شاخص های سهام ایالات متحده عمدتا بالاتر در امید به بهبود اقتصادی - Mon, 02 Jun 2020 PST

شاخص های سهام ایالات متحده در حال حرکت بیشتر بالاتر در معاملات بعد از ظهر سهشنبه پس از گسترده سود در بازارهای

توسط NASERINEWS در 13 خرداد 1399

شاخص های سهام ایالات متحده در حال حرکت بیشتر بالاتر در معاملات بعد از ظهر سهشنبه پس از گسترده سود در بازارهای جهانی به عنوان سرمایه گذاران امیدوارند که تدریجی بلند کردن اجسام از coronavirus مستند حکم قرار داده خواهد شد اقتصاد ویران شده توسط این شیوع در مسیر بهبودی.

S&P 500 بود تا 0.4%. مالی و صنعتی و دیگر سهام که ایستاده به سود بیشتر از یک اقتصاد رو به رشد بالاتر رفته. شرکت های انرژی نیز افزایش یافت که قیمت نفت خام به رهبری بالاتر است. خدمات ارتباطی سهام و کالاهای خانگی سازندگان در میان دول عقبمانده. بازده اوراق قرضه بودند بالاتر نشانه دیگری از ebbing بدبینی در میان سرمایه گذاران.

متوسط سود را در S&P 500 در مسیر برای سه روز winning streak گسترش معیار شاخص قابل توجه در دو ماه تجمع کردن شیب دار ترمز ماشین در ماه های فوریه و مارس به عنوان swaths گسترده ای از اقتصاد ایالات متحده زمین به توقف به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس.

تا کنون وال استریت را شتاب شده است از خط خارج توسط موج روزانه ناآرامی در سراسر ایالات متحده آغاز شد که هفته گذشته در مینیاپولیس به عنوان اعتراض به خشونت پلیس. شهرستانها در سراسر کشور شده اند را لرزاند با خشونت و تخریب به مدت هفت روز در یک ردیف ترغیب تهدید از کاخ سفید برای ارسال نیروهای نظامی به سرکوب ناآرامی.

شاخص Dow Jones Industrial Average 175 امتیاز یا 0.7% به 25,650. شاخص Nasdaq composite است که به شدت وزن با شرکت های فن آوری در اصل پس از صاف شده تا 0.2%. کوچکتر سهام شرکت تا به حال برخی از بزرگترین دستاوردهای. راسل 2000 که شاخص تا 1.1%.

فضانوردان ناسا راه اندازی به فضا توسط SpaceX در شنبه زنگ زد زنگ باز از ایستگاه فضایی بین المللی بامداد سهشنبه به پا زدن کردن تجارت در Nasdaq.

سهام در حال حاضر به جبران بسیاری از ضرر و زیان خود را پس از اولیه اقتصادی خرید اینترنتی از coronavirus زدم بازار به نفس 34% ترمز در فوریه و مارس. S&P 500 در حال حاضر به کمتر از 10% از آن بالا تمام وقت در ماه فوریه است.

سرمایه گذاران امیدوارند که بدترین رکود اقتصادی در حال حاضر تصویب شده و یا خواهد شد به زودی به عنوان دولت در سراسر کشور و در سراسر جهان به آرامی محدودیت به معنای کررل شیوع.

در اروپا شاخص CAC 40 در فرانسه شروع به پریدن کرد 2% سه شنبه به کشور باز, رستوران ها, کافه ها و پارک ها و سواحل و راه اندازی یک قرارداد ردیابی نرم افزار برای کمک به نگه داشتن زبانه ها در جدید contagions. آلمان داخ که بسته شده بود روز دوشنبه با قبلی بازارهای جهانی' سود و رسید 3.7%. بریتانیا FTSE 100 اضافه 0.9 درصد بوده است. بازار در آسیا بسته گسترده بالاتر است.

در حالی که بیشتر کشورها و بخش های در حال بازگشایی فعالیت است و انتظار می رود باقی می ماند رام اجتماعی فاصله قوانین پیچیده برنامه ای برای بازگشت به کسب و کار. و ترس باقی بماند در مورد امکان تجدید حیات در coronavirus شیوع بیماری در برخی از کشورها. وجود 34 جدید تایید موارد در توکیو در روز سه شنبه ظاهرا به تصریح خطرات در حال رشد به عنوان مردم شروع به معاشرت بیشتر در شلوغ رفت و آمد قطارها با reopenings بیشتر ادارات و مدارس رستوران ها و فروشگاه ها. روزانه تعداد کاهش یافته زیر 20 شده است.

بازده اوراق قرضه بودند بالاتر است. عملکرد 10 ساله خزانه داری افزایش یافت به 0.68% از 0.66% اواخر دوشنبه.

قیمت نفت افزایش یافت. معیار آمریکا نفت خام در ماه ژوئیه تحویل شد تا 2.8 ٪ به $36.44 در هر بشکه رسید. نفت خام برنت برای تحویل در ماه آگوست افزایش یافت 2.4 ٪ به $39.23 در هر بشکه رسید.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب