راهنمایی خودی و خیلی چیزهای به بازگشایی رستوران برای ناهار خوری

محدودیت های زمانی در هنگام ناهار خوری. ویژه پاسیو منوها. زودتر بستن بار.اینها برخی از چیزهایی اضافی شما می توا

توسط NASERINEWS در 13 خرداد 1399

محدودیت های زمانی در هنگام ناهار خوری. ویژه پاسیو منوها. زودتر بستن بار.

اینها برخی از چیزهایی اضافی شما می توانید انتظار برای دیدن در رستوران های مختلف به عنوان فضای باز ناهار خوری فضاهای بازگشایی در این هفته.

پس از فرماندار اعلام کرد موسسات خوردن می تواند بازگشایی ژوئن 1 برای ناهار خوری برای اولین بار پس از آوریل 17 در میان coronavirus همه گیر رستوران آغاز شده نورد از تشک خوش آمدید این هفته است.

اما آن را به کسب و کار به عنوان معمول است. رستوران در حال کار در دستورالعمل های جدید و محدودیت های است که شامل فضای باز ناهار خوری, تنها, جدول, فاصله شش پا و یا بیشتر از هم جدا رزرو تنها بیش از 50 نفر در یک پاسیو و یا دیگر ناهار خوری در فضا و محدودیت های گروه چهار یا شش به یک خانواده است.


مرتبط: رستوران می تواند بازگشایی ژوئن 1 برای محفوظ می باشد, فضای باز ناهار خوری فقط


در علاوه بر این به دولت دستورالعمل رستوران در حال اجرای خود را بهترین شیوه فراتر از دولت دستورالعمل از چگونه به بهترین رسیدگی رزرو به اضافه اقدامات ایمنی را اجرا کنید به عنوان هموار که ممکن است.

در اینجا راهنمایی های خودی و خیلی چیزهای است که می تواند به خوبی می دانیم به عنوان رستوران ها برای بازگشایی فضای باز ناهار خوری.

چیزهایی که در ادامه به مایع در رستوران جهان این روزها پس از بررسی در با موسسات مورد علاقه خود را برای دیدن آنچه که بازگشایی برنامه هستند که همه چیز می تواند تغییر ساعات روز:. چندین رستوران ما را در بررسی با اصل برنامه ریزی برای بازگشایی این هفته برای اولین بار باید تغییر چرخ دنده ها در آخرین دقیقه به تأخیر انداختن برخی از rollouts به دلیل coronavirus و همچنین ناآرامی های پس از مرگ جورج فلوید در مینیاپولیس پلیس بازداشت کرده است.


مربوط به: شهرهای دوقلو رستوران بازگشایی به شام اما جورج فلوید اعتراضات بسیاری از برگزاری


زمان کلاه

پس از رزرو مورد نیاز چندین رستوران در حال قرار دادن در زمان کلاه هنگامی که شما ناهار خوردن. محدودیت زمانی در ناهار خوری اجازه می دهد تا کارکنان به اندازه کافی زمان به نوبه خود بیش از و پاکسازی جداول برای بعد از شام محدود به چهار نفر شش برای خانواده ها در هر گروه ناهارخوری دولت تحت قیمومیت. ال Burrito Mercado قصد دارد به جای 75 دقیقه ناهار خوری, فلیپ فلاپ در جدول. ما در حال پیدا کردن معمولا 90 دقیقه ای کلاه های اجرا شده در رستوران ها که مانند Saji - بله و امت عمومی خانه Grand Avenue در سنت پل.

اجتماعی فاصله پاسیو در ال Burrito Mercado در سنت پل در طول بیماری همه گیر. (حسن نیت ارائه میدهد ال Burrito Mercado)

ویژه مواد غذایی و نوشیدنی منوها

در حالی که برخی از اماکن مانند St. Paul McGovern را که باز کرد در ساعت 11 صبح روز شنبه برنامه ریزی برای خدمت کامل منوهای خود را در پاسیو دیگران ارائه خواهد شد کمرنگ کردن و یا جایگزین نسخه. برخی از مکان های خلاق و جدید معرفی منوها. ال Burrito Mercado در سنت پل بود که برنامه ریزی برای باز جمعه گذشته ما بررسی خواهد شد از ویژگی های یک پاسیو منو با دو گزینه: Tacos Callejeros (ساخته شده به سفارش تازه تاکو ایستاده منظور از سرور فقط آخر هفته ها) و لا Placita پاسیو (burritos ceviche guisados و بیشتر) با توجه به ال Burrito Mercado را Milissa Silva-Diaz. و هنگامی که ایمیلی دم بازگشایی آن باغ آبجو (تاریخ تعیین می شود) انتظار یک منوی جدید که ترکیبی از آیتم های جدید و فروشندگان.

رزرو

رزرو مورد نیاز تحت دولت جدید دستورالعمل های برای ناهار خوری در رستوران. بسته به رستوران رزرو عمدتا گرفته شده آنلاین. و یا در مکان هایی مانند سافلکس در St. Paul, رزرو خواهد بود گرفته شده توسط تلفن تنها. اگر فضا وجود دارد برخی از رستوران ها — اما هشدار داده می شود نه همه — حتی نگاهی به "راه رفتن در رزرو." فردریک برنت از دلقک مفاهیم امیدوار به باز کردن صندلی در فضای باز مناطق در سالن St. Paul به عنوان به خوبی به عنوان مینیاپولیس رستوران (سالن مینیاپولیس, قصبه و Monello) تا پایان این هفته است. "بدیهی است که ما قصد هدایت آنها را بیشتر به سمت رزرو آنلاین. اما اگر کسی با راه رفتن و آنها می خواهند به غذا خوردن در یکی از رستوران ما و ما باید فضا, پس از آن ما در حال رفتن به رزرو خود را در نقطه و صندلی آنها" فردریک گفت:, و اضافه کرد که عمدتا به دولت می خواهد کسی که شام میخورد اطلاعات برای تماس با ردیابی که در آن رستوران هنوز هم می توانید با بر روی نقطه ای در رزرو.

ساعت کاهش می یابد

اجتماعی به معنی فاصله کمتری از مردم در پاسیو با کارکنان کمتر و کمتر و کسب و کار. این بدان معناست که رستوران در حال محدود کردن ساعت به آن را مقرون به صرفه. تقریبا هر رستوران ما در با بررسی کاهش ساعت بیشتر هنوز هم باز کردن زمانی که آنها به طور معمول اما بسته شدن زود است. انتظار می رود این به طور گسترده.

اجتماعی فاصله باغ آبجو در ترشرویی Brewing Co. در طول بیماری همه گیر. بازگشایی تاریخ است که هنوز به تعیین خواهد شد. (حسن نیت ارائه میدهد ترشرویی Brewing Co.)

بدهی و یا کارت های اعتباری

برخی از رستوران ها نمی خواهد قبول شود به صورت نقدی و یا چک اما بدهی و یا کارت های اعتباری تنها به طوری که یکی در دست است. اگر شما بوده ام به سفارش بایگانی اطلاعات به طور منظم از این بیماری همه گیر, شما باید به این استفاده می شود. به عنوان با takeout, برخی از اماکن در حال حاضر ممکن است شما نیاز به قبل از پرداخت زمانی که شما سفارش.

موانع فیزیکی

در علاوه بر این به جداول بودن فاصله شش پا و یا بیشتر از هم جدا چندین رستوران قرار داده اند تا موانع فیزیکی بین صندوق داران و مشتریان. این شامل فضای باز ناهار خوری فضاهای. رستوران ها درخواست برخی حتی نیاز به — شام به پوشیدن ماسک در طول زمان هنگامی که شما در حال خوردن یا نوشیدن مانند زمانی که راه رفتن را از طریق رستوران و/یا پاسیو فضا, آیا برای ورود و یا خروج از ایجاد و یا استفاده از دستشویی. برخی حتی ماسک برای خرید در دسترس اگر شما را فراموش کرده ام شما و یا یکی از آنها را ندارند.

بررسی ایمنی قصد دارد قبل از رفتن به خارج

بسیاری از رستوران ها باید ایمنی آمادگی دارد که به شما اجازه می دانم آنچه که کارکنان انجام می دهند برای حفظ diners امن است. در همان زمان آنها می خواهند برای حفظ کارکنان خود و دیگر شام امن است. که به معنی ماندن در خانه اگر شما به خوبی احساس نمی شود و اگر وجود دارد چیزهایی مانند زمان کلاه هنگام ناهار خوری وجود دارد. چک کردن وب سایت رستوران قبل از رفتن وجود دارد برای دیدن آنچه که انتظار می رود.

CARRYOUT و ارائه خدمات ادامه

هنگامی که در رستوران بودند مجبور به بستن برای ناهار خوری در اواسط ماه مارس رستوران شروع amping تا carryout و عملیات تحویل است. بنابراین اگر یکی از رستوران مورد علاقه خود را هنوز رتبهدهی نشده است, باز, برای ناهارخوری, شما هنوز هم می توانید غذاهای شما ولع مصرف به عنوان بسیاری از در ادامه به ارائه carryout و/یا خدمات تحویل. حتی رستوران ها که فراموش بازگشایی فضاهای باز برنامه به ادامه کامل takeout عملیات به عنوان آنها متوجه برخی از کاربران هنوز هم ممکن است مضطرب در مورد ناهار خوری در محل.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن