بیشتر طرفداران محدودیت های کمتری به بازی بروید در تایوان ballparks

جدید شهر تایپه تایوان—تایوان لیگ بیس بال است که در ادامه به عنوان یک پیشگامی برای از سرگیری پس از مستند در cor

توسط NASERINEWS در 21 خرداد 1399

جدید شهر تایپه تایوان—تایوان لیگ بیس بال است که در ادامه به عنوان یک پیشگامی برای از سرگیری پس از مستند در coronavirus بیماری همه گیر.

یک کاهش در آخر هفته گذشته اجازه می دهد تا طرفداران بیشتری در ballparks اجازه می دهد تا آنها را به نشستن به هم نزدیک و مصرف غذا و نوشیدنی در حالی که آنها در حال حمایت از تیم خود را در تایوان بر اساس CPBL.

ماسک اختیاری زمانی که نشسته است.

تایوان لیگ از سر بازی در ماه آوریل در خالی استادیوم در حالی که نخبگان ورزشی در سطح جهان هنوز در مستند و ماه گذشته آغاز شده اجازه می دهد تا 1000 طرفداران حضور در بازی های تحت سخت اجتماعی فاصله گرفته است.

روز یکشنبه پس از دولت دوباره سست آن COVID-19 محدودیت طرفداران تنها نیاز به پوشیدن فولاد ماسک صورت زمانی که آنها در صندلی های خود و استادیوم بودند اجازه داده می شود تا 50 درصد از طرفداران.

این CPBL است که در ادامه به رعایت محدود اجتماعی فاصله با سفارش یک صندلی فاصله حفظ شود بین طرفداران.

بلند کردن اجسام از محدودیت استقبال شد در بازی روز سه شنبه بین دفاع از CPBL قهرمان Rakutan میمون و بازدید از Uni-شیرها در تینن.

میمون فن مارتا چن گفت که او در حال حاضر می تواند تشویق آنجا که او می خواهد بدون ماسک. Uni-شیرها برگزار کردن نهم-زمین باز یافته تجمع به ضرب و شتم دفاع از CPBL قهرمانان 7-6.

"از حالا به بعد ما را مجبور به پوشیدن ماسک هنگامی که ما به تماشای یک بازی بیس بال در ورزشگاه. این اجازه می دهد تا من به فریاد زدن با صدای بلند تا آنجا که من می خواهم برای تشویق تیم من ، " 31 ساله چن یک حمل و نقل هوایی کارگر گفت. "و من بچه نمی خواهد زحمت من با مصرف این ماسک کردن. بچه ها پیدا کردن آن سخت به پوشیدن ماسک."

Uni-شیرها پارچ لوگان Darnell گفت: کاهش محدودیت در طرفداران ساخته شده از آن احساس "بسیاری بیشتر شبیه به یک بازی بیس بال."

"همه هیجان زده است که کمتر وجود دارد محدودیت در طرفداران در آینده. آنها ما را احساس خیلی عادی تر از آنچه که بود از قبل" Darnell گفت. "شما تا به حال یک مقدار مشخصی از مردم که می تواند در آمده و همه پخش شد ، و حتی قبل از زمانی که وجود دارد هیچ کس در غرفه بود که فقط یک متفاوت ... های مختلف احساس راحتی کنید. اما در حال حاضر که همه به عقب و محدودیت نوع کمتر آن را احساس بیشتر شبیه به یک بازی بیس بال برای اطمینان حاصل کنید."

تایوان که تا به حال 433 COVID-19 نفر از میان جمعیت 23 میلیون و محدود از گسترش اعمال محدودیت های پرواز و از طریق تماس با ردیابی از هر کسی که می آید نزدیک به یک تایید بیمار است.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب