجانده شده در مطالعات - بحباله نکاح در اوردن, 29 Jul 2020 PST

By Carolyn M. Johnson واشنگتن پست هر سقوط کشیش راب Newells خواستار جماعت در جامعه ایمانی کلیسا در اوکلند کالی

توسط NASERINEWS در 8 مرداد 1399

By Carolyn M. Johnson واشنگتن پست

هر سقوط کشیش راب Newells خواستار جماعت در جامعه ایمانی کلیسا در اوکلند کالیفرنیا به دریافت واکسن آنفولانزا. او به ساخت پل ها در هر روز بین این کشور آسیب پذیرترین جوامع به حاشیه رانده شده و سیستم پزشکی خنثی کردن سوء ظن در مورد ایدز-پیشگیری درمان و آموزش مردم در مورد تحقیقات پزشکی. او یادآوریست مراقبت های بهداشتی رهبران به فکر می کنم سخت در مورد پيامبرانشان: ندارد ارسال یک دکتر برای گفتن سیاه مردم آنچه را که آنها "نیاز" را برای خود خوب است.

اما با این coronavirus آزمایش واکسن در افراد در حال حاضر در جریان Newells می یابد خود را در یک مکان نا آشنا: در حصار در مورد چه چیزی برای گفتن به همکاران خود و جامعه اش پسرعموهای خود را. پزشکی, پژوهش, Newells می داند طولانی و پر زحمت روند – و او نگران است در مورد واکسن کمپین که به نظر می رسد بنابراین دقت تمرکز بر سرعت.

"آنچه ما انجام می دهند که ما انجام داده اند قبل از ؟ من به اندازه کافی خوب پاسخ من به من بگویید در جامعه این است که درست مانند ما انجام شده است در HIV جایی که من راحت وجود دارد جامعه در جدول' " Newells گفت. "چه هستند که ما برای به خطر انداختن سرعت و اگر ما در حال به خطر انداختن هر چیزی چرا ما نمی توانیم حرکت در این سرعت با مطالعات دیگر?"

بی سابقه ای علمی و تلاش برای پایان دادن به این بیماری همه گیر با یک واکسن در حال حاضر چهره یکی از مهم ترین آن آزمون و چیزی کمتر از این موفقیت تمام تلاش در خطر است. یک واکسن باید برای همه – پیر و جوان, سیاه و قهوه ای و سفید. برای اثبات آن می کند بسیاری از 30,000 داوطلبان برای هر آزمایش باید از جوامع مختلف. این یک علمی ضرورت بلکه یک اخلاقی ضروری به عنوان افراد جوان تر از رنگ مرگ از coronavirus در دو رای از مردم سفید و سیاه اسپانیایی ها و آمریکایی های بومی در بیمارستان بستری هستند و در چهار تا پنج برابر نرخ سفید مردم در همان گروه سنی.

"اگر این واکسن آزمایشی که ثبت نام یک دسته از 20-چیزی یا سفید به فارغ التحصیلان آن را نمی خواهد به ما اطلاعات ما نیاز به" فرانسیس کالینز مدیر موسسه ملی بهداشت در مصاحبه ای گفت:.

Newells را تجربه کرده است و واقعیت پشت پرده این آمار ترسناک در درون خانواده خود را. پسر عموی در سنت لوئیس در ونتیلاتور به مدت سه هفته در ماه مارس است. عمه و دایی در بیمارستان بستری شد با COVID-19 بیماری ناشی از ویروس است. تجربه حرفه ای خود را به عنوان یک پزشکی مدافع و مدیر اجرایی پروژه AIDS از شرق خلیج است به او آموخت که چگونه حیاتی آن است که شامل اقلیت در محاکمات اگر یک درمان یا داروی برای موفقیت در دنیای واقعی است.

یک دهه پیش از انقلاب رخ داده در HIV زمانی که برای اولین بار قرص رژیم برای جلوگیری از HIV نشان داده شد موثر است. اما یک دادگاه در سان فرانسیسکو تحت سلطه گی مردان Newells گفت و به عنوان داروی شد در دسترس از طریق یک فرمت به کارآزمایی بالینی آن کسانی که مردان و محافل اجتماعی که در آغوش آن است.

"سیاه مردم در اوکلند واقعا نمی دانم در مورد آن تا به حال شده است برای یادگیری در مورد آن چند سال" Newells گفت. "ما می دانیم که از تجربه است که ما برای تعامل با مردم در اوایل تحقیق و پایان آن تا زمان چیزی تصویب می شود آن چیزی است که با نام تجاری جدید. من فکر می کنم آن را به زمان به صحبت کردن با مردم در مورد واکسن پژوهش است."

گرفتن علم حق

مسابقه برای ایجاد یک coronavirus واکسن تا کنون در محرمانه دامنه زیست شناسی. می توانید این واکسن باعث سیستم ایمنی بدن برای محافظت در برابر عفونت? که واکسن فن آوری امیدوار کننده تر? چگونه ویروس-مبارزه آنتی بادی است که در حال گردش در مردم خون چوب در اطراف ؟

این پاسخ قطعی به این سوالات نمی خواهد آمد از آزمایش های آزمایشگاهی اما از مقیاس انسانی آزمایشات بالینی که در تلاش برای شامل جوامع اقلیت.

غیر اخلاقی تحقیقات سوء استفاده از سیاه و قهوه ای جوامع از جمله فولی آزمایش که نکردن سفلیس درمان از آمریکایی های آفریقایی تبار و گواتمالا آزمایش که به عمد آلوده زندانیان با بیماری های مقاربتی را تبدیل به فرهنگی touchstones برای بسیاری از مردم از رنگ کاشت عمیق بی اعتمادی مقامات پزشکی. که بی اعتمادی – همراه با نابرابر دسترسی به مراقبت های بهداشتی, اطلاعات, موانع و تعصب نژادی – معنی آنها کمتر در تحقیقات کارآزمایی بالینی است.

"در حال حاضر همراه می آید همه گیر و از آن مهم تر در حال حاضر از همیشه که ما اقلیت گنجانده شده است. ما باید با پریدن بیش از کوه ها را امتحان کنید و این کار" گفت: Consuelo Wilkins, معاون رئیس جمهور برای عدالت در سلامت تحقیقات در مرکز پزشکی دانشگاه واندربیلت.

در زمان عادی می تواند سال از برنامه ریزی برای ایجاد دادگاه با نمایندگی از جوامع اقلیت یک کار است که اغلب می آید به تعامل انسان و زمان است. که وظیفه همه پیچیده تر است در حال حاضر با چهره به چهره تعامل محدود با این بیماری همه گیر تجمع جامعه ارائه یک خطر برای گسترش ویروس و عجله به استخدام. و آن اتفاق می افتد در مقابل پس زمینه از یک کشور دست و پنجه نرم کردن با نژادپرستی نظاممند.

دهه توسعه توسط HIV محققان به, گی, مردان زن نما مردم و جوامع از رنگ به عنوان یک داربست اما coronavirus تاثیر می گذارد جمعیت وسیعتری. محققان پیشرو واکسن تلاش هستند تشکیل جامعه مشاوران تخته به درک چگونه به خیاط پیام و برقراری ارتباط با احترام با تعدادی از گروه در معرض خطر از جمله آمریکایی های بومی سیاه پوستان, Latinos و افراد مسن.

جزئیات کوچک حیاتی خواهد بود. بروشور و یا تبلیغات برای آزمایش های بالینی باید در دسترس در زبان های متعدد. آنها باید تصویر کشیدن اقلیت اما نه فقط به عنوان افراد مورد آزمایش. مواد آماده شده برای رهبران قبیله ای و اخلاق متخصصان در یک بومی آمریکایی جامعه ممکن است نیاز به پاسخ سوالات مختلف از کسانی که آماده برای یکی دیگر گفت: میشل Andrasik ارشد کارکنان دانشمند در واکسن و بیماری های عفونی بخش در مرکز سرطان هاچینسون فرد.

"ما باید فوق العاده داشته باشیم که ما در حال گرفتن به و چگونه ما در حال صحبت کردن به آنها" Andrasik گفت.

کارشناسان که در آزمایش های تحقیقاتی و تخصص در ایجاد تعامل با جوامع گفت: سویفت ورود و گسترش این بیماری همه گیر ساخته شده است آن را دشوار برای شروع این گفتگوها در عمق و زود از آنجا که بسیاری از جزئیات محاکمه در حال نهایی.

"من حتی نمی باید یک اسکریپت است. آن را در مورد آموزش و پرورش, و من نمی خواهم به تماس با مردم و می گویند که ما یک مطالعه که در آینده به زودی و blah blah blah – من نیاز به یک طرح توجیهی بتن" گفت: Anthony Johnson, یک جامعه در امور متخصص در دانشگاه ایلینوی در شیکاگو مشغول به کار در استخدام برای محاکمه coronavirus واکسن های ساخته شده توسط شرکت مدرن. "آنها علاقه مند هستید. آنها عصبی است. زیادی از آنها شده اند نهفته COVID-19 در راه های مختلف."

"ما باید شروع به 400 سال پیش'

در 24 ساعت اول که ملی سایت رفت آنلاین اجازه می دهد مردم برای داوطلب در نظر گرفته شود برای واکسن محاکمه 30000 نفر ثبت شده است. در یک بیماری همه گیر آزمایشات تحقیقات اغلب آسان تر برای پر کردن. اما مطمئن شوید که شرکت کنندگان افرادی هستند که واقعا در معرض خطر ابتلا به این بیماری خواهد بود اساسی تنش با توجه به نیاز به رفتن سریع.

جین Marrazzo های عفونی-بیماری های پزشک در دانشگاه آلاباما در بیرمنگام گفت: HIV جامعه آموخته است که چگونه به انجام این کار دشوار است از آوردن جوامع اقلیت در برای محاکمه. اما او نگران است تنوع می تواند قربانی در میان فشارهای رقابتی در میان شرکت های مانورهای رندانه برای اولین بار به منظور توسعه یک coronavirus واکسن. و با وجود نگرانی در مورد محققان فاقد تجربه با آسیب پذیر جوامع و تلاش برای دیدار با تهاجمی جدول زمانی برای ارائه نتایج در عرض چند ماه.

"این بسیار سریع تر به مسیر کمترین مقاومت و ثبت نام افرادی که دسترسی به مراقبت های بهداشتی و همه چیز – آنها اتومبیل آنها می توانید پرداخت برای پارکینگ" Marrazzo گفت.

طنز این است که افرادی که زیر هر به روز رسانی از توسعه واکسن و زمان برای یادگیری در مورد تفاوت های ظریف از تحقیقات پزشکی اغلب امتیازات است که محافظت از آنها را از ویروس. و افرادی که مایل به شرکت در واکسن محاکمه اساسا اعتماد که سیستم کار خواهد کرد برای آنها احساس اغلب وجود ندارد و در جوامع است که می تواند به نفع بسیاری از امن و موثر واکسن.

یک ابزار استخدام بستگی به پورتال و یا نرم افزار است که استفاده از مردم برای بررسی پرونده سلامت الکترونیک است که می تواند هشدار آنها در مورد این فرصت را به ثبت نام در یک محاکمه. اما مردم در جوامع اقلیت هستند کمتر احتمال دارد به یک پزشک مراقبت های اولیه سلامت یا بیمه معنی آنها نمی خواهد که دسترسی آسان به سوابق پزشکی.

"این احساس تقریبا مثل ما باید شروع به 400 سال پیش و 4 سال پیش گفت:" Utibe Essien دستیار پروفسور پزشکی در دانشگاه پیتسبورگ دانشکده پزشکی.

یک میراث بی عدالتی

Roshon سبز از لاورنسویل گرجستان قصد دارد به صبر کنید تا زمانی که واکسن آزمایش های در حال انجام برای دریافت یک شات از حفاظت – و شاید دیگر. او به تنهایی است.

به دور از داشتن یک ترس علوم سبز, 50, یک تنوع مربی برای یک برنامه درمانی. او می داند که افسرده پزشکی در ادبیات نژادی و نابرابری بسیار خوب است. سلامت نابرابری تحت تاثیر قرار هر مرحله و جنبه های زندگی: نرخ بالاتر از چاقی در جامعه سیاه, سیاه, زنان خطر مرگ در هنگام زایمان hesitance برای درمان سیاه درد مردم.

در یک کشور است که تحمل آن نابرابری برای قرن ها سوء ظن عود زمانی که دارویی مدیران میلیاردرهای نیکوکار و رهبران دولت بحث بالا-تفکر در مورد نیاز به مردم سیاه و سفید به گام رو به جلو به عنوان افراد مورد آزمایش و خط برای عکس.

"در حال حاضر همه ناگهانی شما می آیند تا با واکسیناسیون و آن را قرار است به کار شده و به خوبی کار می کنند و شما می خواهید به آن را امتحان کنید با ما ؟ شما نمی پرداخت توجه به ما برای سال" سبز گفت. "شما هرگز در مورد مراقبت از ما و همه ناگهانی شما باید یک واکسیناسیون و شما می خواهید برای ذخیره ما ؟ به هیچ وجه."

سبز فکر می کند این امکان وجود دارد که محققان و دانشمندان می تواند ایجاد اعتماد در تحقیقات واکسن و تلاش است. اما این یک کار بزرگ است. آنها نیاز به برقراری ارتباط بیشتر آشکارا در قرعه کشی رهبران جامعه سیاه تراست و اذعان لایه عدالتی همه گیر است lain لخت.

"اگر وجود دارد این واکسیناسیون چیزی که از راه دور می تواند به کسی کمک کند و شما امن در آن چرا شما به دنبال آفریقایی جامعه? چرا شما بیشتر از 1-percenters? آن را به بیل گیتس. آن را به دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن" سبز گفت. "کسی که مثل من به طور منظم افراد روزمره trying-to-make-it مردم خواهد صبر کنید."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن