دیو Feschuk: بازیکنان و مربیان نیست چسبیده به ورزش پس از مرگ جورج فلوید و این یک چیز خوب

یک زمان وجود دارد که مسیر امن اگر شما یک ورزشکار بازی کودکان و نوجوانان بازی برای پول خوب شد به اقامت در خارج

توسط NASERINEWS در 13 خرداد 1399

یک زمان وجود دارد که مسیر امن اگر شما یک ورزشکار بازی کودکان و نوجوانان بازی برای پول خوب شد به اقامت در خارج از آن — همه آن را. نام یک دکمه موضوع که ممکن است آزار دهنده خطر تیم خود را صاحبان و یا تحریک به مشتریان پرداخت — سیاست تفنگ و خشونت نژادی و بی عدالتی خشونت پلیس — و آن را بهترین خطاب با کسانی که ساکن در جامعه اسباب بازی بخش.

برای مدت زمان طولانی sportspeople خوب اکثر آنها نمی آج فراتر از مرزهای خود گودال ماسه بازی. چند فعال ورزشکاران ایستاده بود که مردم از نادر محکومیت. از محمد علی به khezri آنها اغلب پرداخت می شود به شدت برای برگزاری بصورتی پایدار و محکم به اعتقادات خود. بیشتر از هر کس دیگری زمانی که میکروفون و دوربین تبدیل شد و در گیر به ورزش است.

اگر ما شاهد یک تغییر واقعی در این حساب اواخر و با توجه به سیل متفکر واکنش به قتل جورج فلوید ناشی از ورزش جهان, به نظر می رسد به عنوان هر چند ما ممکن است — شاید تا حدودی به دلیل وجود چند تا ورزش را به چوب. با روزانه هیچ تخته سنگ را از بازی برای منحرف کردن توجه از دنیای واقعی خشن حقایق حقایق سخت در حال بررسی یک کمی بیشتر از نزدیک.

به عنوان جاناتان Toews, the Chicago Blackhawks کاپیتان با اشاره به در فصیح Instagram نشخوار فکری در واکنش به Floyd مرگ ممکن است coronavirus خوب بوده حداقل برای یک چیز.

"ما دیگر نمی توانیم خودمان منحرف کردن اذهان از حقیقت آنچه در جریان است" Toews نوشت.

Toews البته یک بازیکن هاکی — یک عضو از یک برادری که ساخته شده است یک نسل قدیمی شهرت برای نگه داشتن آن گفتمان تقریبا تنها محدود به باریک پارامترهای pucks-در-اعماق کلیشه است. و در اینجا او در روز دوشنبه اصرار سفید "مردم" به "باز کردن چشم ما و قلب ما" به شرایطی است که منجر به اعتراض و شورش و غارت است که باید فرا گرفته شهرستانها ایالات متحده در روزهای پس از فلوید درگذشت در بازداشت پلیس. در اینجا او با اذعان به او شده است می خواهم به اشک نقل مکان کرد به تماشای ویدئو از یک مینیاپولیس افسر پلیس استفاده از کشنده زانو به Floyd گردن و واکنش خشونت آمیز آن را دنبال کرده است. و در اینجا او با اشاره به این که در حالی که او در اولین واکنش به فیلم هایی از شورش و غارت بود برای محکوم کردن کسانی که مسئول او را پس از تغییر تفکر خود را.

"من که هستم به کسی بگویید که درد واقعی نیست ؟ به ویژه هنگامی که آن را در یک نقطه جوش و غیر ممکن است برای نگه داشتن در نمی," او نوشت. "این بدیهی است که از یک محل از حقیقت است."

چیزی که ایستاده بود در مورد Toews' پست نبود که او ارائه یک متفکر بیان واکنش به یک موضوع پیچیده است; او طولانی خود را از هم جدا به عنوان یک متفکر عمیق با گسترده منافع. این است که Toews شد پیوستن به یک گروه کر از بسیاری از ورزشکاران ایم که تصمیم گرفتند به یک چاقو در انجام همان — به سادگی چوب به ورزش است اما برای کمک به گفتمان. با توجه به این گفتمان در این مورد است که در مورد نژاد پرستی و گفتگو است که به دور از آسان است. اما به عنوان رپتورز جمهور Masai Ujiri نوشت: در یک Globe and Mail نظر قطعه در تعطیلات آخر هفته آن را دیگر نمی توان به سادگی دلیل آن سخت است.

"سکوت و عدم فعالیت قابل قبول نیست هر بیشتر. در حال حاضر زمان برای صحبت می کنند" این است که چگونه Doc Rivers L. A. Clippers مربی قرار داده و آن را در یک رسانه اجتماعی ارسال.

برخی از ورزش های جهان غلیان احساسات است مثل هر چیز به وضوح در مورد اپتیک و تعهد. NFL بیانیه در مورد وضعیت, برای یک رنگ به عنوان توخالی به عنوان هر چیزی می تواند. لیگ که blackballed Kaepernick برای مصرف صلح آمیز زانو در اعتراض به سوء استفاده از قدرت پلیس نمی تواند دقیقا ادعای اخلاقی در حالی که افشاگری در مورد سوء استفاده از اختیارات پلیس که منجر به Floyd مرگ است.

و کسانی هستند که می خواند بی حد و حصر به خوبی معنی اجتماعی-رسانه های پست ها از ده ها تن از ورزشکاران و بالا انداختن. آنها فقط کلمات ، و آن چه مهم است که Auston ماتیوز از Maple Leafs رفت و در توییتر به اصرار "جهان باید متحد تقسیم نمی کند"? آن چه مهم اگر بلیک چرخ مینه سوتا-مطرح کاپیتان Winnipeg Jets است گفتن 88,000 پیروان توییتر "که ما نیاز به ایستادن با جامعه سیاه و اساسا تغییر نحوه رهبری در این کشور است برخورد با نژادپرستی"? آن چه مهم است که ماتیوز تورنتو هم تیمی مورگان Rielly ارائه شده خود را در این وضعیت ؟

"همه ما مسئولیت داریم که به عمل; به گوش دادن به یادگیری به صحبت کردن اما از همه مهمتر هرگز قبول هر چیزی کمتر از برابری و عدالت و ضد نژاد پرستی و عشق" است که چگونه Rielly آن قرار داده است.

این واژه از متیوز و Rielly و بسیاری دیگر مهم نیست چون کسانی که ورزشکاران فرمان ربودهشده مخاطبان است. تشویق آن دسته از مخاطبان را به گوش دادن و یادگیری در یک لحظه زمانی که نژادپرستی است که حاکی از به عنوان قابل قبول از بالاترین دفاتر از قدرتمند ترین جهان, ملت, یک بیت با ارزش از توسعه.

در این سن senselessness ناگهان ورزشی مفسران ارائه پناهگاه های نادر از حس مشترک. چند روز پیش جی Bilas سفید ESPN college basketball تحلیلگر ارائه استدلال سر به مردمی که اصرار دارند در مقابله با شعارهای "سیاه و سفید زندگی می کند مهم نیست!" با "تمام زندگی مهم نیست!"

"اگر همه ما منطقی موافقت می کنید که تمام زندگی مهم ما نیز باید به توافق برسند که زندگی ماده یک زیر مجموعه از تمام زندگی" Bilas ارسال شده در Instagram. "هیچ کس نمی گوید یا پست #blacklivesmatter به کاهش ارزش هر زندگی است. آن است گفته یا نوشته شده که برای ایجاد هر سیاه زندگی به همان مقدار به عنوان هر نوع دیگر زندگی است. متأسفانه در جامعه ما بر اساس تمام شواهد عینی آن است که غیر ممکن است برای منطقی نشان می دهد که زندگی ارزش دارد همان راه به عنوان هر نوع دیگر زندگی می کند. مگر و تا زمانی که سیاه و سفید زندگی می کند واقعا مهم در جامعه ما همه زندگی نیست واقعا مهم در جامعه ما است."

به عنوان ریچارد شرمن واجب صریح NFLer اشاره کرد به تازگی به ورزش مصور صدای سفید ورزشکاران "حمل وزن های مختلف از سیاه و صدای برخی از مردم است."

"و به این معناست که افرادی که حاضر به گوش دادن به یک ورزشکار دیدگاه را بشنود همان چیزی گفت از یک ورزشکار اما دریافت پیام بسیار متفاوت است."

قطعا هر پیام مهم اگر جایگزین سکوت. در این رسانه اجتماعی سن بعد از همه سکوت می تواند به راحتی به عنوان بی تفاوتی و یا حتی همدستی به بی عدالتی است. بدیهی است که درک از لوئیس همیلتون خودرو-مسابقه بزرگ که در مورد همکاران خود در فرمول یک حصار برای خود فقدان قابل توجه در این بحث خاص.

"من می بینم کسانی از شما که به ماندن سکوت برخی از شما بزرگترین ستاره در عین حال شما خاموش ماندن در میان بی عدالتی" همیلتون نوشت: در Instagram در روز یکشنبه. "نه نشانه ای از کسی در صنعت که البته سفید-تحت سلطه ورزشی ... من یکی از مردم تنها از رنگ (در فرمول یک) و در عین حال من به تنهایی."

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

آن را طولانی نیست پس از آن یک قایق از همیلتون سفید رقبای برداشت تا تلفن های خود را برای ارائه کمک به آنها. حداقل یکی از این رانندگان توضیح داده شده قبلی خود سکوت با ابراز مشترک احساسات: او مطمئن بود که اگر چیزی به او می گویند می توان از ارزش در مواجهه با یک بحران تا گور است. وجود دارد کسانی که در ورزش جهان, خوشبختانه, که به نظر نمی رسد که چنین لحظات خود شک. به همین دلیل است که روز شنبه دیدم Gregg Popovich سن آنتونیو اسپرز, مربی, تماس با رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن یک "آشفته ادم سفیه و احمق" و "ویرانگر" و "کلاس-معلم مدرسه ابتدایی."

"این باور نکردنی" Popovich گفت: ملت است. "اگر مغلوب ساختن پیشی جستن به حال مغز, حتی اگر آن را 99 درصد بدبینانه او خواهد آمد و چیزی می گویند برای متحد کردن مردم ... آن را بسیار روشن است که چه باید انجام شود. ما نیاز به یک رئیس جمهور به رئیس جمهور می آیند و می گویند به سادگی که " سیاه زندگی مهم است.' "

به جای رهبر جهان آزاد ما باید رهبران مختلف حرفه ای franchises. اگر قریب به اتفاق غریزه ترین sportspeople است به چوب به ورزش شاید این خلاء وحدت پیام است که مدیران و مربیان و ورزشکاران veering خارج از خط.

Dave Feschuk


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب