قانونگذار حذف صدای جیر جیر لینک St. Paul بی خانمان گاه به توقیف مینه سوتا اردو

شمال مینه سوتا امور خارجه سناتور توییتی در حال حاضر حذف شده و تصویری از خود پرسیدن که چرا اردو و استراحتگاه بس

توسط NASERINEWS در 17 اردیبهشت 1399

شمال مینه سوتا امور خارجه سناتور توییتی در حال حاضر حذف شده و تصویری از خود پرسیدن که چرا اردو و استراحتگاه بسته در طول بیماری همه گیر کوروناویروس در حالی که بی خانمان Minnesotans در حال خواب خارج است.

سناتور. جاستین Eichorn R-Grand Rapids روز سه شنبه توییتی سوال "چگونه است که کمپینگ در خیابان های سنت پل هر گونه امن تر از خود, خانواده, اردو تا شمال?" او بعد از حذف توییت پس از رسم انتقاد در رسانه های اجتماعی.

مینه سوتا امور خارجه بهداشت ، جاستین Eichorn R-گراند رپیدز. (مینه سوتا سنا)

در یک مربوط به تصویری از خود را در, St. Paul او با اشاره به پشت خود را به یک "شهر چادر" از بی خانمان ساکن در چادر خارج است. "متاسفانه" او گفت: اردو و استراحتگاه ها بسته به تفریح به عنوان بخشی از DFL رژیم صهیونیستی است. تیم Walz این ایالت اقامت در خانه سفارش به سرعت گسترش coronavirus.

با اشاره به چادر پشت سر او در Kellogg بلوار و بزرگراه بین ایالتی 35E, Eichorn گفت: "اگر شما خوب با این کار ما حتما باید OK با ما استراحتگاه در بیشتر مینه سوتا, اردو باز بودن."

Eichorn به نام دولت اردو و همچنین کارکنان خود را ضروری و خواست Walz به "باز کردن مینه سوتا است."

"ما می توانید آن را با خیال راحت. ما اردو یک طرح داشته باشد. آنها می دانند که چگونه به انجام این کار" Eichorn گفت. "و ما طبیعت در شمال مینه سوتا ما فاصله گرفته. من خیلی نا امید به دیدن مرز آبهای تعطیل برای کمپینگ و همه ما از مکان های زیبا ما باید برای رفتن وجود دارد."

او اذعان چادر اردوگاه را ساکنان اضافه کرد: "این نیز مایه تاسف است این است که چگونه ما مردم بی خانمان به زندگی در حال حاضر."

در بیانیه ای بعد سه شنبه Eichorn گفت که او در تلاش برای متقاعد کردن Walz به "توجه را از بد شرایط اقتصادی" Minnesotans روبرو هستند در منطقه خود و در سراسر دولت است.

"این ویدئو ممکن است علامت از دست رفته اما فرماندار Walz پتو را تمدید اقامت در خانه سفارش تنها exasperates درد که حوزه احساس می کند گفت: Eichorn گزارش دانشجوی سال اول.

دولت در اردو باقی می ماند بسته تحت Walz اقامت-صفحه اصلی به منظور محدود کردن غیر ضروری کسب و کار و فعالیت به عنوان یک راه برای دستگیری شیوع کروناویروس. Voyageurs پارک ملی و مرز آب قایق رانی منطقه بیابان روز دوشنبه اعلام کرد که آنها اجازه خواهد داد که سفر روز.

Ken Martin, صندلی از دولت دموکراتیک-کشاورز-حزب کارگر پاسخ در بیانیه ای نوشته شده است که Eichorn "باید بدانید که بهتر است به استفاده از بی خانمان Minnesotans به عنوان یک سیاسی سرپا نگه داشتن برای حمله به ماندن در خانه ،

"در مقایسه با افرادی که تجربه بی خانمانی به کمپ است و ناشی از بی فکری و بی رحمانه و Eichorn فشار برای نا امن بازگشایی خواهد تنها در خدمت به گسترش بیشتر coronavirus بیشتر در سراسر مینه سوتا" مارتین گفت.

این گزارش شامل اطلاعات از آسوشیتد پرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن