واقعیت را بررسی کنید: trump's خالی اطمینان در کنترل ویروس

واشنگتن — "ما آن را کاملا تحت کنترل" رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: در اواخر ماه ژانویه است. یک

توسط NASERINEWS در 15 تیر 1399

واشنگتن — "ما آن را کاملا تحت کنترل" رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: در اواخر ماه ژانویه است. یک ماه بعد: "Coronavirus بسیار تحت کنترل در ایالات متحده آمریکا."

آوریل و مه به ارمغان آورد مرگبارترین کشش از COVID-19 به تاریخ. و این هفته در شماره جدید کروناویروس موارد هر روز آمار تمام زمان بالا 50000.

مغلوب ساختن پیشی جستن در ادامه خالی خود را برگردانند. این ویروس است که "تحت کنترل" او گفت:. دبیر مطبوعاتی خود به تشریح خروش در بسیاری از نقاط کشور به عنوان "embers." رئیس جمهور اذعان کرد "شعله" در اینجا وجود دارد.

آنها بازیگران کلمه شیرینی بیش از یک بیماری همه گیر است که بیش از کشته 128,000 مردم در ایالات متحده در حالی که رئیس جمهور صحبت کردیم تا یک چهارم جولای آتش بازی جشن در بازار ملی و گفت: کسانی که چهار شنبه به پوشیدن ماسک اگر این باعث می شود آنها احساس خوب است.

یک نمونه از اظهارات اخیر و چگونه آن را در مقایسه با واقعیت:

تهدید ویروس

مغلوب ساختن پیشی جستن توصیف COVID-19 تهدید به عنوان "تحت کنترل": "برخی (مکان) انجام شد بسیار خوب است و ما به فکر آنها (ویروس) ممکن است رفته و آنها شعله ور است و ما در حال قرار دادن از آتش." — سخنان روز شنبه در یک شغل گزارش.

مغلوب ساختن پیشی جستن: "من فکر می کنم ما در حال رفتن به بسیار خوب با کوروناویروس. من فکر می کنم که در برخی از نقطه که به نوعی فقط ناپدید می شوند امیدوارم." — مصاحبه روز شنبه در شبکه فاکس کسب و کار.

حقایق: "این ویروس در حال رفتن به ناپدید می شوند" می گوید: دکتر Anthony Fauci, دولت بالا بیماری های عفونی متخصص. و نه می تواند آن را به عنوان "تحت کنترل" به عنوان موارد شده اند صعودی به تازه روزانه اوج.

تعداد موارد تایید شده در آمریکا در هر روز تقریبا دو برابر بیش از ماه گذشته, هدف قرار دادن 50,000 روز چهارشنبه با توجه به تعداد نگه داشته و توسط دانشگاه جانز هاپکینز. که بالاتر است حتی از آنچه در این کشور تجربه کرده از اواسط ماه آوریل تا اوایل ماه مه هنگامی که مرگ و میر به شدت افزایش یافت.

Fauci هشدار داد این هفته گذشته که افزایش در سراسر جنوب و غرب "قرار می دهد کل کشور در خطر" است و عفونت های جدید می تواند به 100,000 یک روز اگر مردم نمی شروع به گوش دادن به راهنمایی از مقامات بهداشت عمومی به پوشیدن یک ماسک و عمل اجتماعی فاصله.

در طول یکی از بزرگترین تعطیلات آخر هفته تابستان در ماه ژوئیه چهارم, مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری توصیه آمریکایی ها به سایش پوشش صورت در ساحل, هر چند نه در آب.

آریزونا و کالیفرنیا و فلوریدا و تگزاس اخیرا مجبور به تعطیل کردن میله ها و کسب و کار به عنوان ویروس موارد افزایش است. ایالات متحده در حال حاضر بیش از 2.7 میلیون مورد شناخته شده و بسیاری از غیر قابل تشخیص است.

Fauci گفت: "قطعا" خواهد بود coronavirus عفونت در پاییز و زمستان.

___

معاون رئیس جمهور مایک پنس: "در حالی که ما در حال نظارت بر حدود 16 متحده که شاهد شیوع آن را نشان دهنده حدود 4 درصد از تمام استان ها در این کشور است." — مصاحبه با CBS پخش یکشنبه.

حقایق: که یک تصویر گمراه کننده از virus تهدید. بیش از 20 ٪ از آمریکایی ها در واقع زندگی در آن تعداد نسبتا کمی از شهرستانهای استان است.

کاخ سفید ارائه شده آسوشیتد پرس با لیست کامل از ایالات متحده شهرستانهای استان که گزارش شده را افزایش می دهد در COVID-19 مواردی که از یک هفته پیش زمانی که پنس و دیگر مقامات دولت بارها و بارها ذکر شده پایین شهرستان شمارش. این لیست نشان داد 137 از 3,142 شهرستان در ایالات متحده آمریکا که تحت بالاتر هشدار — در واقع در حدود 4 درصد در سال است که لحظهای از زمان.

اما اندازه گیری شده توسط جمعیت آن استان ها نشان دهنده بسیار عالی به اشتراک گذاری — بیش از 1 در 5 نفر در ایالات متحده آمریکا

در مجموع وجود دارد 68.3 میلیون نفر زندگی می کنند در آن 137 شهرستان وجود دارد در حالی که کل جمعیت ایالات متحده از 322.9 میلیون. این بدان معناست که 21.1 درصد از ساکنان ایالات متحده در واقع زندگی در ویروس "نقاط داغ" مشخص شده در این فهرست است.

مغلوب ساختن پیشی جستن در بایدن

مغلوب ساختن پیشی جستن: "بایدن خواسته شد تا سوالات خود را به اصطلاح کنفرانس مطبوعاتی دیروز که در آن او به عنوان خوانده شده پاسخ از یک اسباب مخصوص چرخاندن خطوط نوشته. این بدان معناست که او با توجه به سوالات." — صدای جیر جیر چهارشنبه.

حقایق: بایدن نمی خواند پاسخ یک اسباب مخصوص چرخاندن خطوط نوشته. نه آسوشیتد پرس که پرسید: اولین سوال در این جلسه ارائه سوالات در پیشبرد.

بایدن با استفاده از یک اسباب مخصوص چرخاندن خطوط نوشته را بخوانید آماده سخنان که در زمان هدف در مغلوب ساختن پیشی جستن را از دست داده و coronavirus قبل از پرسش و پاسخ آغاز شده و در آن نقطه teleprompter به نظر می رسد شده اند ،

بایدن انتخاباتی به او یک لیست از سازمان های خبری به تماس و وی در پاسخ به پرسش خبرنگاران در این لیست به عنوان به خوبی به عنوان برخی از او تصمیم گرفت تا خود به خود. که عمل غیر معمول نیست که مقامات به اخبار کنفرانس ها.

فیلم نشان می دهد که در طول نزدیک به 30 دقیقه پرسش و پاسخ بایدن اغلب نگاه به طور مستقیم در این خبرنگار در teleprompter. پاسخ خود را در برابر نفس طولانی بدون تمرین مکث به طور معمول شنیده آماده سخنرانی.

بایدن کمپین ملی دبیر مطبوعاتی TJ Ducklo به نام تهمت و اتهام را "مضحک, مضحک و دروغ است."

تهمت و اتهام خود منعکس شده تاکتیک تلاش برای بهم شک و تردید در مورد بایدن را حدت ذهنی.

___

مغلوب ساختن پیشی جستن: "او می خواهد به پال خواستار قطع بودجه دولت و لغو پلیس." — مصاحبه روز شنبه در "امریکا این هفته است."

حقایق: بایدن نمی پیوستن به تماس از معترضان که خواستار "پال خواستار قطع بودجه دولت پلیس" پس از جورج فلوید را کشتن.

"من را پشتیبانی نمی کند defunding پلیس" بایدن گفت: در ماه گذشته در یک CBS مصاحبه. اما او گفت: او را حمایت مطبوع فدرال کمک به پلیس مبتنی بر اینکه "آنها در دیدار با برخی از استانداردهای اولیه از نجابت honorableness و در واقع قادر به نشان دادن آنها می تواند به حفاظت از جامعه همه در جامعه است."

بایدن را عدالت کیفری را در دستور کار خود منتشر طولانی قبل از او دموکراتها presumptive نامزد پیشنهاد بیشتر پول فدرال برای "آموزش مورد نیاز است که برای جلوگیری غم انگیز و غیر قابل توجیه مرگ و میر" و استخدام بیشتر افسران به اطمینان حاصل شود که بخش نژادی و قومی بازتاب از جمعیت آنها خدمت می کنند.

به طور خاص او خواستار 300 میلیون دلار تزریق به فدرال موجود جامعه محور برنامه های کمک هزینه.

که اضافه می کند تا به پول بیشتر برای پلیس نیست defunding اجرای قانون است.

بایدن همچنین می خواهد دولت فدرال به صرف بیشتر در آموزش و پرورش و خدمات اجتماعی و تلاش مناطق روستايی و شهرهای آمریکا برای پرداختن به علل ریشه ای از جرم و جنایت.

جنگ در عراق

KAYLEIGH MCENANY کاخ سفید وزیر مطبوعات: "شما باید این رئیس جمهور که زمانی که واشنگتن به اتفاق آرا در گفت:" ما در حال رفتن به عراق "این رئیس جمهور گفت:" نه, که این تصمیم درست است.'" — اخبار جلسه روز سه شنبه.

حقایق: که نادرست است. مغلوب ساختن پیشی جستن ابراز پشتیبانی برای رفتن به عراق به عنوان بسیاری به عنوان او و در حال حاضر دبیر مطبوعاتی خود اصرار دارند در غیر این صورت. و واشنگتن بود و نه اتفاق آرا در حمایت از تهاجم.

در سپتامبر. 11 سال 2002 زمانی که مجری رادیویی هوارد استرن خواسته تهمت که آیا او حمایت بالقوه عراق تهاجم تهمت و گفت: "آره, من حدس می زنم."

در 21 مارس سال 2003 تنها چند روز پس از تهاجم تهمت آن گفت: "به نظر می رسد مانند یک موفقیت فوق العاده ای از نظر نظامی."

بعد از آن سال او شروع به بیان رزرو.

بیش از 150 نفر از اعضای کنگره رای دادند در برابر 2002 قطعنامه به اجازه رئیس جمهور جورج دبلیو بوش به استفاده از نیروی نظامی علیه عراق است. که نه اتفاق.

خاطرات

مغلوب ساختن پیشی جستن: "ما در حال پیگیری کردن دو آنارشیست ها که پرتاب رنگ در با شکوه جورج واشنگتن مجسمه در منهتن. ... آنها پیگرد قانونی خواهد داشت و 10 سال در زندان است." — پرینت سه شنبه.

مغلوب ساختن پیشی جستن: "پس از اعمال بسیار قدرتمند 10 سال زندان و اعدام کسانی که خرابگری آثار مجسمه و.... با بسیاری از افراد دستگیر شده در سراسر کشور ما خرابکاری به طور کامل متوقف شده است." — صدای جیر جیر یکشنبه.

حقایق: مغلوب ساختن پیشی جستن ندارد قدرت برای تحمیل احکام زندان — یک رئیس جمهور است نه قاضی. و نه می تواند او تشدید مجازات در خود دارد.

مغلوب ساختن پیشی جستن یک فرمان اجرایی را امضا هفته گذشته برای حفاظت از بناهای یادبود و مجسمه های, دعوت از دادستان کل برای محاکمه به حد کمال از قانون هر فرد یا گروهی که از بین می برد و یا vandalizes یک بنای یادبود و یا مجسمه.

سفارش اساسا دستور دادستان کل برای اجرای قوانین است که در حال حاضر وجود دارد.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب