'یک فاجعه در حال انتظار برای رخ می دهد': MLB طرح 60-بازی فصل جرقه نگرانی

جان Axford آهنگ دست می دهد هنگامی که در تلاش برای به یاد تعدادی از مردم او را در تماس با آمده در یک روز معمولی

توسط NASERINEWS در 6 تیر 1399

جان Axford آهنگ دست می دهد هنگامی که در تلاش برای به یاد تعدادی از مردم او را در تماس با آمده در یک روز معمولی به عنوان یک بازیکن لیگ اصلی بیس بال.

وجود دارد دربان او را می بیند به عنوان او را ترک هتل خود را, کارکنان رستوران که در خدمت او ناهار راننده تاکسی که او را طول می کشد به ورزشگاه و امنیتی که او خوش آمد می گوید زمانی که او می شود وجود دارد — و این همه قبل از او مراحل پا به محل باشگاه وانجمن کامل از بازیکنان و مربیان و مربیان و کارکنان.

Axford سابق تورنتو بلو جیز پارچ از بندر دوور, Ont., گفت که او شگفت زده به شنیدن از MLB را به بازگشت به طرح با 60 بازی فصل به طور منظم. اما حتی اگر لیگ تلاش می کند به کاهش تعداد تعاملات بین بازیکنان خود را و جهان خارج Axford را متقاعد فصل با خیال راحت می توانید شروع در طول یک بیماری همه گیر.

"تعاملات خود را (با افراد دیگر) بسیار متعدد در یک روز وجود دارد بسیاری از مردم درگیر" Axford گفت: از Burlington, Ont., صفحه اصلی.

"این امر می تواند بزرگ اگر چیزی اتفاق می افتد در اینجا و بیس بال می تواند دوباره — اما نه در هزینه سلامت عمومی است."

MLB خود را اعلام کرد, بازگشت طرح روز سه شنبه در بیانیه ای که به نام سلامت و ایمنی خود بازیکنان و کارکنان آن "مهمترین اولویت است."

جدید قوانین زمین هیچ معنی تف یا بالا fiving در این زمینه از لحاظ فیزیکی دور قفل اصطبل و روزانه دما و علامت چک.

بازیکنان خواهد گزارش به اردوگاه های آموزشی جولای 1, با شروع فصل جولای 23 یا 24.

بر خلاف NHL و NBA که در حال برنامه ریزی بازی ها در هر یک مجتمع بزرگ و یا در مرکز شهرستانها MLB را در صفحه اصلی استادیوم و سفر جاده بازی در برابر لشکر رقبا و تیم ها در شهرهای دیگر در نزدیکی نسبی. وجود خواهد داشت هیچ طرفداران در حضور.

تورنتو تنها MLB تیم شمال در حال حاضر بسته, کانادا-ایالات متحده آمریکا, مرز, هنوز هش که جزئیات آن در سایت آموزش و بازی است. آبی جیز خواسته اند دولت کانادا برای اجازه به استفاده از راجرز مرکز و در انتظار یک تصمیم.

اما قبل از آنها می توانید شروع به آموزش آنها نیاز به دریافت سالم است. می رود که برای همه تیم ها است.

مشخصات بالا در ورزشکاران شده اند آزمایش مثبت برای COVID-19 در نرخ هشدار دهنده در این هفته است. اخبار trickled در عرض یک ساعت از MLB را اعلام کرد که چارلی Blackmon چهار زمان Colorado Rockies all-star حال آزمایش مثبت همراه با دو تن از هم تیمی های خود. وجود کلمه بعد از ظهر روز بعد که چند بازیکن و کارکنان جیز آبی آلوده شدند.

Axford سابق تیمی از Blackmon را در سال 2015 گفت که او بیس بال جهان نبود لرزاند توسط COVID-19 قبل از آن با توجه به برخی از بازیکنان کار کرده اند در بهار و امکانات آموزشی در فلوریدا و آریزونا — آمریکا ضربه فوق العاده سخت توسط ویروس.

جیز آبی' بهار آموزش زمینه در Dunedin, Fla., ممکن است صفحه اصلی پایگاه خود را در این تابستان اگر آنها قادر به بازی در تورنتو است. اما حتی اگر آنها می توانید یک صفحه اصلی ورزشگاه در فلوریدا آنها احتمالا هنوز هم پرواز به تمپا به بازی در برابر لشکر رقیب اشعه.

دکتر آلون Vaisman یک عفونت-کنترل پزشک با دانشگاه و شبکه بهداشت و درمان گفت: فلوریدا است که "بدترین محل شاید در تمام جهان برای هر نوع رویداد در حال حاضر."

این واقعیت است که موارد در حال حاضر در حال نصب در میان بازیکنان باعث می شود MLB بازگشت "یک فاجعه در حال انتظار برای رخ می دهد," او اضافه شده است.

"است که می گویند که (ورزشکاران) در حال رفتن به وحشتناک نتایج بسیاری از افراد جوان نیست. اما آنچه آن را به?" Vaisman گفت. "اگر 100 بازیکنان بیس بال آلوده می شوند و یکی از آنها یک نتیجه بد و می رود به ICU ... است که آنچه در آن می گذرد را برای مردم به درک که این امکان پذیر است؟"

Axford که آزاد شد عامل در پایان فصل گذشته به شک و تردید خود را در مورد برخی از اقدامات ایمنی MLB امید به پیاده سازی.

او می گوید بازیکنان اغلب تف یا لیسیدن نوک انگشتان خود را بین نقش به طور غریزی و حفظ فاصله فیزیکی در یک محل باشگاه وانجمن بستگی دارد چگونه فضایی است برای شروع با. برخی از بازدید از lockerrooms در سراسر لیگ مانند بوستون Fenway پارک نمی قرض خود را به خوبی مناسب فاصله.

نزدیکی بین هم تیمی می تواند منجر به گسترش یک ویروس Axford گفت: یادآوری "به مقدار زیادی از زمان" در طول 10 سال گذشته کار خود را هنگامی که یک سرماخوردگی یا آنفولانزا تکثیر خواهد که در تنظیم.

در حالی که لیگ احتیاطی در برابر COVID-19 شیوع انتظار می رود به طور دقیق Axford هنوز هم نگرانی چگونه آنها را در یک محل باشگاه وانجمن.

"شما می توانید تلو تلو خوردن, آشپزخانه, بازدید, گمان می کنم, کاهش چیزهایی مثل بچه ها بازی کارت گسترش بچه ها زمانی که آنها بازی بازی های ویدئویی, اما پس از آن وجود دارد که رفاقت که شما در حال از دست دادن" او گفت:. "تمام کسانی که تکه تکه می شوند بخشی از این تیم جزء ایجاد این جو است که شما می خواهید.

"پس از آن خواهد شد نگاه بسیار متفاوت و احساس خیلی متفاوت است."

Vaisman می گوید: بازگشت امن امکان پذیر است اما این امر شامل "کمال نزدیک" از لیگ برای جلوگیری از هر کس که از جهان خارج است.

او می بیند این سفر بخشی از MLB طرح به عنوان یک عمده سقوط بالقوه آوردن این ویروس و از مکان های دیگر.

"تمام نقطه مستند این است که سعی کنید برای جلوگیری از انتقال از طریق به حداقل رساندن تماس با افراد دیگر و این فقط به آن می افزاید" او گفت:.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

"نه تنها آن است که امن نیست برای کسانی که بازیکنان آن را نیز امن نیست برای کسانی که در شهرستانها."

پس چرا طرفدار ورزشی, لیگ تلاش, را که خطر, به خصوص در حال حاضر که بخش هایی از ایالات متحده هنوز هم شاهد موج در موج اول این بیماری همه گیر?

لورل Walzak استادیار ورزش رسانه و ورزش کسب و کار در دانشگاه رایرسون در تورنتو می گوید: تصمیم گیری خواهد شد به احتمال زیاد پایین آمده به اقتصاد است.

و که بیشتر از درآمد است.

"لیگ باید تعهدات برجسته به رسانههای مختلف ذینفعان و حامیان مالی به بازیکنان قرارداد که بسیار پیچیده هستند" Walzak گفت. "بنابراین بسیاری را در نظر میگیرد.

"و همچنین در مورد بازگشت به کار و نه فقط بازیکنان. وجود کارکنان و مقامات و رسانههای بسیاری از مردم است."

وید ویلسون روانی-عملکرد مشاور و مدرس در دانشگاه واترلو است که دارای تخصص در اخلاق در ورزش گفت که در حالی که فشار اقتصادی ممکن است کاتالیزور برای ورزش به بازگشت بازیکنان خواهد شد که نقش مهمی در حصول اطمینان از ایمنی.

"آن پایین آمده به هر فردی حق انتخاب در هر روز در نظر quarantining و در نظر گرفتن اقدامات احتیاطی مناسب," او گفت:. "اما من فکر می کنم آن می توانید با خیال راحت اتفاق می افتد."

یک COVID-19 شیوع در یک تیم ممکن است به معنی خاموش کردن یک بار دیگر چیزی Walzak گفت: لیگ باید برای.

و در حالی که او گفت: تیم های حرفه ای تمایل به ساختاری سازمان نیاز به ارائه تست مناسب و مطابق با اصول بهداشتی وجود دارد هنوز هم نگرانی ها در راه اندازی بیش از حد به سرعت.

"این رفتن به روز بعد" او گفت:. "من فکر نمی کنم شما می توانید در این نگاه و می گویند 100 درصد هر کس می گذرد به پایان فصل خود را.

"من می خواهم آنها را به من معمولا یک لیوان نیمه پر نوع فرد ... اما واقعیت این است که ورزشکاران شروع به تست مثبت آن را کمی در مورد."

لیگ را از دست رفته بخش و یا کل فصل در گذشته مانند در 2004-05 وقتی NHL کمپین لغو شد به دلیل تحریم و در سال 1994 زمانی که یک اعتصاب اوراق پایان MLB فصل است. 1919 آف جام استنلی نیز به حالت تعلیق پس از شیوع آنفولانزای اسپانیایی.

بنابراین سابقه وجود دارد اگر ورزش نمی, بازگشت ویلسون گفت و شاید آنها باید به دنبال 2021 به جای.

"وجود درآمد سقوط اما از نظر سلامت و نظر اخلاقی چه خواهد بود آسیب نداشتن ورزشی در این سال؟" ویلسون گفت:.

"این همه زمان و منابع را به (بدانند) فشرده فصل می تواند به ساخت مطمئن شوید که آنها آماده برای هر چیزی که اتفاق می افتد در سال آینده."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن