آرسنال به پایان می رسد منچستر سیتی را در جام حذفی تکرار

لندن—هفت ماه پس از خروج پپ گواردیولا کنار Mikel Arteta outwitted مربی خود را برای اطمینان از اولین فصل حضور خو

توسط NASERINEWS در 29 تیر 1399

لندن—هفت ماه پس از خروج پپ گواردیولا کنار Mikel Arteta outwitted مربی خود را برای اطمینان از اولین فصل حضور خود در آرسنال به پایان خواهد رسید با یک جام حذفی نهایی.

در تنها 25 بازی به عنوان یک مدیر Arteta مغز متفکر 2-0 پیروزی — امن اتلتیک بیلبائو دو به پایان رسید که منچستر سیتی را به عنوان دفاع در روز شنبه.

این یک جام برنده به عنوان بخشی از یک سه برابر فصل گذشته زمانی که Arteta شد دستیار گواردیولا در شهرستان و طرفداران هنوز مجاز به بسته به استادیوم ملی.

فقط چند صد کلید پرسنل اجازه داده شد به ومبلی برای روز شنبه را نیمه نهایی به عنوان 90,000-ظرفیت تا حد زیادی خالی برای اولین بار در سطح بالای بازی به علت فقر همه گیر محدودیت.

"این بسیار غم انگیز ما می توانیم لذت بردن از این لحظه با طرفداران ما و لذت بردن از تماشای تیم و دستیابی به نهایی" گفت: Arteta که جایگزین Unai Emery به آرسنال در ماه دسامبر. "ما باید شیمی. آنها واقعا بر این باورند که ما در حال تلاش برای انجام و شما می تواند احساس آن است."

منچستر یونایتد پخش چلسی در نیمه نهایی دیگر در روز یکشنبه.

فقط یک ماه پیش زمانی که لیگ برتر از سر گرفته و از آن 100 روز تعطیل, آرسنال بود مورد ضرب و شتم 3-0 توسط شهرستان در لیگ برتر است. این نیمه نهایی بود که یک طرفه است که به عنوان شب با شهر با بهره گیری از بیش از دو سوم از در اختیار داشتن.

اما آرسنال آغشته به فشار و ضربه شهرستان در ضد حمله برای پایان دادن به اجرای هفت پی در پی ضرر و زیان هنگامی که آن را به حال شده است outscored 20-2 توسط شهرستان.

"ما آن را انجام داد زیرا ما فروتن بودند و ما درک راه ما را به بازی و ما در زمان این فرصت را به نمره" مدافع آرسنال دیوید لوئیز گفت. "این یک روند خوب ما باید یک مربی و او می خواهد به ما بهترین فوتبال اما نه صفر تا 100 است."

بر خلاف در Etihad ماه گذشته Luiz شد و توانمند مانع در مرکز دفاع به جای دادن دور یک هدف و در حال ارسال کردن.

"من خوشحالم که مردم هم اکنون می توانید این سمت از او" Arteta گفت: "و او را ستایش."

شهرستان موفق فقط یک شات در هدف بدترین در یک بازی از آوریل سال 2018 زمانی که Raheem Sterling زده و دروازه بان امیلیانو مارتینز قبل از آرسنال را باز کن.

هدف این بود اوج 18-پاس حرکت شامل 10 بازیکن — مستقیم از رونالدو و راهکار. بیلبائو که فقط از دست دادن یک شانس به نمره تضعیف در پیش از کایل واکر در پست دور به بهم زدن در Nicolas په په صلیب در قرن 19 دقیقه است.

استرلینگ تا به حال شانس به سطح در شروع نیمه دوم قابل توجه گسترده و بیش در دقیقه باز.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

اما بیلبائو امن آرسنال گذشت و به فینال 71. در بازی با کیه Tierney, مهاجم برش از سمت چپ به پهلو و معصوم توپ بین Ederson را برای خود 25th هدف از این فصل است.

جام حذفی دومین جایزه تسلیم شهر در این فصل پس از از دست دادن در لیگ برتر برای لیورپول.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن