چرا بچه ها ساختمان قلعه – و به همین دلیل کارشناسان می گویند که آنها ممکن است به آنها نیاز دارید بیشتر از همیشه - Sun, 24 مارس سال 2020 PST

توسط Susan C. Margolin ویژه ای به واشنگتن پست دوست من متن یک عکس از اتاق نشیمن -- یک تپه زرد - سبز-حاشیه پتو

توسط NASERINEWS در 5 خرداد 1399

توسط Susan C. Margolin ویژه ای به واشنگتن پست

دوست من متن یک عکس از اتاق نشیمن -- یک تپه زرد - سبز-حاشیه پتو رویشان بیش از یک صندلی توسط یک قاب دیوار از نیمکت, بالش. "من نیاز به پیدا کردن یک حفره تاریک برای صعود به," او می نویسد. "مثل این."

آن است که او پسر قلعه که او ساخته شده است و در اولین روز از آموزش از راه دور. آن است که در حال حاضر خود را به خواندن گوشه هنگامی که او خندق کلاس های آنلاین. او خواب وجود دارد بیش از حد.

بودن cooped داخل دشوار است. بنابراین ما در اتاق نشیمن و زیرزمین بچه ها در حال تبدیل شدن به قلعه سازی برای ایجاد پناهگاه های امن به عنوان COVID-19 جهان احساس خارج از کنترل خود.

در فارمینگتون میشیگان 9 ساله و مالیا میچل است و نه چپ او دو خوابه آپارتمان برای هفته ها به جز خانواده درایوهای. او می داند که چرا, اما همچنین نگرانی در مورد پدربزرگ و مادربزرگ و پدربزرگ و مادربزرگ سلامت.

بنابراین مالیا یک قلعه ساخته شده در پشت نیمکت او خواستار "آپارتمان کوچک من" مواجه نگردند با تنقلات پر حیوانات و پتو و یک شارژر اپل. آن است که او را-به-جایی برای FaceTime استراحت به دور از پدر و مادر و خواهر عزیزم غذا خوردن و خواب.

"در آن طول می کشد تا اتاق زندگی می کنند, اما من ترک آن وجود دارد می گوید:" مادر Kenita افزار. "ما نمی باید یک فضای بزرگ اما من احساس می کنم مثل او نیاز خود را جای کمی – شاید فقط به روند چه می گذرد و یا به تنهایی."

قلعه ها همواره بخشی از دوران کودکی می گوید دیوید سوبل استاد بازنشسته در انطاکیه دانشگاه, وزارت آموزش و پرورش و نویسنده کتاب "کودکان مکان های خاص: بررسی نقش از قلعه ها و غارها و خار خانه در میانه دوران کودکی است."

سوبل تحقیق رشد و نمو تابع قلعه بازی در زندگی کودکان در سراسر فرهنگ ها. آنها جهانی هستند او می گوید: رانده شده توسط "بیولوژیکی و ژنتیکی منش" به عنوان کودکان به منظور توسعه یک "حس خود" جدا از پدر و مادر است.

بچه ها شروع به ساخت قلعه در داخل خانه در اطراف سن 4 سوبل یافت و پس از آن شروع به جسارت خارج از حدود 6 یا 7 به ساخت dens, treehouses و دیگر fortlike سازه های بیشتر به طور مستقل عمل است که در ادامه به آنها tweens.

استعاره و جسمی ساختمان قلعه نشان دهنده رشد کودک به عنوان افراد سوبل می گوید: – آنها ایجاد یک "خانه دور از خانه" از کنترل والدین. قلعه همچنین پرورش خلاقیت. "بسیاری از سحر و جادو اتفاق می افتد در داخل" او می افزاید.

تمام قلعه ها با توجه به سوبل سهم صفات مشترک: آنها دستباف تا حدودی مرموز و "شما می توانید نگاه کردن اما دیگران نمی توانید ببینید." آنها بی خطر هستند – از نظر جسمی و عاطفی. "این خود محل که در آن شما می خواهید به فقط شما رعایت اما نهان," او می گوید.

در داخل قلعه هستند بچه های خصوصی امن جهان است. "من احساس می کنم مثل شما در یک مکان امن خود را حباب coziness می گوید:" 11 ساله گریسون Drewry از پورت تونسند واشنگتن. "وجود دارد هیچ چیز دیگر مؤثر بر شما – شما مسدود شده خارج از جهان است.

"همه چیز اشتباه است راست, در حال حاضر, اما آن را به یک فضای امن که در آن هیچ نگرانی در مورد شما" او می افزاید. "اگر شما قفل شده خود را در اتاق خود مردم خواهد نگران باشید اما اگر شما پنهان در قلعه خود را در تمام روز بدون نگرانی."

گریسون مادر تیفانی Drewry موافق و گفت: اختصاص یک مدرسه فورت-ساختمان رقابت برداشته گریسون ارواح. Drewry می گوید از راه دور و آموزش مجازی شده است مالیات برای Grayson.

برای مدرسه, رقابت, Grayson تبدیل اتاق به یک نقاشی با مداد رنگی-صورتی چادر ساخته شده با ورق و بالش لبه پنجره رساند تا با یک mop. او تزئین آن را با عکس, ایجاد یک خوش آمدید, ویدیو و صرف بیشتر از روز خود را در داخل. "من نیاز است که!" گریسون گفت مادرش.

کودکان باید زمان بیشتری برای خلاق در حال حاضر می گوید سوبل. خود را در حال توسعه مغز طلب یک استراحت از کامپیوتر (حتی اگر آنها اعتراض). قلعه نیز تشویق به بازی بازی های مفید است که برای کودکان و نوجوانان به خصوص در حال حاضر. اما در حال قرنطینه قلعه هر گونه متفاوت از نمونه های بارانی-روز آخر هفته و یا قلعه?

"این همان است اما تشدید می گوید:" امیلی کینگ, یک روانشناس کودک در Raleigh, North Carolina. "بچه ها را حس دنیا را از طریق بازی. در قرنطینه همه نیازهای ما در حال تقویت شده." قلعه ساختمان می تواند کمک به بچه ها روند این دلسردکننده واقعیت جدید را در شرایط خود را از طریق تخیل و مهمتر از همه کنترل است.

"همه چیز متفاوت است" شاه می گوید. "آنها در مواجهه با عدم قطعیت – نمی دانستند که چگونه ما در حال رفتن به انجام این کار است." با خیلی اختلال "آنها احساس آنچه که همه ما احساس – از دست دادن بزرگ."

قلعه ها نیز می تواند کمک به کودکان خود را تنظیم بدن و احساسات. بودن در یک محصور فضای تاریک با بافر صدا و لامسه احساس می شود به ویژه درمانی برای کودکان در طیف اوتیسم و یا کسانی که با توجه به کسری بودجه و اختلالات پردازش حسی و یا اضطراب است.

قلعه کمک به کودکان خود را تنظیم مجدد تاکید بدن و مغز می گوید کارول سهام Kranowitz مربی و نویسنده کتاب "Out-of-همگام سازی-کودک." تاریکی داخل یک قلعه را حذف محرک آنها لازم نیست و تشدید آنچه آنها نیاز دارید – آسایش فیزیکی و تنهایی.

در COVID-19 جهان سیستم عصبی ما در آماده باش هستند. ما سیمی برای دفاع از خودمان از تهدید های زیست محیطی – که بیشتر احساس حاد برای کودکان و نوجوانان با مسائل حسی. مغز ما واکنش نشان می دهند با "خود درمانی" برای حفاظت از Kranowitz می گوید. خود درمانی نیز می تواند تسکین دهنده و سرگرم کننده مانند با قلعه. "این اولیه," او می گوید.

می توانید یک کودک صرف زمان بیش از حد در قلعه? شاه به توصیه پدر و مادر برای نظارت بر فورت زمان به عنوان یک "علامت دماسنج" برای سرنخ در مورد چگونه یک کودک است که مقابله با قرنطینه. برای مثال اگر یک کودک خارج برای مدت طولانی آنها نیاز به اتصال نیست بیشتر وقت تنهایی.

پادشاه سوبل و Kranowitz معتقدند که قلعه می تواند تغذیه پدر و مادر کودک اتصالات تحت یک شرط: کودکان باید مسئول باشد. پدر و مادر می تواند کمک به ساخت یا وارد, اما تنها در صورتی دعوت شده است.

"آیا نمی ظروف سرباز یا مسافر با خود قلعه" شاه می گوید. آیا نمی کنند بیش از تغییر یا از بین بردن آن است. اگر قلعه قابل تحمل است او می افزاید: "اجازه دهید آنها را به رفتن به شهر در ساخت آن احساس امن و راحت است. از آن ایشان است."

اگر یک کودک می پرسد برای کمک "وارد جهان هر که آنها ایجاد" سوبل می گوید.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب