زمان آن رسیده است برای تغییر همه توهین آمیز, نام ها و آرم ها در ورزش

تغییر 'em.تغییر 'em در حال حاضر.Redskins, ستاد, سرخپوستان, اسکیموها, بریوز دیگران است که من به طور موقت فراموش

توسط NASERINEWS در 16 تیر 1399

تغییر 'em.

تغییر 'em در حال حاضر.

Redskins, ستاد, سرخپوستان, اسکیموها, بریوز دیگران است که من به طور موقت فراموش شده یا از دست رفته است.

تغییر نام.

تغییر 'em در حال حاضر.

آن خبر خوش – سال ها و سال ها و سال خیلی دیر ذهن شما – که صاحب واشنگتن NFL تیم در هفته گذشته گفت: او می خواهم بررسی نام خود را حق رای دادن و حتی اگر آن را در زمان فشار از حامیان شرکت و شرکای او را به این محل سرانجام این یک گام مهم است.

همان در کلیولند با آن نفرت کاریکاتور آرم که باید به طور کامل ناپدید دهه پیش.

این نام توهین آمیز به برخی از نژادپرستانه به دیگران است. آنها بازگرداندن خاطرات از وحشت و تبعیض و گذشته است که نیاز به خطاب.

رک و پوست کنده, مهم نیست که چه شما فکر می کنم در همه حتی اگر اعتقاد من شما باید تمام سهم تمایل به آنها را تغییر داد. آنچه مهم است این است که بزرگ بخش بزرگی از جمعیت ما آنها را توهین آمیز و نژادپرستانه و این خیلی تکان دهنده آسان به مناسب دهه پیر اشتباهات آن را فقط منطقی است که در آن اتفاق می افتد در حال حاضر.

من نمی خواهید به شنیدن در مورد "سنت" از آنجا که تا آنجا که برخی ممکن است خاطرات خوب از این تیم خاطرات کسانی که ایجاد شده توسط مردان و زنان که بازی مربی و مشغول به کار برای سازمان ها نه علامت یا نام است که آنها به تن خود لباس.

من نمی خواهید به شنیدن در مورد اینکه "به لحاظ سیاسی درست" و یا برخی از چنین مزخرف. پرداختن و اصلاح مسائل نگران کننده از گذشته نیست "به لحاظ سیاسی درست" آن را به سادگی درست کنید.

من نمی' می خواهید به شنیدن در مورد اقتصاد تغییر نام, آرم, علامت. این پول لزوما صرف و شما حتی می تواند آن را می گویند ممکن است ارائه یک پولی ثروت باد آورده اگر چه من می خواهم و نه هر صاحب به سود حاصل از انجام کار درست باید به نوبه خود درآمد حاصل از آن بیش به حمایت از گروه های از مردم که صدمه دیده شده است در تمام سال.

در این روز و سن ما به عنوان تکامل و ساخته شده به وضوح بیشتری درک آسیب این است که همه فقط درست انجام دهد و هر چه زودتر بهتر.

واشنگتن بناهای تاریخی.

کلیولند سنگ.

آتلانتا درخت هلو (هر خیابانی در آتلانتا است Peachtree یا درخت هلو یا برخی از تغییرات قسم می خورم).

به ادمونتون دانشجویان دوره لیسانس..

کانزاس سیتی دنده.

آنها همه کار می کنند.

و وقت خود را آمده است.

-

در یک ماجراجویی کوتاه کردن Casa داگ ملک دیروز, من می خواهم بگویم حدود 30-40 درصد از مردم با پوشیدن ماسک و من واقعا و صادقانه آن را دریافت نمی.

آن را به من تیغه.

می توان آنها را کاملا به سادگی یک زندگی-صرفه جویی در اندازه گیری; در بدترین حالت آنها یک ناراحتی جزئی.

باعث می شود هیچ حس به آنچه به من که بسیاری از خواهد بلک در آن است.

-

بیشتر رپتورز بینش در صندوق پستی خود را

جزئیات منحصر به فرد تجزیه و تحلیل هر هفته از خبرنگار که پوشش رپتورز از آغاز با داگ اسمیت در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

معمول درخواست برای شروع بارگذاری کیسه مراسلات پستی برای آخر هفته, من دوست دارم دزدانه نگاهی گذرا به آنچه می آید در هر روز و تمام طول می کشد یک حذف یک خط در askdoug@thestar.ca

بحث به زودی.

-

با وجود اخبار مثبت در آزمون و با وجود مشکلاتی که در فوتبال است و تا به حال خود را راه اندازی مجدد برای رفتن (به TFCs هنوز گیر در تورنتو) و با وجود convolute مراحل مندرج توسط NHL شب گذشته و با وجود بیس بال بودن بیس بال, من هنوز هم حفظ این ارزش تلاش به ورزش بازگشت.

آن را هرگز به آسان و برخی ممکن است در نهایت موفق (سلام بیس بال!) و وجود خواهد داشت مشکلات بوجود می آیند که تقریبا روزانه است.

اما نه به آمده تا با طرح خوب به عنوان ممکن است و سعی کنید بهترین خود را برای نجات چند میلیارد دلار جهانی عملیات که با استخدام دهها هزار نفر از مردم به طور مستقیم و غیر مستقیم می سازد هیچ حس.

برخی از آنها بیشتر ناقص از دیگران به ما اشاره کرد ،

من فکر نمی کنم بیس بال کار می کنند, من فکر می کنم هاکی گاز است و بیش از آن را می توانید از جویدن من هیچ سرنخی چه فوتبال را انجام می دهند در هر کدام از این مرز است.

اما به سعی کنید در همه, to throw your hands up و راه دور در اولین نشانه از مشکلات در حال انجام است زیانی به مردم که تکیه بر تیم برای شغل خود زندگی خود را.

شاید همه آنها شکست, چه کسی می داند ؟ اما آنها رو به یک شات بدهید.

و مطمئن شوید که پول یک بخشی از آن پول را به بخش بزرگی از دلیل شما می توانید به بازار بروید و یا کوتاه کردن مو و یا فروشگاه; به همین دلیل است که شما می تواند توسط مواد غذایی از طریق این تمام و یا دریافت گاز برای ماشین شما.

پول, اقتصاد غیر قابل انکار بخشی از این کار را در هر جنبه از زندگی ما ورزشی پول فقط ادم بنابراین ما فکر می کنم آن را بیشتر و آن را برای تلفن های موبایل بیشتر مهم است.

من آرزو می کنم اونا همه شانس شناخت و کامل است که آن را ممکن است کار نمی کند. نه سعی کنید با همه دانستن خطرات و رفتن به این با چشم باز غیر مسئولانه است.

-

تمرینات این ballyard در اینجا این هفته ؟ تعجب می کنم اگر همه اتاق های هتل به دنبال بیش از زمینه های رزرو شده اند?

نرم افزار نکته: پنبه حلاجی تمرین می تواند خسته کننده و کوزه فیلدینگ عمل ذهن بیحس کننده شما از دست رفته نیست هر چیزی.

-



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن