جولای چهارم آخر هفته را تست آمریکایی' نظم و انضباط به عنوان coronavirus شدت گرفتن

توسط جان SEEWERایالات متحده رهبری به چهارم جولای آخر هفته با بسیاری از رژه و نمایش آتش بازی لغو سواحل و میله ب

توسط NASERINEWS در 13 تیر 1399

توسط جان SEEWER

ایالات متحده رهبری به چهارم جولای آخر هفته با بسیاری از رژه و نمایش آتش بازی لغو سواحل و میله بسته شده و مقامات بهداشتی هشدار خواهد شد که این یک آزمون بسیار مهم از آمریکایی ها خود را کنترل است که می تواند تعیین مسیر صعودی شیوع کروناویروس.

با تایید موارد بالا رفتن از در 40 متحده فرمانداران دستور داده اند که با پوشیدن ماسک در مکان های عمومی و خانواده ها شد خواست به جشن استقلال خود را در خانه. حتی پس از آن به آنها گفته شد به نگه داشتن خود را حیاط خلوت cookouts کوچک است.

کارشناسان بهداشت و درمان معتقدند این خواهد بود که یک لحظه ای سرنوشت ساز در تعیین این که آیا ملت اسلاید به عمیق تر ظروف سرباز یا مسافر. ترس است که یک آخر هفته شلوغ احزاب استخر پیکنیک و رژه سوخت خواهد شد افزایش است.

"ما در حال رفتن به دستگیری افراد برای داشتن تجمعات اما ما مطمئنا برای تضعیف آن," گفت: دکتر جف Duchin بهداشت عمومی مدیر سیاتل و پادشاه شهرستان.

کسانی که تصمیم آنها باید به جمع آوری با یک گروه کوچک از اعضای خانواده نیاز به مراقب باشید او گفت: "آیا به اشتراک گذاری ظروف به اشتراک نمی اشیاء نمی تصویب آنها را به عقب و جلو از آنجا که شما در حال عبور است که ویروس در اطراف نیز هست."

هشدارهای شد صدا پس از یک آخر هفته روز یادبود که دیدم بسیاری از مردم از ظهور stay-at-home سفارشات برای رفتن به ساحل و رستوران ها و جمع های خانوادگی. پس از تایید عفونت در هر روز در ایالات متحده آمریکا به فلک کشیده به بالا بیش از دو برابر.

ایالات متحده مجموعه ای از یک رکورد دیگر در روز جمعه با 52,300 به تازگی گزارش موارد با توجه به شمارش نگه داشته و توسط دانشگاه جانز هاپکینز. آریزونا و کالیفرنیا و فلوریدا و تگزاس بوده است آمار به خصوص سخت است.

با وجود آن همه, هنوز وجود داشته باشد آتش بازی و رویدادهای اجتماعی پراکنده در سراسر کشور با بسیاری از مصرف اجتماعی فاصله به حساب آورد. در اوهایو اپر ارلینگتون جولای چهارم رژه را به یک مسیر بسیار طولانی را از طریق آن محله بنابراین ساکنان می توانید بدون ازدحام خیابان.

"ما خواستار آن ایوان جلو رژه" سازمان گفت: سام پورتر. "ما نمی توانیم نه تنها کاری انجام دهد."

آتش بازی راه اندازی خواهد شد از چهار نقطه در سراسر Albuquerque, New Mexico, به طوری که مردم می توانند آه و آه از صفحه اصلی به جای جمع آوری در یک مکان واحد.

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن راه اندازی شد برای سفر به داکوتای جنوبی در روز جمعه برای یک آتش بازی نشان می دهد در کوه راشمور قبل از بازگشت به پایتخت کشور برای نظامی flyovers شنبه و یک مایل طولانی فشفشه صفحه نمایش نشان می دهد در بازار ملی است که دولت وعده خواهد بود که بزرگترین در حافظه اخیر است. تا 300,000 ماسک صورت داده خواهد شد دور ،

حزب را در بیش از اعتراض از واشنگتن شهردار.

"از خودتان بپرسید که آیا شما نیاز به وجود دارد ؟ از خودتان بپرسید آیا می توانید پیش بینی و یا می دانم که همه در حال رفتن به در اطراف شما ؟ اگر شما به مرکز شهر آیا می دانید که اگر شما در حال رفتن به قادر به اجتماعی فاصله؟" شهردار موریل Bowser خود گفت.

سواحل که باز شده بود به صورت سنتی شروع فصل تابستان بیش از آخر هفته روز یادبود خواهد بود محدودیت در بسیاری از مکان ها در این زمان از جمله جنوب فلوریدا در جنوب کالیفرنیا و تگزاس در ساحل خلیج فارس.

مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری توصیه آمریکایی ها که به ساحل رفتن به پوشیدن پوشش صورت هر چند نه در آب.

با اتش بازی حرفه ای نمایش لغو مقامات نیروبخش برای آتش سوزی و صدمات ناشی از آمریکایی ها تیراندازی کردن آتش در خانه. فروش آتش بازی شده اند پررونق در برخی از فروشندگان می گویند ممکن است منعکس کننده تمایل برای کمی هیجان در میان مردم cooped برای مدت طولانی.

جیمی پروت یک متخصص مغز و اعصاب کودکان در کلمبیا, کارولینای جنوبی گفت که او در نظر دارد به ماندن در خانه با نوه خود تنظیم کردن آتش و خوردن همبرگر چرا که امن تر البته برای افراد مسن مثل خودش.

"ما را درهم و برهم کردن از طریق," او گفت:.

دلاور فرماندار دستور داد بارها در برخی از شهرهای ساحل به پیش از تعطیلات گفت: مردم گرفتن خود راضی در مورد ماسک و اجتماعی فاصله. ساحل نیوجرسی شهر ویلدوود لغو آن آتش بازی و دریاچه ایری در روستای توچال از قرار دادن-در-خلیج در اوهایو بود همان را پس از مقامات بهداشتی مرتبط تعداد کمی از coronavirus موارد به میله های در این جزیره است.

پس از شنیدن میشیگان فرماندار هشدار در مورد نیاز به صورت هوشمند در میان یک چشم انداز مثبت از موارد مریم هالی از Jonesville گفت: خانواده اش لغو برنامه ای برای آخر هفته تفرج در دریاچه میشیگان.

"ما تا به حال برخی از بچه ها نا امید, اما ما می دانستیم که در خانواده ما نمی تواند انجام دهد که" او گفت:.

مشکل او گفته است که بیش از حد بسیاری از مردم نمی گوش دادن به کارشناسان. "حتی در کوچک شهر کوچک وجود دارد بسیاری از مردم که نمی مطابق با دستور" او گفت:.

دکتر دان Williamson, رئیس, آلاباما, انجمن بيمارستان گفت: "واقعا نگران چهارم جولای."

"من فکر می کنم که به احتمال زیاد تعیین روند, آلاباما, برای, بقیه, تابستان," او گفت:.

___

آسوشیتد پرس خبرنگاران از سراسر جهان کمک به این گزارش.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن