ایران جبهه 'pro-مغلوب ساختن پیشی جستن" پزشکان به تجویز سریع بازگشایی - Wed, 20 مارس سال 2020 PST

واشنگتن – جمهوری فعالان سیاسی در حال استخدام "بسیار pro-مغلوب ساختن پیشی جستن" پزشکان در تلویزیون به تجویز احی

توسط NASERINEWS در 1 خرداد 1399

واشنگتن – جمهوری فعالان سیاسی در حال استخدام "بسیار pro-مغلوب ساختن پیشی جستن" پزشکان در تلویزیون به تجویز احیای اقتصاد ایالات متحده به عنوان به سرعت به عنوان امکان پذیر است بدون انتظار برای دیدار با ایمنی معیار پیشنهاد شده توسط فدرال مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری به سرعت گسترش جدید کروناویروس.

این طرح مورد بحث قرار گرفت در مارس 11, کنفرانس تماس با یک کارمند ارشد برای مغلوب ساختن پیشی جستن انتخاب مجدد کمپین سازماندهی شده توسط CNP عمل وابسته ایران-تراز وسط قرار دارد شورای سیاست ملی. یک درز ضبط hourlong تماس ارائه شد به آسوشیتد پرس توسط مرکز رسانه ها و دموکراسی مترقی ناظر ،

CNP اقدام بخشی از صرفه جویی در کشور ما ائتلاف اتحاد محافظه کار فکر می کنم مخازن سیاسی و کمیته های تشکیل شده در اواخر ماه آوریل به پایان دولت مستندات اجرا در پاسخ به این بیماری همه گیر. دیگر اعضای این ائتلاف عبارتند از: FreedomWorks, بنیاد آمریکایی قانونی شورای بورس و Tea Party Patriots.

احیا اقتصاد دیده می شود به عنوان مهم برای تقویت رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن انتخاب مجدد امیدوار است و در حال رشد تبدیل شده تمرکز کاخ سفید coronavirus نیروی کار به رهبری معاون رئیس جمهور مایک پنس.

تیم Murtaugh این تهمت کمپین ارتباطات مدیر تایید به AP که تلاش برای جذب پزشکان عمومی حمایت از رئیس جمهور این است که در جریان است اما می گویند که این طرح خواهد بود نورد.

"هر کسی که می پیوندد یکی از ما ائتلاف است vetted," Murtaugh روز دوشنبه گفت:. "و بنابراین کاملا بدیهی است که همه ما ائتلاف معتقدان به سیاست ها و می گویند چیزهایی هستند که البته دقیقا simpatico با آنچه که رئیس جمهور معتقد است. ... رئیس جمهور شده است صریح در مورد این واقعیت است که او می خواهد به کشور بازگشت باز به عنوان به زودی به عنوان ممکن است."

در مواقع اضطراری مانند زمان همه گیر این مهم است که دولت در ارائه سازگار مبتنی بر علم اطلاعات گفت: دکتر انسی ال-صدر یک استاد اپیدمیولوژی در دانشگاه کلمبیا را به پستچی دانشکده بهداشت عمومی. Dr. Anthony Fauci, ملت را بالا متخصص بیماری های عفونی و عضو کاخ سفید را coronavirus نیروی کار شده است در میان قابل رویت ترین کارشناسان دولت هشدار داده است که بلند کردن اجسام مستندات سرعت بیش از حد می تواند منجر به افزایش مرگ و میر.

ال-صدر گفت: داشتن پزشکان رله اطلاعات ضد و نقیض از طرف رئیس جمهور است که "بسیار نگران کننده است."

"من آن را کاملا غیر مسئولانه به پزشکان که در حال شعار برخی از اطلاعات است که نه لنگر در شواهد و لنگر در علم" ال-صدر گفت. "آنچه که اغلب باعث ایجاد سردرگمی است که صدای بسیاری که در خارج وجود دارد و بسیاری از کسانی که صدای من منافع سیاسی است که بسیار خطرناک وضعیت ما در حال حاضر است."

Murtaugh گفت: کمپین نه نگران تناقض کارشناسان در دولت است.

"کار ما در این کمپین این است که منعکس کننده جمهور تهمت را از نقطه نظر" Murtaugh گفت. "ما از مبارزات انتخاباتی خود را. هیچ تفاوتی بین ما و او."

در مارس 11, تماس نانسی Schulze, یک ایران فعال است که ازدواج سابق Rep., کیر Schulze, R-Pa. گفت: او تا به حال داده شده کمپین یک لیست از 27 پزشکان آماده به دفاع از مغلوب ساختن پیشی جستن بازگشایی فشار.

"وجود دارد یک ائتلاف از پزشکان که بسیار pro-مغلوب ساختن پیشی جستن که تهیه شده است و در آینده هم برای جنگ های پیش رو در مبارزات انتخاباتی در مراقبت های بهداشتی" شولز گفت: در تماس است. "و ما پزشکان است که در حال . در ترانشه است که گفت: "از آن زمان به بازگشایی شده است."'

این ایده به سرعت به حمایت از مرسدس Schlapp, یک مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین مشاور ارشد که قبلا خدمت دو سال به عنوان رئیس جمهور مدیر ارتباطات استراتژیک.

"آن نوع از بچه ها که ما باید می خواهید برای دریافت کردن در تلویزیون و رادیو به کمک فشار پیام" Schlapp گفت: در تماس است.

"آنها در حال حاضر بررسی شده است. اما آنها نیاز به قرار دادن بر روی صفحه نمایش" شولز پاسخ داد.

Schlapp شوهر توافق کردند که رئیس جمهور شدن است انتقاد برای ظاهر نیست به دنبال مشاوره از کارشناسان بهداشت عمومی. مت Schlapp رئیس محافظه کار آمریکا اتحادیه اروپا که سالانه میزبان محافظه کارانه عمل سیاسی کنفرانس با حضور محافظه کار منصوب كرد.

"رئیس جمهور خواهید برای دریافت با برچسب جعلی رسانه های خبری به عنوان غیر مسئولانه و نه گوش دادن به پزشکان" مت Schlapp گفت: در تماس است. "و بنابراین ما باید به gird كمر خود را با بسیاری از مردم دیگر. بنابراین من فکر می کنم آنچه نانسی صحبت کردن در مورد . این مقطع حساس که ما در آنها برجسته."

مت Schlapp گفت: AP در روز دوشنبه که او ایستاده بود پشت چه او گفت به بیرون درز تماس بگیرید.

"بزرگ وجود دارد پویا در رسانه ملی است که نمی خواهد به رئیس جمهور تهمت هر اعتباری," او گفت:. "این مهم است برای دریافت پیام وجود دارد که بسیاری از مردم بعد از بهبود از تاج. اکثر مردم در معرض خطر فانی با تاج و ما با خیال راحت می توانید باز کردن اقتصاد است."

به عنوان چند فرمانداران جمهوریخواه نقل مکان کرد و در هفته گذشته به آسانسور خود را به دولت مستندات ملی گروه هوا استفاده شده توسط CDC به پیش بینی COVID-19 عفونت و مرگ و میر را دیدم مربوطه افزایش دهد. CDC در حال حاضر پیش بینی های ایالات متحده خواهد شد بیش از 100,000 مرگ و میر در ژوئن 1, ترسناک یک نقطه عطف است که قبلا نمی شد پیش بینی رخ می دهد تا در تابستان.

از روز شنبه بیش از 1.5 میلیون آمریکایی در حال آزمایش مثبت برای COVID-19 با بیش از 91,000 مرگ و میر گزارش شده در سراسر کشور.

کارشناسان از جمله Fauci باید گفت که به احتمال زیاد یک undercount با تعداد واقعی بودن بسیار بالاتر است. در ضمن تهمت پیشنهاد کرده بدون ارائه مدرک رسمی مرگ و میر از این ویروس در حال متورم است.

Schulze بود که کار به سازماندهی pro-مغلوب ساختن پیشی جستن پزشکان نیست پاسخ دادن به پیام ها از AP به دنبال نظر. اما پس از AP تماس مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین به دنبال نظر برای این مطلب یک واشنگتن روابط عمومی شرکت که اغلب آثار برای گروه های محافظه کار توزیع نامه سرگشاده ای به ناروا امضا شده توسط بیش از 400 پزشکان خواستار دولت coronavirus مستندات یک "جرم تلفات رویداد" باعث "میلیون ها نفر از تلفات" از اعتیاد به الکل, بی خانمانی, خودکشی و علل دیگر.

"این غیر ممکن است به گزافه گویی کوتاه متوسط و بلند مدت آسیبی به سلامت مردم با ادامه shutdown" نامه گفت. "از دست دادن شغل یکی از زندگی پر تنش ترین حوادث و اثر آن بر سلامتی فرد است نه کاهش به دلیل آن را نیز اتفاق افتاده است به 30 میلیون نفر دیگر. نگه داشتن مدارس و دانشگاه ها بسته است incalculably مضر برای کودکان, نوجوانان و بزرگسالان جوان در دهه های آینده."

اولین امضای نامه دکتر سیمون طلا, یک متخصص طب اورژانس در لس آنجلس که ذکر شده است به عنوان یک عضو از صرفه جویی در کشور ما ائتلاف در گروه وب سایت. او به تازگی به نظر می رسد در بحث محافظه کار رادیو و پادکست برنامه های مدافع برای استفاده از هیدروکسی کلروکین ضد مالاریا مواد مخدر که تهمت می گوید او در حال شکل گرفتن است زیرا او معتقد است که جلوگیری از آن می تواند COVID-19 حتی اگر خود دولت هشدار داده است می تواند کشنده عوارض جانبی. طلا گفت: او تجویز این دارو به دو نفر از بیماران خود را با نتایج خوب است.

غذا و داروی آمریکا هشدار داد, بهداشت حرفه ای در ماه گذشته که این دارو نباید برای درمان COVID-19 خارج از بیمارستان و یا تحقیقات تنظیمات با توجه به گاهی کشنده عوارض جانبی.

طلا گفت: AP در روز سه شنبه او شروع به صحبت کردن در برابر پناهگاه در محل و سایر اقدامات کنترل عفونت به دلیل وجود دارد "هیچ پایه و اساس علمی است که آمریکا به طور متوسط باید نگران" درباره COVID-19. مانند رئیس جمهور او دفاع سریع بازگشایی و استدلال می کند که چون اکثر مرگ و میر تا کنون شده اند و افراد مسن و افراد با شرایط موجود افراد جوان باید کار شود.

طلا را تکذیب کرد او هماهنگی تلاش های خود را با مغلوب ساختن پیشی جستن انتخاب مجدد مبارزه است.

"اما این را در وجود دارد: من افتخار دارم در نظر گرفته شود," او گفت:.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب