ماه-مشاهده نیست و فقط برای جغدها شب - Sun, 26 Jul 2020 PST

بچه ها اغلب تدریس مرتبط با خورشید روز و ماه و ستاره با شب. در عین حال چرا ماه گاهی اوقات در طول ساعات روز? پاس

توسط NASERINEWS در 6 مرداد 1399

بچه ها اغلب تدریس مرتبط با خورشید روز و ماه و ستاره با شب. در عین حال چرا ماه گاهی اوقات در طول ساعات روز?

پاسخ این است که تا حدودی ساده است: ماه و ستاره همیشه جایی در آسمان, اما ما همیشه نمی توانید آنها را ببینید.

"خورشید روشن است در طول روز است که این نوع از غرق کردن نور از ماه و ستاره" اخترفیزیکدان شایانی Polius گفت. او رئیس جمهور است و از بنیانگذاران سنت لوسیا ملی نجوم کانون در منطقه کارائیب.

در طول ماه نو, ماه بین خورشید و زمین و کنار ماه است که توسط خورشید روشن مواجه است و دور از سیاره ما است. این بدان معنی است که ماه است که هنوز هم وجود دارد اما ما نمی توانیم آن را در طول روز به دلیل همه از نور خورشید است منعکس شده از ما دور است.

به عنوان ماه همچنان در مدار خود به دور زمین دور از خورشید به طور فزاینده ای بیشتر از آن روشن سطح قابل مشاهده است. این است که چرا ماه گاهی اوقات به نظر می رسد به عنوان یک هلال و یا نیمه ماه. هنگامی که آن را دورتر از خورشید و قابل مشاهده در بالای افق آن را آسان تر به نقطه در طول روز.

سپس در نیمه راه از طریق آن به مدار ماه است "پشت سر" زمین نسبت به خورشید و ما می توانید تمام سطح روشن شده توسط نور خورشید. این چیزی است که شناخته شده به عنوان یک ماه کامل, اما آن را فقط در شب.

معمولا ماه سفر در یک زاویه است که هنوز هم اجازه می دهد تا نور خورشید برای رسیدن به آن زمانی که آن را در پشت زمین. اما چند بار در سال از آن می گذرد پشت زمین در یک دقیق زاویه که در آن نور می تواند رسیدن به آن است. این است که آنچه به نام ماه گرفتگی.

نه تنها ماه نظر می رسد به تغییر شکل از طریق یک توهم نوری آن را نیز به نظر می رسد به حرکت در سراسر آسمان است. فقط به عنوان خورشید به نظر می رسد به "ظهور" و "مجموعه" ماه روزانه سفر در سراسر آسمان بیشتر ایجاد شده توسط چرخش زمین است.

ماه نیز می تواند به نظر می رسد برای تغییر رنگ Polius گفت. هنگامی که آن پایین نشسته در افق وجود دارد بیشتر فضای بین ما و ماه و تمام کسانی که ذرات راه پراکندگی انواع خاصی از نور مانند طول موج در طیف آبی رنگ است. این برگ پشت نور نزدیک به طیف قرمز, است که چرا یک ماه کم در افق می تواند گاهی اوقات به نظر می رسد بیشتر به رنگ زرد و یا حتی صورتی از یک است که به طور مستقیم در بالای سر.

اما نمی شود فریب خورده Polius گفت. این سوالی است که همیشه همان رنگ. آن را فقط به نظر می رسد مختلف به ما تحت شرایط مختلف.

چگونه زمین بود بزرگترین bestie تشکیل شده است ؟ "پیشرو نظریه در حال حاضر این است که ماه از زمین" Polius گفت.

دانشمندان شواهد نشان می دهد که حدود 4.5 میلیارد سال پیش یک جسم در فضا به اندازه مریخ ناودان به طرف سیاره ما است. تاثیر فکر این است که فرستاده تن باقی مانده به فضا که در آن آن را به آرامی آمد و با هم به صورت بزرگ و گرد و خاکی توپ. و از آنجا که فضای توپ شد و هنوز هم نزدیک به زمین در آن به دام افتاده توسط جاذبه زمین و در نهایت حل و فصل به مدار ما را برای اعطا امروز.

بنابراین دفعه بعد شما می بینید که غول سنگین تکه از سنگ خزنده در سراسر آسمان نگاه زمین زیر پای خود را و فکر می کنم در مورد که در آن ماه ممکن است سرچشمه گرفته است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب