Coronavirus بازنشسته است و از دست دادن. در اینجا به همین دلیل است که می تواند تغییر ورزشی برای همیشه

لس آنجلس—جریان خون در تاریکی rivulets پایین کنار یک مرد ، دیگر مرد سیاه چشم که او گسترش دست خود را در تبریک و

توسط NASERINEWS در 1 خرداد 1399

لس آنجلس—جریان خون در تاریکی rivulets پایین کنار یک مرد ، دیگر مرد سیاه چشم که او گسترش دست خود را در تبریک و یا شاید همدلی است.

در سال 1952 و دو هاکی تیم باید فقط به پایان رسید در یک نیمه نهایی سری. یک خون آلود موریس "موشک" ریچارد ستاره پیروز Montreal Canadiens به نظر می رسد لرزان ایستاده در مرکز یخ برای "دست خط" است که به دنبال هر NHL حذفی برای چند دهه.

دروازه بان از دست دادن بوستون برونز به طور مشابه ضرب و شتم "قند جیم" هنری خم کمی به جلو به عنوان آنها را تامین کند. چیزی است که وجود دارد عاطفی خود را در مورد تاثیر یک عکس از لحظه گرفتن همه چیز شما نیاز به دانستن در مورد این مراسم از ورزش است.

بوکسورهای لمسی دستکش قبل از مبارزه و بازیکنان فوتبال خوش آمد می گوید هر یک از دیگر در تلنگر سکه. در تنیس و گلف و فوتبال, رقبای صبر کنید تا بعد از بازی. مردانگی تنها شروع به توضیح سفارشی که متحمل صرف نظر از دشمنی و یا حتی خشونت ها در زمینه بازی.

"این ریشه در پستانداران روانشناسی" گفت: دیوید مسلمات یک انسان شناس در گنزگا دانشگاه مرکز مطالعات غیرکلامی. "پستانداران به خصوص شامپانزه و گوریل خواهد رسیدن و لمس دستان یکدیگر قبل از پرخاشگری و پس از تجاوز."

تکامل و عصبی مدارات با وجود از دست دادن آمده است تحت حمله — در سراسر جامعه — از COVID-19. رایج قوانین و مقررات شده است rebranded به عنوان یک بردار برای گسترش عفونت است.

"هنگامی که شما در نظر گرفتن عرق عامل فقط در دو ماه دست دادن تبدیل شده است غیر قابل تصور" گفت: پم شرایور در میان بزرگترین دونفره بازیکنان در تاریخ تنیس و یک ESPN مفسر. "آن را انجام داده و من فکر نمی کنم آن را به عقب می آیند."

سوال این است که ممکن است ورزش بود از دست دادن چیزی مهم است ؟

عمل فیزیکی دارای یک هندسه خود را.

کف باید عمود به زمین رو نه رو به پایین در یک نشان از تسلط و نه رو به بالا در حلم. با ما تماس بگیرید باید قطر, وب از پوست در زیر هر انگشت شست جلسه در تقارن است. لرزش دو تا پنج برابر بیشتر یا کمتر.

نتیجه این معادله می تواند به مراتب بیشتر از مجموع اجزاء آن است.

نلسون ماندلا به کمک سیمان خود را نوپای ریاست جمهوری در آفریقای جنوبی پس از آپارتاید را از دست دادن و pat بر روی شانه با ملی راگبی ستاره فرانسوا Pienaar در سال 1995 در مسابقات جام جهانی.

در سال 1963 تمام سفید می سی سی پی امور خارجه بسکتبال تیم ملی مخفیانه به خارج از شهر هجوم یک segregationist سابقه بازی در مسابقات NCAA در برابر لویولا شیکاگو تیم ملی با بازیکنان در فهرست. تیم دست تکان داد قبل از tipoff.

"این شگفت انگیز بود به طوری بسیاری از دوربین چشمک می زند" جو Dan طلا, کاپیتان, که, می سی سی پی امور خارجه تیم گفت: شیپور لجر Jackson, Miss., در سال 2011. "این زمانی است که آن را به من رسید این بود که بیشتر از یک بازی است. این تاریخ است."

ايميل مراسم می تواند به معنای مشکل است.

دیترویت پیستونز راه می رفت خارج از دادگاه پس از یک سال 1991 NBA کنفرانس نهایی از دست دادن و بدون اذعان مایکل جردن و پیروز شیکاگو بولز. اخیرا در مورد خواسته واکنش شدید عمومی که همچنان ادامه دارد به این روز سابق پیستون ستاره Isiah Thomas به نظر می رسید که افکار دوم.

"دانستن آنچه ما می دانیم در حال حاضر پس از آنچه صورت گرفت من فکر می کنم همه ما را متوقف کرده اند می گویند, 'هی تبریک,'," او گفت: ESPN "آخرین رقص" مستند.

که اردن پاسخ داد: "هیچ راهی وجود دارد شما می توانید من را متقاعد کند او نبود (استمناء)."

پس از 2011 NFL بازی مربی جیم Harbaugh از سان فرانسیسکو 49ers یک کمی بیش از حد مشتاق در مورد برنده شدن تندرست در سراسر این زمینه نسبت به همتای خود با شیرها دیترویت. در نتیجه دادن بود بیشتر از یک چاقو به دنبال خشن, با کف دست زدن در پشت باعث درگیری بین تیم های.

دیترویت مربی جیم شوارتز شکایت به خبرنگاران گفت: "من رفتم به لرزش یک مربی حریف دست و بدیهی است که شما برنده یک بازی که شما هیجان زده هستیم. اما وجود دارد را پروتکل می رود که با این لیگ است."

پس از یک راش از postgame دعوا در سال 2013, کنتاکی, دبیرستان مقامات با صدور یک بخشنامه است که در ابتدا به نظر می رسد به ممنوعیت دست دادن. جنوب کالیفرنیا لیگ گرفته بود اقدام مشابه سال قبل است. مقامات به زودی backpedaled در هر دو مورد.

به عنوان یک استاد فلسفه در ترلتن دانشگاه ایالتی تگزاس, Craig کلیفورد می بیند حرکت به عنوان سازنده برای بازیکنان جوان به ویژه هنگامی که احساسات بالا اجرا می شوند.

"شما نمی توانید یک بازی خوب و بدون یک حریف خوب, آیا دوست دارید حریف خود را یا نه گفت:" کلیفورد co-نویسنده کتاب "ورزش و شخصیت." وی افزود: "این در مورد یک فرد خوب. آن گفت: "من قصد دارم به شما احترام از آنجا که شما در حال ساخت این امکان را برای من به بازی این بازی.'"

در دوران باستان غریبه استقبال یکدیگر با گسترش یک کف دست باز برای نشان دادن آنها تا به حال هیچ سلاح. بالا و پایین حرکت زود هنگام دست دادن? این ممکن است یک راه برای تنه زدن هر چاقو tucked به آستین.

Clasping دست تبدیل به نشانه ای از حسن نیت با 9 قرن قبل از میلاد هنگامی که یک سنگ حجاری و نقوش برجسته نشان می دهد آشوری حاکم Shalmaneser III آب بندی یک اتحاد با همتای بابلی. بعدا در قرن 17 کویکر در نظر گرفته آن را برابری طلب جایگزین برای رسمی رکوع یا کلاه-اوج.

هر چه انگیزه انسان شناس مسلمات می بیند عمیقا غریزی رفتار.

لمس رتبه در میان قدیمی ترین حواس انسان پشت بوی انگشتان لادن با حساس انتهای عصب متصل به ماژول های مغز است.

پوست به پوست تماس نشان داده شده است به سیگنال غدد آدرنال محدود کردن تولید کورتیزول, استرس زا هورمون در هر دو پدر و مادر و نوزادان خود را. محققان گمان می برند از دست دادن ممکن است باعث یک پاسخ مشابه خواهد بود که مربوط به دو و میدانی.

"وجود دارد ترس اولیه قبل از اینکه شما در حلقه و یا در این زمینه بسیاری از ورزشکاران صحبت در مورد ترس" مسلمات گفت. "وجود دارد آدرنالین جنبه ورزش و شما می توانید بخشی از مقابله که با رسیدن به, قرار می دهد که شما یک کمی در سهولت."

دست مرتبط به هورمون دیگری — noradrenalin — است که همواره خشم. در تهاجمی دولت, انسان ها تمایل به ایستادن بلندتر و جهت خود را کف دست رو به پایین — تصویر یک مربی رو به افزایش و دوست داشتنی تریبون در یک تیم نشست.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

احساسات بیش از حد می تواند معکوس به تفکر روشن و اعدام در این زمینه است. بنابراین مانند یک سگ خیزان هنگامی که آن را برخورد سگ دیگری حتی باطل linebacker ممکن است ناخودآگاه معتدل اضطراب خود هنگام ملاقات با مخالفت با کاپیتان تیم در هافبک قبل از کیکآف.

و آنچه در مورد بازیکنان تنیس نزدیک شدن خالص پس از یک بازی ؟ آن را ممکن است یک راه برای تسکین roiling بیوشیمی به هر دو طرف احساس بهتر بعد از گرم رقابت است.

"مغز به نظر می رسد می دانم که چگونه به مسئولیت رسیدگی به این چیزها و چگونه به کاهش توسط لامسه نشانه" مسلمات گفت. "دست دادن یک راه برای کاهش این اثر است."

بوکسورهای شروع به انجام این نوع از چیزی که بیش از 150 سال پیش. زمانی که Marquess از Queensberry موظف دستکش در سال 1867 مبارزان شد بی خبر پیشرو به دوران مدرن پوشیدن حفاظت شخصی و تداوم مشت.

در هاکی از دست دادن خرما به حداقل 1908 زمانی که تیم در همه ستاره بازی خیریه بنا به گزارش ها به انتظارنشسته بودند. تشریفات در زمان برگزاری توسط 1930s تبدیل شدن به تعرض مصون است.

"به عنوان دور برگشت به عنوان زمانی که من یک بچه وجود دارد احترام زیادی برای بازی و آنچه که ما" گفت: Luc Robitaille سابق پادشاهان ستاره و در حال حاضر تیم رئیس جمهور.

"ما تا به حال به لباس تا برای مسابقات خوب, شلوار, شلوار لی," او گفت:. "سپس بعد از ما بازی ما را تکان داد هر کس دست. این فقط آنچه که ما انجام داد و ما هرگز فکر نمی کردم از هر راه دیگر."

Coronavirus گسترش می یابد از طریق قطرات تنفسی عمدتا از طریق سرفه و عطسه. می توان آن را به طور غیر مستقیم منتقل می شود اگر یک فرد آلوده باعث می شود دست به دست در تماس با کسی که لمس بینی خود را ،

چیزی است که وجود دارد نکته جالب در نگرانی در مورد این وقتی که می آید به بازی هایی مانند فوتبال و بسکتبال که در آن بدن اغلب برخورد می کنند اما یک 2014 مطالعه منتشر شده در مجله آمریکایی کنترل عفونت در بر داشت که تکان دادن دست می تواند انتقال تقریبا دو برابر به عنوان بسیاری از باکتری ها به عنوان بالا fiving و حدود 10 برابر بیشتر از تداوم مشت.

"بعید است که بدون تماس پستال می تواند جایگزین دست دادن" نویسندگان نوشت. "با این حال به خاطر بهبود سلامت عمومی ما را تشویق به پذیرش بیشتر از مشت دست انداز به عنوان یک روش ساده و رایگان بهداشتی و جایگزین."

آن را گرفته و صدها هزار نفر از مرگ و میر ناشی از COVID-19 سراسر جهان برای تقویت این مفهوم است.

حتی قبل از رویدادهای ورزشی لغو شد به دلیل شیوع NBA بازیکنان توصیه برای جلوگیری از بالا-سپاس با جمعیت و لیگ اصلی بیس بال هشدار داد در برابر پذیرش قلم از طرفداران به امضا. Handshakes بین رقبای بودند به حالت تعلیق در فوتبال, بازی مسابقات کریکت و مسابقات گلف در سراسر جهان است.

"این فقط یک چیز است که باید تغییر و احتمالا تغییر خواهد کرد" دانشگاه کنتاکی مربی تیم بسکتبال جان Calipari گفت: "BBN زنده" نشان می دهد. "این بازی به پایان می رسد, شما نقطه. ببینید شما بعد از.' تماس مرد بر روی تلفن. این بچه ها در ارتباط ماندن به هر حال."

اگر سفارشی محو و نیست و هر کس فکر می کند آن را — کارشناسان امیدوارم که چیز دیگری را در خود جای داده است.

تماس ممکن است نیاز به صرف گرایش از دست انتقال اطلاعات اساسی. فکر می کنم از یک دوست و بالا بردن دست خود را در تبریک و یا مردم شان را کف دست رو به بالا در تشدید و یا سردرگمی است.

بنابراین ساده nod و موج ممکن است کافی و یا شاید هندو تبریک Namaste با دست فشرده با هم به نماز است. زمانی که PGA Tour بازده با مسابقات ماه آینده مقامات خواسته اند بازیکنان در نظر گرفتن "یک نکته از کلاه یا هوا مشت دست انداز و یا چیزی از راه دور است."

"شما نمی توانید کامل اثر واقعی لمس" مسلمات گفت. "اما به رسمیت شناختن دیگر حضور فیزیکی شما در حال مصرف آنها را به طور جدی."

بسیار شبیه Robitaille, شرایور به یاد می آورد یادگیری در مورد postgame دست دادن به عنوان یک نوجوان. "شما تماشا جوانب مثبت آن را انجام دهد در تلویزیون," او گفت:. "شما دیدم پدر و مادر خود را در این باشگاه است." اگر فکر clasping دست می دهد در حال حاضر او مکث — عرق عامل — او مظنون است که ورزش را وفق دهند.

برای سال بازیکنان را ابداع پیچیده همیشه در حال تکامل handshakes و سپاس. سفارشی می تواند باقی بماند, اگر تنها از یک فاصله.

"هر ورزش است برای پیدا کردن یک ژست ورزشکاری," شرایور گفت. "این رفتن به جالب خواهد بود برای دیدن آنچه که اتفاق می افتد."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن