مردم کسب و کار: شرق شرکت مترو اعلام حمایت COVID برنامه های امداد رسانی

توجه داشته باشید: CORONAVIRUSآزادی متقابل و Safeco بیمه اعلام کرد که 10.000 دلار کمک مالی به لینک نامزد دریافت

توسط NASERINEWS در 21 اردیبهشت 1399

توجه داشته باشید: CORONAVIRUS

آزادی متقابل و Safeco بیمه اعلام کرد که 10.000 دلار کمک مالی به لینک نامزد دریافت جایزه توسط توماس Fierst از توماس Fierst Insurance Agency, Inc., وودبری — به عنوان بخشی از اورژانس حمایت جامعه کمک مالی برای کمک به مستقل نمایندگی بیمه به بازگشت به جامعه محلی خود را در طول COVID-19 بحران است. ... , St. Paul مبتنی بر برمر بانک و کارکنان آن اعلام کرد کمک مالی از $100,000 به ارائه فوری برای حمایت از جوامع تحت تاثیر COVID-19 گیر رفتن به محلی ایران راه فصل در مینه سوتا و داکوتای شمالی و ویسکانسین از جمله بیشتر شهرهای ایران راه's COVID-19 پاسخ و بازیابی صندوق.

تبلیغات/روابط عمومی

روابط رسانه ای آژانسBurnsville اعلام کرد امضای ملی مشتریان به کارگردانی ایرا, یک شرکت خدمات مالی هدایت خود هدایت سرمایه گذاران و مالیاتی و حقوقی متخصص Mark J. کولریک نویسنده ملی, بلندگو, رادیو, نشان می دهد میزبان نویسنده و تصویری شخصیت.

معماری/مهندسی

براون Intertec از مینیاپولیس به دست آورده به رسمیت شناختن ملی جایزه برای نمونه مهندسی پيشرفت در آمریکا شورای فنی و مهندسی شرکت های' 53 سالانه مهندسی جوایز تعالی برای شمال پشته براونفیلد خوبی توسعه پروژه در فریدلی.

توسعه

Dominiumیک پلیموث مبتنی بر صاحب آپارتمان, توسعه و مدیریت, معرفی زیر استخدام: سیندی یانگ, استخدام هماهنگ کننده; Marty تاتلارشد مدیر پروژه; Melissa گرتاداری دستیار; Aaron Johnsonآن آموزش هماهنگ کننده; Allison دستانطباق تکنسین جف Conditمعاون رئیس جمهور از مدیریت اموال و کایل Beaulieu, شرکت, حسابدار.

خدمات مالی

کشاورزی و تجاری banker جان دال بوده است به نام بازار رئیس جمهور برای تجار بانک در توپ می افتد. ... استرنز بانکSt. Cloud اعلام کرد که کتی فارسی اتحاد پیوست مدیره آن. فارسی است معاون ارشد و مدیر ارشد فناوری اطلاعات برای Schwan را شرکت. در بلومینگتون. ... شاهین ارتفاعات مبتنی بر منار مخروطی اتحادیه های اعتباری مفتخر ملی مقام دوم 2019 بالغ Desjardins مالی آموزش و پرورش جایزهحمایت شده توسط انجمن ملی اتحادیه های اعتباریبه رسمیت شناختن رهبری به نمایندگی از سواد مالی برای اعضاء و nonmembers. ... بل بانک اعلام کرد که استخدام از پل سیلجانباز انجمن کسب و کار کوچک رهبر به عنوان معاون ارشد رئیس جمهور/SBA وام manager. او خواهد شد در مینیاپولیس.

افتخارات

Alltyrیک St. Paul درمان اعتیاد مرکز انتخاب شده برای سال 2020 بهترین St. Paul جایزه در درمان اعتیاد دسته توسط St. Paul جایزه برنامهشناسایی شرکت هایی که به دست آورد استثنایی بازاریابی و موفقیت در جامعه محلی خود و کسب و کار دسته.

مهمان نوازی

هتل رادیسون گروهMinnetonka اعلام کرد انتصاب جیم Alderman به عنوان مدیر ارشد اجرایی برای آمریکا مسئول دفاتر شرکت های بزرگ و بیش از 680 هتل ها در شرکت نمونه کارها.

سازمان های غیر انتفاعی

این پل برای جوانان, مینیاپولیس اعلام لیزا میرس به عنوان سازمان آینده, مدیر اجرایی موثر دوشنبه; میرس شد اخیرا مدیر عامل در خانواده مسیر. ... David Siegel, مدیر اجرایی مسکن اولین مینه سوتارئیس جمهور انتخاب شده از پروژه ساخت مینه سوتایک رزویل مبتنی بر سازمان اختصاص داده شده به جذب مینه سوتا جوانان به صنعت ساخت و ساز حرفه.

سازمان

این مینه سوتا ترکیه, انجمن تولید کنندگان و , مینه سوتا, ترکیه, تحقیق و توسعه شورای اسلامی اعلام کرد انتصاب سارا اندرسون به عنوان مدیر اجرایی.

املاک و مستغلات

Coldwell Banker ملک اعلام کرد که Krista فرانسوی بار دیگر نام به رئیس جمهور باشگاه, قرار دادن ششم در این شرکت به صورت فروش کلی و نیز اعطا 2019 بین المللی رئیس جمهور تیم نخبگان جایزه. فرانسوی مستقر در شمال اوکس. ... این CallUpGollop تیم از روشن توس, Burnsville, میانجیگری توسط eXp ملک, اعلام استخدام اداری و مدیر بازاریابی Becqi شرمن.

تفریح و سرگرمی

بلین باشگاه گلف TPC دوقلو شهرستانها اعلام کرد انتصاب کریس Weinhold به عنوان مدیر کل زیر Alan جمع اوری's بازنشستگی.

خدمات

امگا مدیریت املاکافرا گراو مبتنی بر صاحب خانه انجمن مدیریت شرکت اعلام کرد که استخدام از مت Overbeck و میراندا موریس به عنوان انجمن مدیران.

تکنولوژی

Warecorpیک مینیاپولیس مبتنی بر توسعه نرم افزار شرکت به نام جروم همیلتون به عنوان COO; همیلتون که قبلا مدیر عامل شرکت باز Therapeuticsجهانی شرکت زیست فناوری.

ایمیل موارد به businessnews@pioneerpress.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب