مت کالکینز: با بازگشت زودتر از coronavirus خاموش کردن صدا و MLS می توانید ضبط گاه به گاه منافع طرفداران - شنبه, 13 Jun 2020 PST

سیاتل – من احساس بسیاری از فوتبال و بیس بال و بسکتبال طرفداران در مورد به چیزی می گویند آنها نمی گفت: "من نمی

توسط NASERINEWS در 25 خرداد 1399

سیاتل – من احساس بسیاری از فوتبال و بیس بال و بسکتبال طرفداران در مورد به چیزی می گویند آنها نمی گفت: "من نمی توانم صبر کنید برای لیگ برتر فوتبال."

که اندکی در لیگ فقط به رسمیت شناختن است که MLS نیست خشکیده به معمولی طرفداران ورزش ذهن راه دیگر سازمان ها هستند.

اما MLS است فرصت بی سابقه ای برای جذب و حفظ مخاطبان که ممکن است باید آن را پرداخت ذهن قبل از ورزش جهان شد, تعطیل توسط coronavirus بیماری همه گیر. آن را به احتمال زیاد برای اولین بار از پنج پربیننده ترین ایالات متحده ورزشی لیگ بازگشت و به خوبی شما پمپ رتبهدهی نشده است ؟

"ما هیجان زده به عقب بر گردیم به بازی فوتبال" Sounders مدیر کل Garth Lagerwey گفت: در یک زوم تماس با خبرنگاران. "ما واقعا خوشحال بازیکنان توافق به تصویب جمعی-چانه زنی و توافق و اجازه می دهد این مسابقات برای رفتن به جلو و ما فقط نمی توانید صبر کنید برای بازگشت به آنچه که ما بهترین است."

مسابقات Lagerwey با اشاره به 26 تیم در صورتی که آغاز خواهد شد جولای 8 در اورلاندو ، هر تیم بازی خواهد کرد حداقل از سه گروه مرحله مسابقات که تعداد نسبت به فصل به طور منظم خواهد شد که به دنبال دور حذفی که اصلا تعداد نسبت به فصل به طور منظم.

این Sounders' حذفی رکورد (آنها برنده دو از گذشته چهار MLS فنجان از دست داده و در آخر در آن span) نشان می دهد آنها یک فرصت عالی را به نفع خود.

NBA یک آزمایشی شروع به تاریخ جولای 31. لیگ اصلی بیس بال امیدوار به برگزاری روز افتتاحیه در اوایل ماه جولای است اما هنوز برای حل و فصل یک اختلاف کار است و هیچ آزمایشی شروع تاریخ. MLS توانست بسیاری از مخاطبان را به خود به مدت سه هفته و شما باید به فکر می کنم تلویزیون رأی خواهد موشک وار رفتن.

آمریکایی ها شده اند و گرسنه ورزشی برای سه ماه گذشته و بلعیدن هر چیزی که آنها می توانید دست خود را بر روی. از بینندگان برای "آخرین رقص" یک ESPN مستند در مورد مایکل جردن را در سال گذشته با گاو کردن نمودار. همان درست است از "بازی" که شامل فیل مایکلسون و تام بردی teaming تا در برابر تایگر وودز و Peyton منینگ در زمین گلف.

نیست که می گویند این وقایع نمی کشیده اند مخاطبان زیادی را در یک جهان عاری از COVID-19 اما مفهوم عرضه و تقاضا در صفحه نمایش کامل.

MLS سرعت در حال رشد است لیگ اما خود تلویزیون اعداد هرگز در مقایسه با امثال NFL یا NBA. شرایطی که چرا لیگ است که در این موقعیت هستند و بدیهی است که افتضاح است. وجود بارهای از پتانسیل طرفداران جدید وجود دارد ،

"من فکر می کنم این یک فرصت هیجان انگیز," Lagerwey گفت. "ما به دنبال همکاری با دیزنی همکاری با ESPN به سعی و معرفی خودمان را به مخاطبان که شاید دیده نشده و رونالدینیو شاید دیده نشده MLS قبل از."

اما او اضافه کرد: یک نکته.

"با که گفت ... ما نمی عجله به اینجا. هدف از این کار این بود که برای اولین بار به پف ما سینه و می گویند ما می خواهیم به انجام این کار پیش از همه" Lagerwey ادامه داد. "ایده این بود که به حق آن را دریافت دوباره به شیوه ای سالم و اگر ما می توانید انجام دهید که مثبت درونها از آن بود که شاید نمونه گسترده تر مخاطبان که بزرگ است."

این سخت است برای گفتن آنچه که کیفیت بازی خواهد بود. بازیکنان شده اند خود مطبوع, اما آنها نه قادر به تکرار لرز واقعی رقابت است.

را دو هفته تمرین در فلوریدا قبل از مسابقات آغاز می شود کافی است ؟ سخت به می گویند. اما ممکن است ببخشد آموزش ناکافی در فوتبال بیشتر از سایر رشته های ورزشی.

اگر بازیکنان بسکتبال آماده نیست و رفتن به ساقه 32 درصد از زمین که ثابت eyesore برای طرفداران. همان خواهد بود درست از بازیکنان تنیس روی دو اشتباه هر چهارم خدمت می کنند.

اما در فوتبال دو یا سه گل معمولا به اندازه کافی به انرژی جمعیت است. و مردم ممکن است مهم نیست که چگونه زیبایی displeasing این بازی می تواند قبل از یک قرار داده است در پشت net.

خط پایین این است: ملت است که شفاعت برای حواس پرتی در حال حاضر MLS می توانید آن را به آنها بدهد. لیگ کنه بینندگان خود و اگر آن را حق می تواند به خوبی آنها را نگه دارید.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب