Colville رزرو آتش سوزی هنوز سوزش 5000 هکتار با وجود تلاش های شبانه - شنبه, 25 Jul 2020 PST

گلخانه ای که آتش سوخته است از طریق برخی از 5000 هکتار از زمین حدود دو مایلی غرب Colville هندی آژانس در Nespele

توسط NASERINEWS در 5 مرداد 1399

گلخانه ای که آتش سوخته است از طریق برخی از 5000 هکتار از زمین حدود دو مایلی غرب Colville هندی آژانس در Nespelem است که هنوز هم سوزش با وجود تلاش های شبانه توسط ماموران آتش نشانی به سرکوب آن است.

خدمه مبارزه در برابر یک پرچم قرمز آتش و آب و هوا هشدار و بادهای خشک شب جمعه. در حالی که آتش تا به حال شده است در اندازه کاهش می یابد در حدود 400 هکتار یک شبه آن را از 40 درصد مهار جمعه به 30 درصد مهار در روز شنبه با توجه به Northwest حادثه تیم مدیریت انتشار اخبار.

غرب حادثه تیم مدیریت 6 با حادثه فرمانده شان شلدون فرض کنترل آتش سوزی در ساعت 6 صبح روز شنبه انتشار گفت.

سه بلدوزر دو نوع 1 خدمه آتش سه نوع 2 خدمه آتش از جمله خدمه از اورگان هفت موتورهای آتش, دو آب مناقصات و چندین هلیکوپتر و هواپیما مبارزه شد این آتش سوزی که از روز شنبه.

بولدوزر کار می کرد به آتش کامل خطوط در سراسر شرق و شمال طرف فروغ آزادی گفت. Hotshot خدمه نام برای کار خود را در داغترین بخشی از آتش سوزی آغاز شده احداث خطوط آتش در سمت غرب از آتش که در آن شیب تند زمین را ممنوع بولدوزر کار می کنند.

تیم انتظار بادها به "نور و متغیر" برای دو روز آینده و درجه حرارت برای رسیدن به اواسط 80s امروز و تبدیل به ده تا پانزده درجه گرمتر بیش از دو روز بعد از انتشار گفت.

از زمان آتش خطر رتبه در منطقه باقی مانده است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن