آنی عزیز 7/20 - Mon, 20 Jul 2020 PST

یادداشت سردبیر: آنی لین خاموش است این هفته است. این ستون در اصل منتشر شد در سال 2018 است. آنی عزیز: من 26 سال

توسط NASERINEWS در 31 تیر 1399

یادداشت سردبیر: آنی لین خاموش است این هفته است. این ستون در اصل منتشر شد در سال 2018 است.

آنی عزیز: من 26 سال است که در یک رابطه جدی با یک شریک از 10 سال ارشد خود را. او می آید به همکاری با تاسیس خانه. چه خواهد شما توصیه من به انتظار یا نیاز به رفتن به این ازدواج مانند تنظیم? باید او انتظار قرار داده می شود در خانه عمل به عنوان به زودی به عنوان آنها ازدواج کرده ؟ چه خواهد بود عادلانه برای همه نگران? او در آغاز زندگی حرفه ای خود را به طوری که او در حال حاضر اجاره اما صرفه جویی برای یک خانه. – مشکل پدر

عزیز مشکل پدر: اینکه آیا یا نه برای اضافه کردن نام خود را به عمل است و بین دو نفر از آنها. من مطمئن هستم که قصد شما این است که فقط برای اطمینان شما دختر است مربع دور; او همیشه دختر کوچک خود را پس از همه. اما آج به آرامی در اینجا – چرا که اگر شریک زندگی خود شنیده ام شما چنین نگرانی برای دارایی های خود را, او می خواهم به احتمال زیاد مشکل خود را.

آنی عزیز: من به تازگی نقل مکان کرد و به یک مجتمع آپارتمانی بزرگ در قلب مرکز شهر. من هیجان زده بود گیر یک واحد. فقط یک مشکل وجود دارد و آن را یک موضوع ناراحت کننده. چند شب در هفته این زن و شوهر که در طبقه بالا زندگی می کنند در حال ... صمیمی. من آرزو می کنم من نمی دانم این, اما آنها آن را غیر ممکن است برای من نیست. من اینجا زندگی می کردند به مدت دو ماه در حال حاضر و آنها نشان داده ایم هیچ نشانه ای از فروکش. چگونه می تواند من مودبانه این را تابه توجه خود را بدون چیز تبدیل شدن به واقعا بی دست و پا هر بار که اجرا میکنم به آنها توسط صندوق های پستی? – من می شنوم شما وجود دارد

عزیز من می شنوم شما وجود دارد: مسیر کمترین تداخل در اینجا خواهد بود برای خرید یک دستگاه صوتی و/یا گوش. (واقعا من شروع به فکر می کنم همه آپارتمان ها باید با کسانی که. آن را راحت تر زندگی می کنند.) در صورتی که نمی مراقبت از آن, سپس آن زمان به اجازه از همسایه ها می دانند که آنها باید غیر ارادی مخاطبان است. هر چند من معمولا یک حامی قوی از چیزهایی صحبت کردن چهره به چهره این یکی از شرایطی است که در آن توجه داشته باشید این است که فقط خوب است. نگه داشتن آن ساده و خوش بین; اضافه کردن گرما با یک صورت خندان یا علامت تعجب. من می دانم که به نظر می رسد احمقانه اما به ظاهر احمقانه چیزهای کوچک می تواند تمام تفاوت را وقتی که می آید به گرفتن همراه با.

آنی عزیز: من نمی فهمم چرا هر کس در چنین فشار به یاغی استفاده از تلفن همراه در حالی که رانندگی. اگر یک پریشان راننده در تصادفات به من اهمیتی نمی دهند اگر فرد بود پاسخ دادن به یک تماس خوردن ناهار به دنبال یک آهنگ و یا برخورد با کودکان نوپا در صندلی عقب; فرد باید کشیده برای مقابله با حواس پرتی.

تمرکز ما باید بر روی آموزش مردم است که رانندگی یک کار تمام وقت است. یک دانشگاه مریلند مطالعه نشان داد که در 30 مایل در ساعت, شما باید بیش از 1,320 چیز اتفاق می افتد در اطراف شما و در ماشین خود را هر مایل شما سفر. بنابراین اگر ما می خواهیم به یاغی حواس او را پرت, ما نمی توانیم فقط یاغی های همراه. غذا خوردن در خودرو با داشتن حیوانات خانگی در خودرو, صوتی, سرگرمی و صحبت با مسافران که نیاز به قانونى ، شما می تواند به یک صندلی ماشین بدون لوازم جانبی در آن است.

البته که مسخره است که فکر کردن است که outlawing همراه پاسخ است. آن است تا به همه رانندگان خود را محدود به حواس او را پرت به عنوان آنجا که ممکن است به طوری که آنها اطاعت از قوانین و قوانین از جاده ها در همه زمان ها. – بازنشسته پلیس ترافیک و ایمنی راننده مربی

عزیز بازنشسته پلیس ترافیک: شما را به یک نقطه. پریشان رانندگی پریشان رانندگی هر دلیلی. با تشکر برای به اشتراک گذاری خود مطلع نظر در این موضوع.

"از من بپرسید هر چیزی: یک سال از مشاوره از آنی عزیز" است در حال حاضر! آنی لین, اولین کتاب های مورد علاقه ستون در عشق و دوستی و خانواده و آداب – در دسترس است به عنوان یک کتاب جلد کاغذی و e-book. بازدید http://www.creatorspublishing.com برای اطلاعات بیشتر.

ارسال سوالات خود را به صورت آنی لین به dearannie@creators.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب