NBA در حال آمدن است — با 113 صفحه از قوانین جدید

ناشناس نکته خط به گزارش نقض قوانین. قبل از تایید گلف گردش. پروتکل های چگونه به درستی ضد عفونی بسکتبال. تنیس رو

توسط NASERINEWS در 29 خرداد 1399

ناشناس نکته خط به گزارش نقض قوانین. قبل از تایید گلف گردش. پروتکل های چگونه به درستی ضد عفونی بسکتبال. تنیس روی میز مجاز است — اما مجرد هیچ برابر است.

NBA در روز سه شنبه شب مفصل استادانه درست آن طرح برای از سرگیری بازی در تابستان امسال با ارسال 113-صفحه کتاب به تیم پرسنل با تاکید سنگین بر سلامت و ایمنی به عنوان پروتکل های لیگ به دنبال نجات آن فصل در میان coronavirus بیماری همه گیر.

فصل که به حالت تعلیق در مارس تنظیم شده است به راه اندازی مجدد جولای 30 در ESPN جهان گسترده ای از مجموعه ورزشی — بخشی از والت دیزنی جهان — نزدیک به اورلاندو فلوریدا., که در آن بازیکنان و تیم پرسنل خواهد بود موضوع را به تست دقیق و باقی می ماند تا حد زیادی جدا از بقیه جهان از طریق پلی آف.

هنوز NBA باز گشت تلاش است که هر دو بلند پروازانه و مملو از خطرات بالقوه. فلوریدا بود که میان ایالات متحده برای اولین بار به شل اجتماعی آن فاصله دستورالعمل اتحاد دوباره ظهور به عنوان یک coronavirus نقطه داغ. روز چهارشنبه وزارت امور خارجه گزارش 2,783 موارد جدید, رکوردی که هفت روز به طور متوسط به افزایش ادامه داد با توجه به نیویورک تایمز' coronavirus ردیابی پایگاه داده. اورنج کانتی خانه والت دیزنی جهان نیز در حال افزایش اخیر در موارد.

NBA کتاب یک کپی از آن به دست آمده برابر است جامع itemizing شش فاز خود را راه اندازی مجدد برای اولین بار است که در جریان است: داوطلبانه تمرینات به بازیکنان خود را در راه بازگشت به تیم آموزش امکانات.

آغاز جولای 7 تیم در حال برنامه ریزی برای شروع ورود دیزنی پردیس "در یک مبهوت اساس" با توجه به کتاب است. هنگامی که بر روی سایت بازیکنان و تیم پرسنل باید قرنطینه تا زمانی که تست منفی برای coronavirus دو بار حداقل 24 ساعت از هم جدا. بازیکنان کارکنان و هر کس دیگری در داخل به اصطلاح حباب ادامه خواهد داد به آزمایش می شود روزانه.

پس از آن تیم آغاز خواهد شد گروه فعالیت های یک اردوگاه آموزشی از انواع.

NBA استادانه اکوسیستم در دیزنی نیز از ویژگی های شش ردیف از پرسنل با شروع از ردیف 1: بازیکنان و مربیان سلامت و عملکرد کارکنان و تجهیزات و مدیران و داوران. کسانی که از مردم می خواهد که دسترسی به بسیاری از مناطق محدود شده است در محوطه دانشگاه از جمله رختکن و تمرین و بازی دادگاه وزن اتاق و بازیکن سالن.

ردیف 2 را شامل می شود تیم امنیتی مقابل دفتر پرسنل تیم ارتباطات کارکنان انتخاب اعضای رسانه های خبری, بازیکن مهمان (هنگامی که آنها مجاز در محوطه دانشگاه) و حتی برخی از آرایشگران و manicurists که از قبل تایید شده توسط سازمان لیگ. پرسنل در بقیه ردیف — هر کس اعم از خانه دار و پذیرایی کارکنان به صاحبان تیم به اعضای "پخش مرکب" — نمی شود مجاز به تماس نزدیک با هر کسی که از اول دو ردیف عنوان لیگ به دنبال به حداقل رساندن خطر است.

عدم پایبندی به پروتکل, با توجه به راهنمای می تواند در نتیجه یک هشدار خوب و تعلیق و یا اخراج از دانشگاه. مهمانان از بازیکنان نیز مسئول به لگد کردن برای نقض پروتکل است.

بیشتر از NBA پروتکل های

— کمیسر آدم نقره ای شناور بود ایده محدود که مربیان می تواند نشستن بر روی نیمکت به خصوص با اشاره به مربیان که مسن تر هستند و در معرض خطر بالاتر از علائم از coronavirus. او مورد حمایت بیانیه ای که به زودی پس از. وجود دارد به نظر می رسد هیچ محدودیتی در که می تواند سفر به اورلاندو مگر اینکه بازیکن یا مربی مثبت آزمون در مراحل قبل از ورود و یا زندگی با کسی که "به تازگی COVID-19 یا نشانه های مرتبط با COVID-19."

— همه بازیکنان و کارکنان تیم باید پوشیدن ماسک صورت در همه زمان ها در محوطه دانشگاه. به خوبی مرتب کردن بر اساس. اگر بازیکنان در حال انجام چیزی است که در عرض دو متر از شخص دیگری ماسک لازم نیست. لیگ لیست نمونه هایی مانند پیاده روی, شنا, "آرامش بخش خارج" و "تماشای فیلم بر روی iPad."

— بازیکنان اجازه داده نخواهد شد به دوش در هر یک از ESPN عرصه و یا امکانات. این بدان معناست که هیچ پست-بازی دوش — تا زمانی که بازیکنان در هتل خود را.

— دیزنی کارکنان که ماندن در دانشگاه را نمی خواهد انجام این لیگ را تست رژیم. به جای آن آنها مورد نیاز خواهد بود توسط دیزنی به سایش پوشش صورت و همچنین برای حفظ فاصله فیزیکی. لیگ را با هدف جلوگیری از دیزنی کارکنان از بودن در تماس با کسانی که درگیر با NBA راه اندازی مجدد مگر اینکه نیاز است.

— راهنمای می گوید: "هیچ کس متوقف خواهد شد از خروج از دانشگاه" اما این بازیکنان و کارکنان باید انجام دهید وجود دارد که در "شرایط تخفیف." از جمله مکان هایی است که بازیکنان اجازه خواهد داشت به: "کمکی سایت — یا روشن یا خاموش دیزنی ملک — که امن هستند NBA برای تایید استفاده توسط بازیکنان NBA و یا کارکنان (به عنوان مثال یک زمین گلف)."

— اگر یک بازیکن ترک پردیس بدون اجازه و تلاش می کند برای ورود دوباره او را قرنطینه می شود و به مدت حداقل 10 روز است.

— بازیکنان اجازه داده نخواهد شد به صرف زمان با یکدیگر در اتاق های هتل ها.

— هیچ های حوله و لباس یا دئودورانت. و بازیکنان نیز توصیه می شود برای جلوگیری جزئی بسیار با دهان خود سپاه پاسداران است.

— بیشتر از وزارت بهداشت: لیگ می خواهد بازیکنان را به قطع تمام بالا و سپاس مشت ضربه و آغوش. و برای حفظ حداقل دو متر فاصله از یکدیگر حداقل زمانی که آنها نه در دادگاه.

— لیگ می گوید آن را به لحاظ اجتماعی از راه دور فعالیت های تفریحی در دسترس برای بازیکنان است. در کتاب: "از جمله فعالیت های در حال انتظار می رود عبارتند از: ارائه یک اتاق بازی یا بازیکن سالن در هر یک از هتل ها (به عنوان مثال پینگ-پنگ "NBA2K," استخر, سکس دومینو, و غیره.), گلف, شنا, ماهیگیری بالقوه برای دیگر ورزش های آبی, فیلم, نمایش فیلم, کنسرت, در حال اجرا مسیرهای پیاده روی دوچرخه سواری و دیگر گشت و گذار."

— پس از فاصله فیزیکی دشوار است در حالی که کارت های بازی NBA به طور خاص می گوید بازیکنان باید پوشیدن ماسک صورت اگر آنها را انتخاب کنید به بازی می گویند پوکر. آنها باید به دور انداختن عرشه از کارت های پس از بازی به این نتیجه رسیدند.

— هیچ ویلچرهای گلف.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

— هیچ های عینک ایمنی یا snorkels در استخر شنا.

— وجود خواهد داشت یک جایزه از انواع برای تیم های که برای زنده ماندن در دور اول پلی آف: مهمان. هر تیم که پیشرفت به نیمه نهایی کنفرانس را گزینه رزرو تا 17 اضافی اتاق های هتل برای مهمانان دعوت شده و در آن مهمان می تواند هر کسی باشد — و همسران و فرزندان و دوستان و درمانگران ماساژ — ارائه شده به آنها تحقق مناجات "مشارکت مورد نیاز" است که طیف وسیعی از امضای پوشی به تحت سفت و سخت تست پروتکل های. آنها همچنین باید قرنطینه قبل و بعد از ورود در محوطه دانشگاه.

— و پس از آن وجود دارد این است که نوک خط: لیگ ایران را تشویق هر کسی در دانشگاه به گزارش نقض هر یک از پروتکل ها از طریق یک ناشناس تدریس خصوصی در خانه. بازیکنان نیز خواهد شد مجاز به گزارش بالقوه نقض طریق تیم خود یا بازیکنان در ارتباط است. نقض البته بزرگ بدون هیچ است که می تواند منجر به اقدام انضباطی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن