نامه: اطلاعات بیشتر در مورد چرا مردم معترض

چگونه به جلو حرکت کندمن تقریبا خفه در قهوه من وقتی که من خواندن جولای 22 نامه از جک Herrick "یکی از شگفتی چگون

توسط NASERINEWS در 10 مرداد 1399

چگونه به جلو حرکت کند

من تقریبا خفه در قهوه من وقتی که من خواندن جولای 22 نامه از جک Herrick "یکی از شگفتی چگونه به اطلاع مردم هستند." نویسنده بدیهی است که هیچ ایده چرا مردم در اعتراض به نژاد پرستی است که اجازه نمی دهد بسیاری از مردم در این کشور به "موفقیت و ساخت یک تله موش بهتر است."

به طور کامل بودجه مدارس ارائه دسترسی به مراقبت های بهداشتی و مقرون به صرفه مسکن و یک سیستم عادلانه از عدالت ممکن است شروع به بستن شکاف بین دارا و کرد. این دور از سوسیالیسم است; آن است که بهبود زندگی شهروندان ما.

ما نمی توانیم ادامه گفت: "من مال شما در خود هستند." ما نیاز به نگاه در سیاست است که نگه داشتن فقرا و طبقه پایین. رشد طبقه متوسط و امیدوار طبقه با فرصت ها به نفع کل اقتصاد و شرکت های بزرگ را مجبور به توسل به زرنگی دست به کلاهبرداری به نگاه خوب در هر سه ماهه در وال استریت.

نامه نویسنده و دیگران که فکر می کنم به عنوان او می کند باید وقت خود را صرف یادگیری در مورد دلایل که چرا مردم معترض هستند و بدانند راه هایی برای کمک به جای بسته شدن ذهن خود را. آیا او تا به حال خوانده از نظر ستون در این مقاله بسیار آنهایی که توضیح دهد که چگونه ما به اینجا رسیدیم و چگونه ما می تواند حرکت رو به جلو ؟ جان کاس بسیار باریک دیدگاه که من به عنوان خوانده شده به آنها آگاه است. من پیشنهاد می کنم آقای هریک از خواندن نظر های دیگر ستون ها و برخی از تعداد بی شماری از کتاب هایی که در دسترس هستند در مورد این موضوع به گسترش دانش خود را.

سینتیا Spellman شورویو

برابری بله. تخریب هیچ

آخرین نسخه از پایونیر پرس گزارش قصاص توسط اینتل و UnitedHealth گروه برای دیدگاه های ساخته شده توسط دولت در کنگره جیم Hagedorn; هر دو شرکت قصد برداشت حمایت مالی برای تشکر. Hagedorn زیرا او اشاره کرد که سیاه و سفید زندگی می کند ماده پشتیبانی مداوم شورش و که آنها به دنبال تضعیف فرهنگ ما است.

در حالی که ما تقریبا به اتفاق آرا حمایت بین بردن خشونت پلیس در برابر درمان تحت قانون برابر آموزشی و اقتصادی برابر فرصت برای همه کسانی که نه تنها اهداف BLM. آلیشیا Garza و Patrisse Cullors دو از بنیانگذاران BLM هستند آشکارا اعتراف حامیان مارکسیسم است. پل دارای پشتیبانی و حمایت از شورش های خشونت آمیز; آن را پشتیبانی defunding پلیس حتی به عنوان خشونت علیه پلیس و اموال به طور منظم رخ می دهد در شبانه شورش; در میان دیگر رادیکال ایده های آن پشتیبانی از کاهش نقش خانواده هسته ای یک موسسه که به اعتقاد من بزرگترین امید برای پرداختن به فقر و خشونت در شهرستانها ما.

یکی می تواند حمایت از اهداف برابری نژادی و حمایت از رادیکال جنبه های BLM سازمان است. تشکر. Hagedorn نظرات نیست نژادپرستی در بخشی خود را و یا عدم همدردی و حمایت عادلانه و منصفانه درمان همه.

ما اجازه قرار دادن عشق و احترام به یکدیگر در خط مقدم تلاش های ما در حل مسائل نژادی و در عین حال اجازه دهید ما باید به صدای صادقانه دیدگاه است که متفاوت از کسانی که مورد نیاز صحت سیاسی.

Richard M. پاول اوواتانا

بد نیست برای 'دیوانه'

روز دوشنبه در ایالت مینه سوتا اوباما رئیس جنیفر Carnahan فرستاده خود را به روز رسانی هفتگی ایمیل.در آن او گفت: "از ماه ژوئن 21st, به غیر از دو روز مینه سوتا دیده است تک رقمی و میر به علت COVID-19 با اکثر کسانی که در دراز مدت مراقبت از امکانات. در حالی که همه ما آرزو می کنم برای هیچ مرگ و میر به دلیل این بیماری آمار نشان می دهد ما در حال انجام به خوبی به عنوان یک دولت است."

این مرا شگفت زده کرد پس خانم Carnahan معمولا فرماندار می گوید به سختی شکست خوردند در پرداختن به Covid-19.

Ah سپس او رفت و برگشت به طور معمول در حالت حمله در ادامه با "روز شنبه گذشته زمانی است که حکم پوشیدن ماسک اجرا شد در سراسر مینه سوتا بر اساس یکی دیگر اجرایی منظور از ما رهبر است. از آن زمان برای این مرد دیوانه به انتشار قدرت خود را."

مرد دیوانه? واقعا ؟ خوب برای یک دیوانه رژیم صهیونیستی است. Walz مطمئن شوید که در حال انجام یک کار بزرگ است. من حدس می زنم Ms Carnahan فقط اشتباه گرفته شود. در حالی که او تلاش می کند آن را کشف کردن از ماسک مردمی. آن را درست انجام دهید.

K. C. بجوش و خروش آمدن, St. Paul

حرکت دائمی

سیاستمداران در سنت پل که می خواهند به شدت به صرف پول و احتمالا خرید آرا در این سقوط هستند و خواستار این جلسه قانونی است "مطابق با لایحه" به "شغل های محلی و پروژه های" بیل. هدف این است که برای پرورش این ایده است که هنگامی که ایالت مینه سوتا صرف پول شغل "ایجاد شده است."

این یک ایده محبوب اما این است که به سادگی درست نیست. صالح اقتصاددان به شما بگویم که شغل "ایجاد" چنین هزینه همیشه در هزینه شغل نابود جای دیگری است. دلیل این است که پول صرف شده توسط دولت گرفته شده است در مالیات از شهروندان در جای دیگر. اگر پول صرف قرض گرفته شده است, آن هزینه های تحمیل شده بر آینده شهروندان است. آن دسته از شهروندان که قادر به "ایجاد" شغل خود را صرف.

اگر دولت هزینه های واقعا "ایجاد" مشاغل, پس چرا که نه صرف بیشتر ؟ چرا آن را محدود به $1 میلیارد ؟ چرا صرف 5 میلیارد دلار یا $100 میلیارد ؟ این دلیل است که مانند هر شخص ثالث دولت طول می کشد یک "برش" برای خود "کمک کند." زمانی که دولت خرج می کند و از طرف شما, شما را تا پایان با کمتر, در پایان, و اجازه دهید حتی بحث در مورد زباله های تقلب و سوء استفاده.

معقول سیاستمداران و معقول شهروندان می دانم که این یک کلاهبرداری است. دولت صرف هزینه و شهروندان برای آن پرداخت. انگیزه ای برای سیاستمداران است که آنها را وادار به بازی بابا نوئل و سیاستمداران است ، آنها به ما بگویید که آن را 100 ٪ سود, اما آن را فقط درست نیست.

شما نمی توانید قدرت قایق بادبانی خود را به جلو توسط باد واقعا سخت به بادبان خود را. حرکت دائمی ماشین آلات وجود ندارد. اجازه ندهید که سیاستمداران به شما بگویم در غیر این صورت.

همین Lee, Eagan



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن