اسپوکین ولی مرد زده شده 'کمتر کشنده دور در اعتراض به فک سیمی بسته - Tue, 12 Jun 2020 PST

اردن گراهام بود و خیره به او مماشات در اطراف گوشه ای از ساختمان بانک در مرکز شهر اسپوکان خون چکیدن از دهان او

توسط NASERINEWS در 23 خرداد 1399

اردن گراهام بود و خیره به او مماشات در اطراف گوشه ای از ساختمان بانک در مرکز شهر اسپوکان خون چکیدن از دهان او. دوستان خواست او را به زانو زدن در پیاده رو و نوشتن خود را.

گراهام آن را نمی دانند اما استخوان پشت لب بالا خود را به کرک در دو مکان در هر طرف بینی خود را. دندان های جلوی او احساس سست است.

"من در صورت روشن کردن آتش" او به یاد می آورد. آن را در زمان او چند لحظه به تحقق بخشیدن به آنچه اتفاق افتاده بود.

27 ساله بوده و در مرکز شهر در شب مه 31 عنوان پلیس خود را آغاز کرد final مجموعه ای از پیشرفت های به درایو معترضان و تظاهر کنندگان خارج از این منطقه است. او زده شد و در این صورت زمانی که افسران اخراج رگبار "کمتر کشنده" پرتابه در هوارد خیابان در نزدیکی رودخانه خیابان در مدت کوتاهی پس از 10:30 p. m.

گراهام و دوستان خود می گویند که آنها راه رفتن بودند دور اطاعت از دستورات کلامی زمانی که ماموران شروع به تیراندازی از حدود نیم بلوک دور.

"ما همه راه رفتن به عقب گفت:" ایان Garrity, 21. "اردن به حال دست خود را در هوا فیلمبرداری ... و سپس آنها شروع به شلیک و آنها او را از حق."

کمتر کشنده یا جنبشی پرتابه تاثیر هستند همیشه در حال گسترش دسته از سلاح ها که شامل گلوله های لاستیکی فوم نوک 40 mm دور beanbags و دیگر مهمات طراحی شده برای پراکنده کردن و یا ناتوان ساختن افراد بدون نافذ بدن خود را.

Garrity معتقد است که یک beanbag که زده گراهام در دهان او گفت: یکی دیگر از beanbag قرق خود کفش.

در میان کشور تظاهرات علیه خشونت پلیس باعث کشته شدن جورج فلوید در مینیاپولیس کمتر کشنده پرتابه اند مورد علاقه ابزار پلیس برای متفرق کردن تظاهرکنندگان همراه با فلفل اسپری گاز اشک آور و فلش-انفجار نارنجک. اما حامیان حقوق بشر هشدار می دهند کسانی که سلاح می تواند کشنده باشد و می گویند پلیس آمریکا باید استفاده از آنها را در راه است که اجرا گرفتار قوانین بین المللی .

معترضان و روزنامه نگاران سراسر کشور شده اند و معلول و مجروح و توسط کسانی که سلاح های بیش از دو هفته گذشته.

یک عکاس آزاد شد و برای همیشه کور در یک چشم در حالی که پوشش تظاهرات در مینیاپولیس . یک فعال سیاسی که آموزش دیده پلیس در سان خوزه کالیفرنیا در ضمنی و تعصب به شدت مجروح شد که یک افسر از آن گروه اخراج یک لاستیک گلوله در خود کشاله ران . در Austin, تگزاس, یک پسر نوجوان را صرف روز در بیمارستان پس از یک beanbag دور زده و او را در سر و یک افسر اخراج همان نوع از دور در شکم یک زن باردار . یک سخنگوی-نقد و بررسی ویرایشگر پایدار شدید کبودی پس از یک پرتابه زده او را در شانه.

گراهام در ضمن تا به حال فک سیمی بسته پس از اچ راند او را به اتاق اورژانس در MultiCare Deaconess بیمارستان. بدون سیم, او گفت:, فک خود را ممکن است شفا با دائمی underbite. تا زمانی که سیم ها حذف شده ماه آینده او خواهد ماند در یک رژیم غذایی مایع به طور عمده متشکل از سوپ آش پروتئینی و شیر شکلات.

"ما دیده ایم در سراسر کشور که در آن مردم از دست داده اند و چشمان آنها به ترک جمجمه. شده است وجود دارد تعدادی از این نوع از زندگی در حال تغییر صدمات گفت:" برایان Castner, یک سلاح متخصص و بحران مشاور با سازمان عفو بین المللی شده است که نظارت بر استفاده از کمتر-سلاح های کشنده در سراسر جهان است. "نگرانی ما وجود دارد به نظر می رسد در آستانه بسیار پایین برای پلیس به استفاده از این سلاح است."

تحت انتقاد آمرانه پاسخ به تظاهرات اخیر برخی از شهرستانها و ادارات پلیس باید اقدامات برای محدود کردن استفاده از کمتر-سلاح های کشنده. رهبران شهر در سیاتل به تازگی وعده داده ممنوعیت گاز اشک آور اما ادعا باریک استثنا اعمال می شود و دو روز بعد .

Spokane پلیس بازرس بارت Khanderia گفت: دفتر خود دریافت کرده است یک تعداد غیر منتظره ای بالا از شکایت از ژوئن 1, بسیاری مربوط به ناآرامی ها در مرکز شهر و پلیس پاسخ به آن است. ده نفر از کسانی که شکایت "مربوط به استفاده از گاز اشک آور, گلوله های لاستیکی و سگ ها در اعتراض صلح آمیز" با توجه به دفتر اداری متخصص.

Sgt. تری Preuninger سخنگوی اسپوکن اداره پلیس گفت: کمتر کشنده مهمات را می توان یک ابزار ضروری در زمانی که جمعیت در حال سرکش نقض حکومت و ایجاد فرصت های بد بازیگران به انجام خشونت و یا صدمه به اموال.

Preuninger گفت: Spokane پلیس نمی تصمیم به استفاده از پرتابه تاثیر به آرامی. بر روی "زنجیره ای از نیروی او گفت:" آنها شبیه به یک باتون اعتصاب. او اذعان کرد دولت و مطالعات علمی خود را پیدا کرده اند که نرخ بالایی از صدمات ناشی از ضربه در میان مردم زده کمتر کشنده دور.

"آنها به بحث در مورد چرا به استفاده از آن و استدلال قانع کننده," Preuninger گفت. "اما آنچه آنها در حال انجام است گفت:" در اینجا خود را جایگزین.' "

نه فقط "گلوله های لاستیکی'

کمتر کشنده پرتابه را به اشکال مختلف اما برخی از آنهایی که شایع ترین اخراج از 37 میلی متر یا 40 mm سلاح شبیه به نارنجک انداز است. یکی از بزرگترین تولید کنندگان است دفاع Technologies, یک شرکت تابعه از Safariland گروه ارائه می دهد که اختصاصی آموزش سلاح های خود را به سازمان های اجرای قانون.

کمتر کشنده پرتابه اغلب تبلیغ به عنوان یک جایگزین امن تر به گلوله های معمولی در شرایط مربوط مسلح یا تهاجمی مظنون از جمله کسانی که اقدام به "خودکشی توسط پلیس." اما Castner با سازمان عفو بین الملل گفت: این مقیاس از گسترش آن سلاح نمونه "کلی نظامی پلیس است که اتفاق افتاده بیش از 20 سال گذشته است."

با توجه به سازمان ملل متحد پروتکل های منتشر شده در این سال کمتر-سلاح های کشنده باید درمان شود به عنوان "یک اندازه گیری از آخرین رفت و آمد مکرر" در شکستن مجامع و تاثیر پرتابه "به طور کلی باید مورد استفاده قرار گیرد تنها در آتش مستقیم با هدف قابل توجه پایین شکم و یا پاهای, از خشونت های فردی و تنها با توجه به پرداختن به یک تهدید قریب الوقوع آسیب به هر یک از اجرای قانون رسمی و یا عضو ،

یک 2018 گزارش گروه پزشکان حقوق بشر که ارزیابی 1,925 موارد افراد مجروح توسط جنبشی پرتابه تاثیر از سال 1990 نشان داد که 70 درصد از صدمات خود را در نظر گرفته شد شدید. علاوه بر این, 294 از این افراد به طور دائم غیر فعال و 53 سالگی درگذشت.

"واقعا وجود دارد هیچ موقعیتی که در آن با استفاده از گلوله های لاستیکی در مقابل جمعیت زیادی از شهروندان غیر مسلح موجه است" دکتر Rohini هار یک پزشک اورژانس و همکاری نویسنده این گزارش ، به تازگی گفت: Trace, اخبار سازمان متمرکز بر خشونت اسلحه . "گلوله های لاستیکی خطرناک هستند بی رویه و به طور بالقوه کشنده – و این بد ترکیب."

Preuninger این اسپوکن پلیس گروهبان نمی تواند بلافاصله اظهار نظر در مورد چگونه گراهام مجروح شد. گراهام که با نزدیک شدن نظر توسط سخنگوی-نقد و بررسی گفت: او هنوز نمی دانند شکایت با بخش و یا بازرس را هر چند دو یونیفورم افسران بازدید او در بیمارستان و پرسش و پاسخ در مورد حادثه.

Preuninger گفت: Spokane افسران آموزش دیده به هدف کمتر کشنده پرتابه در ران و باسن, اما او اذعان کرد آنها کمتر دقیق تر از معمولی سلاح گرم و اشاره کرد به یک میزبان از دنیای واقعی عوامل می تواند انحراف یک شات.

"هدف حرکت می کند. آن بالا می رود بالا و پایین. این جهش در اطراف یک سمت به سمت" Preuninger گفت. "گاهی اوقات مهمات شکست. آنها نمی انجام راه آنها طراحی شده بودند. گاهی اوقات اپراتور نتواند. ما از دست اهداف. ما کاملا انسانی و ما اشتباه می کنند."

Preuninger گفت: پلیس اسپوکان سال پیش منتقل شده و دور از توپ لاستیکی که به طور مداوم باعث آسیب های شدید و خورده beanbag دور است که بسیار نادرست است. این گروه در حال حاضر با استفاده از طیف وسیعی از کمتر کشنده پرتابه از جمله به روز رسانی دقیق تر beanbag طراحی است که راکت های شلیک شده از یک تفنگ ساچمهای. او گفت: ماموران آتش هر نوع دور در هر یک از دیگر به دانستن آنچه که آنها در حال برخورد با.

گروه سیاست دستی متحده "ویژه تاثیر مهمات استفاده می شود که به درستی می توان در تلاش برای deescalate یک برنامه به طور بالقوه مرگبار وضعیت است." اما این محصولات به بازار عرضه شده برای جمعیت-کنترل اهداف بیش از حد و برخی از اسپوکن افسران آموزش دیده برای استفاده از آنها در آن حالات.

Spokane گشت ماموران مجاز به استفاده از تنها یک نوع از کمتر کشنده پرتابه: 40 mm "اسفنج گرد" ساخته شده توسط فن آوری های دفاع که ویژگی های یک گنبد semisoft فوم در بالای یک پایه پلاستیکی. کسانی که حمله می تواند یک فرد تا آنجا که به عنوان یک نیروی لیگ اصلی بیس بال زمین .

"این رو به برخی از انرژی به آن را و یا آن را نمی تواند موثر باشد" Preuninger گفت.

افسران روی تاکتیکی و با مگس کش زدن تیم, در ضمن ممکن است استفاده از beanbags و به اصطلاح باتون دور – پشته از سه یا چهار pucks که به طور معمول قلم در سراسر زمین به اعتصاب جمعیت مردم در ساق و پاها. Preuninger گفت: Spokane اداره پلیس هر دو فوم و چوب و باتوم دور در آن موجودی اما تنها فوم آنهایی که مجاز شدند برای استفاده در مه 31.

پس از شورش در مارس 31, Spokane, رئیس پلیس کریگ Meidl گفت: اعضای شورای شهر که ماموران شده بود و تعدادشان کمتر تا به حال "هیچ راهی" برای جدا کردن تظاهرات مسالمت آمیز از خرابکاری و غارتگران در میان آنها . پلیس از چندین آژانس های پراکنده جمعیت با ابر از گاز اشک آور.

اما Preuninger گفت: پلیس نمی یکسره آتش کمتر کشنده پرتابه.

با جست و خیز اخراج باتون دور "آن را بسیار چالش برانگیز برای انتخاب اهداف," او گفت:. "شما استفاده خواهد کرد که اگر شما تا به حال یک گروه از افرادی که شما را دیدم همه درگیر شدن در رفتار مجرمانه. من نمی با استفاده از است که اگر من تا به حال یک نفر را به زانو درافتاده در دعا و فرد در کنار آنها بود پرتاب یک سنگ در من چون من قصد دارم برای حمله به آنها را هر دو. ما باید یک تعهد به تلاش برای تشخیص که ما در حال استفاده از زور علیه."

'چرا شما همیشه استفاده است که به غیرنظامیان?'

گراهام که سیاه است گفت: او از علت صلح آمیز معترضان که به خیابان آمده اند به تغییر تقاضا در آمریکا انجام ندادی.

"آن بوده است مدت زمان طولانی در آینده برای پلیس اصلاحات و چیزی است که باید انجام شود در مورد خود را آشکار سوء استفاده از قدرت" او گفت:.

اما گراهام, skateboarder زندگی می کند که در اسپوکین گفت: دلیل اصلی او جرأت مرکز شهر که شب شد به نگه داشتن چشم در تپانچه یک اسکیت فروشگاه که حامیان او. او گفت که او می خواهم در مورد غارت نایک فروشگاه در خیابان اصلی و نمی خواهم همان چیزی که اتفاق می افتد به یک کسب و کار او را دوست دارد.

گراهام گفت: او به دو نفر از دوستانش که آنها نیز در مرکز شهر و آنها شروع به اسکیت در مجموعه ای از پله ها در مقابل بانک مرکزی امریکا مالی مرکز – فقط در سراسر خیابان را از یک خط از پلیس ضد شورش. او گفت: آنها به دنبال کارخودشون نه مقابله با یا hassling افسران. او گفت که او تا به حال هیچ ایده شهردار بود دستور داد مقررات منع رفت و آمد.

سپس ماموران شروع به فریاد سفارشات به ترک این منطقه است. گراهام و دوستان او می گویند آنها پیروی اما حرکت نمی کند به اندازه کافی سریع.

در این لحظه ماموران شروع به تیراندازی شد اسیر در فیلم توسط دو KHQ نگاران فرار از رگبار گلوله از پرتابه . گراهام و دوستان خود را ندارد به وضوح قابل مشاهده است که تصویری هر چند آنها ارائه کلیپ های دیگر تایید موقعیت خود را.

گراهام گفت که او نمی تواند درک بهتری از این حادثه.

"چرا شما همیشه استفاده است که به غیرنظامیان" او پرسید: "به خصوص در یک محل عمومی با هیچ تهدید آشکار?"



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب