بازیکنان کانتر با 70 بازی MLB کمیسیون می گوید مهلت نزدیک شدن

نیویورک—بازیکنان بیس بال پیشنهادی 70 بازی به طور منظم فصل برنامه دوشنبه, برنامه بلافاصله رد بیس بال کمیسر راب

توسط NASERINEWS در 30 خرداد 1399

نیویورک—بازیکنان بیس بال پیشنهادی 70 بازی به طور منظم فصل برنامه دوشنبه, برنامه بلافاصله رد بیس بال کمیسر راب مانفرد با طرف 10 بازی و حدود 275 میلیون دلار (ایالات متحده) از هم جدا در نظر دارد برای شروع coronavirus-تاخیر نجومی.

به عنوان بخشی از اتحادیه پیشنهاد بازیکنان می پوشند تبلیغات تکه لباس خود را در طول تمام بازی ها برای اولین بار در عمده-تاریخچه لیگ.

"این نیاز به بیش از" مانفرد گفت. "تا زمانی که من صحبت با صاحبان من نمی توانم به شما مهلت شرکت."

در حالی که فاصله تنگ است هر دو طرف باقی می ماند مخالف امتیازات اضافی و مسیر به سمت یک توافق همچنان نامعلوم و دشوار است.

"ما تحویل به لیگ اصلی بیس بال امروز یک counterproposal بر اساس 70-بازی فصل به طور منظم است که در میان تعدادی از مسائل شامل گسترش پلی آف برای هر دو 2020 و 2021," اتحادیه سر تونی کلارک در بیانیه ای گفت. "ما اعتقاد داریم که این پیشنهاد نشان دهنده پایه و اساس یک توافق بر سر از سرگیری بازی است."

پس از مانفرد ملاقات با کلارک در آریزونا MLB گفت: وجود یک چارچوب برای این فصل است. این طرح شامل 60 بازی به طور منظم فصل برنامه که $1.48 میلیارد دلار حقوق به علاوه $25 میلیون بازیکنان پس از فصل, استخر, افراد آشنا با این پیشنهاد گفت: آسوشیتد پرس.

"در بحث با راب در آریزونا ما به بررسی پتانسیل pro rata چارچوب اما من روشن ساخته شده است بارها و بارها در آن جلسه و پس از آن است که وجود دارد تعداد قابل توجهی از مسائل با آنچه او پیشنهاد ویژه تعداد بازی ها" کلارک گفت. "این است که به صراحت غلط را نشان می دهد که هر گونه توافقنامهای یا دیگر توافق رسیده بود در آن جلسه. در واقع در مکالمات در 24 ساعت گذشته, راب دعوت counterproposal برای بیشتر بازی ها که او را دوباره به صاحبان. ما فرستاده شده است که counterproposal امروز."

مانفرد گفت کلارک او را به نام پنج شنبه شب و گفت: او که قرار بود به ارائه چارچوب اتحادیه هشت مرد اجرایی فرعی.

"من به او گفتم 70 بازی بود که به سادگی غیر ممکن است با توجه به تقویم و وضعیت سلامت و او رفت جلوتر و ساخته شده است که پیشنهاد به هر حال" مانفرد گفت.

این اتحادیه پیشنهاد را $1.73 میلیارد دلار حقوق به علاوه $50 میلیون پس از فصل, استخر, افراد آشنا با این طرح گفت.

مردم صحبت کرد و خواست نامش فاش نشود چرا که هیچ اطلاعیه جزئیات ساخته شد.

MLB طرح را بازیکنان دریافت حدود 37 درصد از حقوق و دستمزد که در اصل بالغ 4 میلیارد دلار و اتحادیه پیشنهاد خواهد آنها را دریافت حدود 43 درصد است.

هر دو MLB و اتحادیه پیشنهاد شروع فصل در جولای 19 و بازیکنان گفت که باید تا پایان سپتامبر. 30 سه روز بعد از مدیریت.

بازیکنان گفت: کوزه و خشکشویی باید گزارش برای از سرگیری بهار آموزش در ژوئن 26, پس از دو روز بعد توسط بازیکنان موقعیت است.

بیس بال را پس از فصل خواهد گسترش از 10 تیم به 16 سال و دو وحشی-بازی های کارت می خواهد تبدیل به هشت بهترین-از-سه سری. که می تواند حداقل 14 جدید بازی حذفی که پخش حقوق می تواند به فروش می رسد و MLB خواهد باید این گزینه از 14 یا 16 پست-فصل تیم در 2021.

مانفرد گفت: MLB می دهد اضافی پلی آف بازی ها به پخش همکاران به صورت رایگان در این سال را برای کوتاه فصل به طور منظم و MLB خواهد فروش بازی برای 2021. بازیکنان پیشنهادی آنها تقسیم پخش درآمد 50-50 از اضافی 2021 بازی.

آنها همچنین اجازه می دهد MLB به حرکت پس از فصل بازی در این سال به خنثی سایت اگر نیاز به دلیل coronavirus.

هر دو طرف را گسترش استفاده از hitter وظیفه تعیین شده برای بازی مربوط به لیگ ملی تیم و هر دو طرف را گسترش برگشتی به 16 تیم در این سال و 14 یا 16 در سال 2021 با تصمیم نهایی در MLB اختیار.

مالیات لوکس خواهد بود معلق برای سال 2020 که با 70-بازی برنامه پروژه برای نجات Yankees $9.95 میلیون هوستون $1.52 میلیون داجرز $506,000 و توله $135,000. در 60 بازی ها, نیویورک پیش بینی شده است برای صرفه جویی در $8.5 میلیون آستروس $1.3 میلیون داجرز $434,000 و توله $116,000.

بازیکنان با به اصطلاح تقسیم قرارداد که پرداخت می شود در کاهش نرخ حقوق و دستمزد در هنگام ارسال به جزئی لیگ را به بازپرداخت پیشبرد آنها در حال حاضر دریافت: $16,500 30.000 دلار یا $60,000 بسته به نوع قرارداد خود را برای یک مجموع از حدود 33 میلیون نفر است.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

MLB خواهد کمک 10 میلیون دلار به عدالت اجتماعی طرح از بودجه مورد نیاز است در این سال برای رفاه طرح استفاده می شود برای مزایای بهداشت و درمان.

بازیکنان اجازه می دهد 50 میلیون دلار برای انتقال به کمیساریای اختیاری صندوق بین المللی مالیاتی صندوق های جمع آوری شده از تیم های است که بیش از خود جایزه امضای استخر.

به عنوان بخشی از یک معامله هر دو طرف خواهد صرف ادعا می کند در برابر هر یک از دیگر.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن