لوئیس همیلتون غمگین و صدمه دیده توسط برنی اکلستون را نژاد پرستی نظرات

پاریس—فرمول یک لوئیس همیلتون قهرمان انتقاد کرده است "نادان و بی سواد" نظرات سابق F1 رئیس برنی اکلستون.همیلتون

توسط NASERINEWS در 8 تیر 1399

پاریس—فرمول یک لوئیس همیلتون قهرمان انتقاد کرده است "نادان و بی سواد" نظرات سابق F1 رئیس برنی اکلستون.

همیلتون شش بار قهرمان جهان و تنها سیاه راننده F1 شوکه شده بود Ecclestone ادعای طی مصاحبه ای با شبکه سی ان ان روز جمعه که "در بسیاری از موارد مردم سیاه و سفید بیشتر نژادپرستانه" از مردم سفید.

"لعنت من فقط حتی نمی دانم که در آن برای شروع در این یکی ... خیلی غم انگیز و ناامید کننده به خواندن این نظرات" همیلتون ارسال شده در Instagram. "این دقیقا همان چیزی اشتباه است — نادان و بی سواد نظرات نشان می دهد که ما تا چه حد ما به عنوان یک جامعه نیاز به رفتن قبل از برابری واقعی اتفاق می افتد."

Ecclestone ساخته شده خود ادعا هنگامی که از او خواسته شد نظر خود را در همیلتون راه اندازی یک کمیسیون برای افزایش تنوع در سی.

"من فکر نمی کنم آن را به انجام هر چیزی بد یا خوب برای فرمول یک. آن را فقط به مردم فکر می کنم که مهم تر است" Ecclestone پاسخ داد. "مردم باید به فکر می کنم کمی و می گویند: "چه جهنم' کسی نه همان مردم سفید و سیاه و سفید از مردم فکر می کنم باید همان مورد مردم سفید. چون من فکر می کنم در بسیاری از موارد مردم سیاه و سفید هستند و نژاد پرست تر چه هستند."

به چالش کشیده به شواهد Ecclestone پاسخ داد: "چیزهایی که من در طول این سالها متوجه شده ام و وجود دارد هیچ نیازی نیست برای آن است."

همیلتون به تازگی با حضور سیاه و سفید زندگی می کند ماده مارس در لندن است. او صحبت کرده است به طور گسترده ای در مورد نژاد پرستی در هفته های اخیر پس از گفت او احساس "خشم بسیار غم و اندوه و ناباوری" پس از کشتن جورج Floyd — یک دستبند و غیر مسلح مرد سیاه پوست توسط یک افسر پلیس در مینیاپولیس در ماه گذشته.

"لوئیس کمی خاص است. برای اولین بار او را بسیار بسیار با استعداد به عنوان یک راننده و او به نظر می رسد در حال حاضر بسیار با استعداد که او ایستاده تا سخنرانی" اکلستون گفت. "این آخرین مبارزات انتخاباتی او را انجام می دهند برای مردم سیاه و سفید فوق العاده است. او را به انجام یک کار بزرگ و این مردم (که هستند) به راحتی قابل تشخیص است که مردم در گوش دادن به."

F1 متعهد به افزایش تنوع در رنگ سفید تحت سلطه سری با راه اندازی طرحی به نام "ما نژاد به عنوان یکی. "F1 رئیس تعقیب کری به دنبال شخصی و کمک مالی از $1 میلیون دلار (ایالات متحده).

همیلتون صحبت کرده است سوء استفاده از او در طول زندگی حرفه ای خود که قدمت آن به تاریخ روز در قرتنج. در سال 2008 او با نژاد مورد آزار قرار گرفته توسط طرفداران در اسپانیایی جایزه بزرگ در نزدیکی بارسلونا. برخی از سیاه کردن چهره خود را در حالی که با پوشیدن لباس سیاه و کلاه گیس و تی شرت با "همیلتون خانواده" نوشته شده بر روی آنها.

Ecclestone اصرار همیلتون هرگز در این مورد بحث شده بود شگفت زده همیلتون در زمان جرم.

"او می داند مردم شده اند و در برابر او چون او گفته اند اما من در تعجب هستم که این نگرانی او را حتی" اکلستون گفت. "من واقعا ناراضی اگر او آن را در زمان به طور جدی من هرگز فکر نمی کردم او را. من فکر نمی کنم آن او را تحت تاثیر قرار."

Ecclestone شد گریزان در مورد اینکه آیا او باید بیشتر انجام می شود برای محکوم کردن کسانی که در حوادث با توجه به اتهام او در.

"من فکر می کنم من پشت صحنه, کمی," او گفت:. "چه چیز دیگری می تواند شما را?"

پرسید: اگر F1 باید بیشتر انجام می شود در طول زمان به مبارزه با نژادپرستی Ecclestone پاسخ داد: "آنها بیش از حد شلوغ در تلاش برای برنده شدن در مسابقه و یا پیدا کردن حامیان بنابراین واقعا چیزهای دیگر باید کمی اگر هر گونه علاقه."

همیلتون گفت: کسانی که نظرات نشان دهنده عمیق مشکل است.

"این باعث می شود حس کامل به من در حال حاضر که چیزی گفته و یا انجام داده به ورزش ما متنوع تر و یا به آدرس نژادی و سوء استفاده از من در طول زندگی حرفه ای من" همیلتون گفت. "اگر کسی که اجرای این ورزش برای چندین دهه است از جمله عدم درک عمیق و ریشه مسائل ما به عنوان مردم سیاه و سفید هر روز با معامله چگونه می تواند ما انتظار داریم تمام افرادی که کار او را به درک ؟ آن را در بالا شروع می شود."

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

F1 خود را به فاصله از Ecclestone.

"در زمانی که وحدت مورد نیاز است برای مقابله با نژاد پرستی و نابرابری ما کاملا مخالف با برنی اکلستون نظرات که هیچ جایی در F1 و یا جامعه" F1 گفت.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن