ایوان جلو: آلبوم حک شده در سنگ - سه شنبه, 04 Jun 2020 PST

این قصه در من. بسیاری از مردم بازدید از گورستان در روز یادبود, اما من بازدید گورستان اغلب به خصوص در هنگام عب

توسط NASERINEWS در 15 خرداد 1399

این قصه در من.

بسیاری از مردم بازدید از گورستان در روز یادبود, اما من بازدید گورستان اغلب به خصوص در هنگام عبور از یک مکان نا آشنا.

من سرگردان را از طریق ردیف نشانگر خواندن تاریخ حک شده بر روی سنگ قبرها. هر قبر ارائه می دهد یک موضوع از یک داستان و موضوع بافت از طریق زمان و محل اتصال من به غریبه ها. چه به عشق ؟

در ماه مارس در حالی که از دیدن ما پسر و خانواده اش در گرو شهر اوهایو, حومه شهر کلمبوس ما Airbnb نشسته به طور مستقیم در سراسر خیابان را از گرو شهر و گورستان مجاور سنت جان لوتری گورستان.

زمان ما در اوهایو پر شده بود با ساخت بیشتر از هر لحظه ای لذت بخش با ما دوقلو نوه هنوز قبرستان beckoned هر وقت من نگاه از پنجره به بیرون. بالن روبان گل و دکوراسیون کریسمس نقطه چین گور هر چند این تعطیلات طولانی گذشته.

در آخرین روز صبح قبل از رفتن به فرودگاه ما راه می رفت در سراسر خیابان و سفر به عقب در زمان.

عکس ها گرفتار چشم من.

جدیدتر گرو شهر گورستان (تاسیس در سال 1906) تا به حال بسیاری از gravesites که برجسته عکس اچ به استفاده از نشانگر. آنها ارائه یک جای تعجب صمیمی اجمالی آن به خاک سپرده شد وجود دارد.

مانند لیزا "محبت پدر و برادر" که درگذشت در 19. او لبخند زیبا مخابره ما را از زیر خود upswept ، گل های تازه نمایاندن شده است. سرامیک اسب بود سرنگون از او نشانگر بنابراین من به آرامی آن را جایگزین.

دیگر یادگاران لبخند آورده. یک بطری آبی ماه آبجو نشسته در کنار قبر گرجستان "محبت من و نانا."

صحبت از مادربزرگ یکی از گال خانواده او را به نام "Grammer." من دوست داشتم که. در واقع اگر من grandkids تایر از تماس من نانا من به دستور زبان (توجه داشته باشید املای تغییر) در یک ضربان قلب.

برخی از سنگ قبر های ویژه زیبا رنگی قلم از فرد مورد علاقه و یا محل فعالیت. تحت پوشش پل بیش از یک چرخش جریان مشخص شده Ogg خانواده طرح در حالی که توماس خانواده بنای برجسته پایدار در یک طرف و زیبا از اسب های دیگر است. یک توپ بولینگ در بالا و یک جفت از باشگاه های گلف در پایین نشان داد که چگونه رابرت و رز دیویس وقت خود را صرف.

متاسفانه بسیاری از قبرها در کنار درب سنت جان لوتری گورستان (1860) رشد کرده بود بیش از حد پیر و خزه به عنوان خوانده شده. در واقع برخی از سنگ ها افتاده بود بیش از در حالی که قوی obelisks برخی صدر با فرشتگان و یا عبور نگهبانی ایستاده بود.

من گرفتار نفس من در یکی از ساده پلاک تعبیه شده در زمین است. "پدر" بود و همه آن را گفت.

به عنوان یک مادر, من همیشه کشیده به گور آراسته با بره و فرشتگان – کودکان را از گور, که در آن خلاصه ای از زندگی مشخص شده است.

کوچک قرمز زرق و برق دار کریسمس درخت fluttered در مارس نسیم. آن مشخص شده دارن قبر. او متولد و درگذشت Oct. 26 اما من نمی توانستم جزئیات سال از طریق اشک های من.

من تا به حال پیش بینی سرچشمه از غم و اندوه که گور مرده نوزادان را آغاز کند پس ما از دست ما نوه ایان لوکاس در سال 2018 است.

"فرشته کوچک ما," استفانی لین مرده بود مارس 26 از تولد پسرم.

یک عکس زیبا از مگی ژان, فوریه 7, 2015-8 مارس 2015, من را به زانو من و پس از من وجود دارد به هر حال من دعا کردم برای مگی خانواده است.

برخی از خانه داری به نظر می رسید در. من righted سرنگون سرامیک فرشتگان و Santas و خار و برگ و گرد و خاک از نشانگر دانستن من می خواهم کسی را به انجام همین کار را برای خانواده من.

ناگهان من نمی توانستم صبر کنید برای رسیدن به پسر من خانه به نگه داشتن جهان زیبا ترین پسران یک بار دیگر.

اما من هرگز فراموش نکنید که مگی ژان دارن یا چلسی که قبر آمده است: "پیاده روی آرام یک فرشته خواب در اینجا."

در واقع, آن ممکن است عاقلانه برای همه ما به راه رفتن کمی بیشتر به نرمی هر جا که ما آج در این مشکل روز. موضوع داستان ما می تواند زودگذر اما این ارتباط چیزی است که ما طلب است.

قدم زدن از طریق هر یک گورستان به ما یادآوری می کند که ما در اینجا فقط merest زمزمه. چقدر شیرین ما انعکاس خواهد بود اگر ما را انتخاب کنید به راه رفتن آرام و مهربان بود.

تماس با سیندی Hval در dchval@juno.com. او نویسنده کتاب "جنگ اوراق قرضه: داستان عشق از بزرگترین نسل. نمایش های اخیر ایوان جلو تلویزیون بخش از اسپوکن مذاکرات در فاکس 28 در spokanetalksmedia.com/ بیایید-بحث-2-2.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن