چوب خط حساب کردن هر فضا پرتاب توسط هر کشور - سه شنبه, 14 آوریل سال 2020 PST

چوب خط حساب کردن هر فضا پرتاب توسط هر کشور | سخنگوی-نقد و بررسی فلش-راست دوربین سخنگوی-برر

توسط NASERINEWS در 25 اردیبهشت 1399
چوب خط حساب کردن هر فضا پرتاب توسط هر کشور | سخنگوی-نقد و بررسی فلش-راست دوربین

(ناسا)

توسط چارلز اپل
سخنگوی-نقد و بررسی

یک لحظه وجود دارد در سال 1983 فیلم در مورد تاریخ اولیه ناسا "به حق چیزهای" زمانی که یک فضانورد نظرات: "نه دیگران هیچ باک راجرز." سفر به فضا گران است.

این هزینه ناسا حدود 25.4 میلیارد برای قرار دادن شش ماموریت در ماه بین سال 1969 و 1972 – خواهد بود که حدود 283 میلیارد دلار در امروز ، شاتل فضایی برنامه هزینه $209 میلیارد دلار بین سال 1972 و 2011 -- در مورد $1.6 میلیارد دلار در پرواز است. ناسا در حال حاضر روسیه می پردازد $86 میلیون در هر صندلی برای پرواز آن فضانوردان به ایستگاه فضایی بین المللی.

جای تعجب نیست که تنها سه کشور را با موفقیت راه اندازی شد خدمه به فضا است.

پروژه آزمایشی آپولو-سایوز

اول مشترک آمریکا/شوروی ماموریت فضایی صورت گرفت در جولای 1975.

ناسا راه اندازی سه فضانورد سرنشین آن نهایی فضاپیمای آپولو به قلاب تا در مدار زمین با دو فضانورد سرنشین سایوز فضاپیمای. صنایع دستی پرواز هم برای دو روز. به عنوان یک ژست حسن نیت فضانوردان روسی صحبت می کرد و شوروی صحبت به زبان انگلیسی در طول مفاصل بخشی از این ماموریت است.

ماموریت شاتل به میر

آمریکا/روسیه همکاری در فضا در زمان یک گام بزرگ به جلو در فوریه سال 1994 زمانی که Sergei Krikalev شد اولین فضانورد سوار آمریکایی شاتل فضایی به مدار.

در ماه ژوئن سال 1995 آتلانتیس خواهد حوض با روسیه در ایستگاه فضایی میر برای ارائه به دانشجویان و انتخاب کنید تا دو – به همراه فضانورد ناسا هنجار Thagard – و بازگشت آنها به زمین است.

بیش از سه سال آینده ناسا خواهد پرواز هشت ماموریت های بیشتر به میر حمل تجهیزات و خدمه برای تمدید باقی می ماند.

(ناسا)

ماموریت شاتل به ISS

شاتل فضایی بود که بخش عظیمی از ساخت و ساز از ایستگاه فضایی بین المللی. در حالی که اولین بخش از ISS Zarya راه اندازی شده بود از روسیه در ماه نوامبر سال 1998 با شاتل اندور لعنتی خاموش دو هفته بعد با دومین بخش وحدت.

پس از آن شاتل ساخته شده 27 مطلب سفر به رشد ایستگاه گذر گاه ماژول های خورشیدی آرایه ها متصل کردن ماژول های مختلف و اجزای دیگر.

تماس با روسیه در حال بارگذاری

با بازنشستگی از ناسا, شاتل فضایی ناوگان در سال 2011 ایالات متحده شروع به پرداخت روسیه به کشتی در آن فضانوردان به ISS از طریق آن سایوز فضاپیمای. که هزینه حدود 35 میلیون یک صندلی در آغاز اما بیش از دو برابر شده پس از آن. ناسا امیدوار است که پایان تمرین این سال به عنوان خصوصی فضاپیما عامل شروع crewed ماموریت.

چین قصد دارد ایستگاه فضایی

چین راه اندازی اولین crewed ماموریت فضایی در Oct. 15, 2003. در 17 سال پس از چین راه اندازی کرده است تنها پنج خدمه بیشتر. آن را راه اندازی کرده است دو Tiangong ایستگاه فضایی – یک خدمه صرف 32 روز وجود دارد در سال 2016.

آمریکا را ممنوع کرده است بیشترین همکاری با چینی ها در فضا تلاش به دلیل نگرانی بیش از امنیت ملی است. این مانع از چین از شرکت در این برنامه ISS.

هفته گذشته چین اعلام کرد این امر راه اندازی دائمی ایستگاه فضایی و ارسال چهار crewed ماموریت به ایستگاه در دو سال آینده آن را به عنوان آغاز می شود عامل نسل بعدی خود را از فضاپیما و راه اندازی وسایل نقلیه.

کشورهای دیگر در فضا

• در اوایل 1980s, فرانسه, فشرده آژانس فضایی اروپا به منظور توسعه یک خدمه راه اندازی خودرو. برنامه ریزی برای یک resuable شاتل فضایی به نام هرمس لغو شد در سال 1995. پس از ورود نیروهای با ناسا برای توسعه nasa's Orion spacecraft و با سیرا نوادا Corp. برای آن Dream Chaser نقلیه فضایی.

ژاپن امیدوار بود به یک شاتل-مانند فضای هواپیما عامل تا سال 2022 اما این برنامه قرار داده شده است در خود نگه دارد.

هند امیدوار است برای تست پرواز آن Gaganyaan فضاپیما در پایان این سال قرار داده و خدمه در فضا تا سال 2022.

منابع: ناسا, چین, روزانه, آسوشیتد پرس, فضای, نقد و بررسی Space.com, RussianSpaceWeb.com, "اسمیتسونیان راهنما: Spaceflight" توسط والری نیل, Brian S. Lewis and Frank H. زمستان

تماس با ما

مرکز شهر اسپوکان
999 W ریورساید Ave
Spokane, Wa 99201
آدرس پستی
P. O. Box 2160
Spokane, WA 99210
خدمات مشتری:
(509) 747-4422
اتاق خبر:
(509) 459-5400

کپی رایت © 2020, سخنگوی-نقد و بررسی | درباره ما | شرایط استفاده از خدمات | حریم خصوصی | سیاست کپی رایت



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب