فلوریدا صنفی معلمان شکایت DeSantis و آموزش و پرورش دولت کمیسر بیش از مدارس' 'بی پروا ناامن بازگشایی' - Mon, 20 Jul 2020 PST

میامی – فلوریدا بالا معلمان اتحادیه پیوست توسط مربیان محلی – از جمله یکی از Miami-Dade County – شکایت رژیم صهی

توسط NASERINEWS در 31 تیر 1399

میامی – فلوریدا بالا معلمان اتحادیه پیوست توسط مربیان محلی – از جمله یکی از Miami-Dade County – شکایت رژیم صهیونیستی. ران DeSantis و دولت آموزش و پرورش کمیسر دوشنبه برای جلوگیری از "بی پروا و ناامن بازگشایی مدارس" این سقوط در میان دولت صعودی COVID-19 موارد است.

میامی-Dade شاکی Mindy Grimes-Festge است وزیر/خزانه ایالات معلمان Dade. او و شوهرش همین بوده مربیان 28 سال. آنها دارای یک پسر است که یک افزایش دبیرستان ارشد با خطر بیافتد سیستم ایمنی بدن و قادر به بازگشت به مدرسه در طول بیماری همه گیر.

طرح دعوی در دادگاه به دست آورده کشش با NAACP پیوستن به عنوان شاکی در این کت و شلوار که نام DeSantis و آموزش و پرورش کمیسر ریچارد کورکوران به عنوان متهمان. کورکوران دستور داده است تا مدارس دولتی به بازگشایی شده است.

"هیچ کس می خواهد به عقب در یک کلاس درس و بازگشایی مدرسه ما ساختمان های بیشتر از مربیان" گفت: FEA جمهور Fedrick Ingram. "ما معلمان است. این چیزی است که ما انجام دهد. این چیزی است که ما زندگی می کنند. ... اما ما می خواهیم به آن را انجام دهد با خیال راحت. و ما نمی خواهیم برای قرار دادن مردم در معرض خطر است.

"ما باید به آماده سازی ما, طرح درس, آماده شدن برای مدرسه" او ادامه داد. "اما متاسفانه بازگشایی ایالت فلوریدا بوده است بی پروا."

این FEA میزبانی مجازی کنفرانس خبری با Randi واینگارتن رئیس فدراسیون معلمان آمریکا.

کت و شلوار خواستار فرماندار و آموزش و پرورش کمیسیون به رها کردن اورژانس را صادر دو هفته پیش که به نام, برای, با توجه به طرح دعوی در دادگاه "بی ارزش و unconstitutionally وادار کردن میلیون ها نفر از دانش آموزان و کارکنان به گزارش ناامن آجر و ملات مدارس است که باید باقی می ماند جسمی بسته در طول حیات COVID-19 در فلوریدا."

در یک بیانیه کورکوران متهم ایالت صنفی معلمان از خواندن نیست و یا درک و وزارت آموزش و پرورش را هدایت کند.

"این E. O. نیست سفارش هر یک بخشنامه جدید در مورد الزامات مدارس باز باشد; آن را به سادگی ایجاد ابتکاری جدید گزینه های برای خانواده ها به انتخاب به تصمیم می گیرید چه کار می کند بهترین ها را برای سلامت و ایمنی خود و خانواده," او گفت:.

"علاوه بر این به منظور ایجاد تضمین سرمایه گذاری برای مناطق و مدارس به آموزش innovatively به عنوان طولانی به عنوان آنها همچنان به ارائه تمام دانش آموزان به ویژه دانش آموزان در معرض خطر با کلاس جهانی آموزش و پرورش, مهم نیست که چه گزینه ای را انتخاب می کنند. این FEA اغلب متحده است که مدارس با کمبود بودجه روبرو هستند و اگر این احمق بی پروا طرح دعوی در دادگاه موفق به آن را حذف این بودجه تضمین می کند – به طور کامل در تناقض عادی خود اعتراض."سرپرست آلبرتو Carvalho گفت: قبلا که Miami-Dade County Public Schools شد در انطباق با فرمان اجرایی اجازه داده است که انعطاف پذیری و بودجه برای برنامه های مانند میامی-Dade ،

Carvalho به تازگی معرفی هشت معیار است که باید قبل از بازگشایی مدارس. ایالات معلمان Dade جمهور Karla هرناندز-تشک است گفت: معلمان برای آماده شدن برای آموزش آنلاین.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب