رنگ کوری نیست یک فضیلت – بیایید متوقف آموزش کودکان و نوجوانان ما که در آن است - Sun, 05 Jul 2020 PST

به گفته ناشر آن دکتر Seuss "داستان Star-حلقه Sneetches راهنمای کامل برای کودکان و نوجوانان در حال رشد در یک فر

توسط NASERINEWS در 15 تیر 1399

به گفته ناشر آن دکتر Seuss "داستان Star-حلقه Sneetches راهنمای کامل برای کودکان و نوجوانان در حال رشد در یک فرهنگی جهان است." با وجود برخی از اوایل کار خود را (او را به خود جلب کرد تعداد نژادپرستانه انیمیشن از جمله جنگ جهانی دوم دوران تبلیغات caricaturing ژاپنی آمریکایی که او پشیمان بعد از آن) هنگامی که Sneetches اول به نظر می رسد به عنوان یک شعر در Redbook magazine در سال 1953 آن را اصلی و متفکر راه برای مقابله با تعصب و تبعیض با استفاده از داستانی موجودات را به ایستادگی در برای مردم در زمینه های مختلف.

اما Seuss آشنا مثل که در غیر این صورت یکسان Sneetches تبعیض علیه یک دیگر بر کسی که یا ندارد یک ستاره سبز ضمیمه شده در شکم خود را بدون کاستی: آن oversimplifies با ارائه سازه مانند نژاد در همه پیچیدگی خود را به عنوان در درجه اول در مورد سطحی و ظاهری. و داستان را تضعیف خود پیام با تکیه بر یک دستگاه "بسیار عجیب و غریب ماشین" است که می تواند اضافه کردن و یا حذف ستاره ها در خواهد شد اجازه می دهد Sneetches به تغییر خود را قبلا تغییر ناپذیر ویژگی "برای سه دلار در هر!" برای تمام آن جذابیت داستان فاقد چه Rudine سیمز اسقف استاد emerita در دانشگاه ایالتی اوهایو -- که دانش آموزان و همکاران لقب "مادر فرهنگی ادبیات" – calls "این موضوع صحت."

"ادبیات" نوشت: اسقف 30 سال پیش "تبدیل تجربه انسانی و نشان دهنده آن به ما و در آن انعکاس می توانیم زندگی خود ما و تجارب به عنوان بخشی از بزرگتر تجربه انسانی است. خواندن و سپس تبدیل به وسیله ای خود تاکید و خوانندگان اغلب به دنبال خود آینه در کتاب." اما کار که کودکان باید به تأیید خود را در یک جهان که اغلب رد آنها نیست منعکس شده توسط تجربه Sneetch. و اخیر بیشتر بچه ها کتاب باقی می ماند به دام افتاده در یک شبیه فریم – با استفاده از یک اصیل استعاری نژادی dialogue که سرسری آدرس مشکل از تعصب است.

لیزا Mantchev 2015 را "به شدت بدون فیل" تشبیه مردم به وحش از حیوانات: حیوانات خانگی "می گوید:" این کتاب تبلیغاتی پیام "در همه اشکال و اندازه درست مثل دوستان است." آن را برای تلفن های موبایل شیرین اما effaces انسانیت و کرامت است که باید در قلب از آنچه ما تدریس به کودکان. در سال 2018 و "چتر" توسط امی ژوئن بیتس شاغل متفاوت استعاره: چتر آنقدر بزرگ است که هنگامی که آن شروع می شود به باران وجود دارد اتاق را برای هر کس زیر این که آیا شما "قد بلند" "شطرنجی" یا "،" این ماه بازیگر نقش اول زن کریستن بل و co-نویسنده منتشر فرزندان خود کتاب "نیاز جهان بنفش بیشتر مردم" یک تماس به پل تفاوت با تاکید بر مشترکات. "بنفش مردم در هر رنگ شما می توانید" کتاب می گوید. الهام خود را در بل کلمات: "ما می خواستیم برای ایجاد یک نقشه راه برای بچه ها به اولین نگاه به هر دری سخنی."

مانند دیگر کتاب بل است که به خوبی نیت و kindhearted – و او شده است یک سازنده صوتی در هفته های اخیر به عنوان آمریکایی ها باید دست و پنجه نرم چگونه بهترین به آدرس سیستمیک نژاد پرستی. او خواست او را سفید و رسانه های اجتماعی پیروان خود برای بررسی امتیاز و متعهد به "چشم پوشی از این گفتگو حتی هنگامی که آن را ناراحت کننده و حتی زمانی که من قدم اشتباه." او متمایل نقش خود را ابراز شخصیت یک سیاه و سفید دختر سیاه و سفید, "مولی" در این مجموعه انیمیشن "پارک مرکزی" بنابراین بخشی می تواند توزیع مجدد با یک فرد از رنگ. او laudably قول داد به منظور بالا بردن کودکان خود را به عنوان "ضد نژادپرستان." اما "بنفش مردم" پیام این نسخهها کار میکند در برابر این هدف مسطح کردن زیبایی و فردیت و تنوع به جای تجلیل از تفاوت. اما ناخواسته را کاهش برابری به این مفهوم است که همه ما باید پایبند به یک هنجار شده است.

در سطح یک قصیده به هر دری سخنی ممکن است به نظر می رسد به موقع: معترضان از جوامع مختلف و نسل را عاشقانه coalesced در اطراف این ایده که "Black Lives Matter" – یک ایده است که باید همواره فراتر از بحث اما است که به طور گسترده تمسخر فقط چند سال پیش – و آن را پاره ای برای تمایل به زندگی در عادلانه تر جامعه است. اما زمانی که ما در حال کمک به کودکان درک کنند که چگونه مردم از اقشار مختلف جامعه می تواند همزیستی اولویت بندی زمینه های مشترک بیش از حد اغلب مبهم و یا پاکسازی غیر معمول تجربه است. آنچه ممکن است به نظر می رسد مانند یک مرهم – آموزش رنگ کوری – می تواند اثر شستشو تمام رنگ ها به جز رنگ سفید ماهرانه القا همه چیز به حال خنثی به جای وضوح متوجه شدم نسخه از خود را دارند.

به جای باز کردن یک خیابان برای پدر و مادر به بحث در مورد تنوع colorblind "بنفش" استعاره هدایت پدر و مادر نسبت به صحبت کردن با کودکان خود در مورد مسابقه بدون داشتن همیشه به گفتن کلمه "سیاه". این Sneetches همه را دوباره و دوباره یک euphemistic را که مقالات بیش از مکالمات ناراحت کننده است که همه پدر و مادر سفید پدر و مادر به طور خاص – باید در ارتباط با فرزندان خود را اگر آنها می خواهند به رشد به عنوان ضد نژادپرستان. نشان می دهد که هماهنگی دست آمده است که هر کس بیشتر می شود به طور یکسان به جای زمانی که مردم یاد بگیرند به آغوش خود و دیگران را برای خود پیچیدگی ها و تفاوت ها "بنفش" ارائه نمی دهد یک مسیر به بحث در مورد مسابقه بسیار به عنوان یک مسیر انحرافی را طی اطراف آن است. تنها معتبر تجربه انسانی این نشان دهنده بازگشت به ما قرض اسقف ساخت و ساز است ناراحتی سفید آمریکایی ها احساس می کنید زمانی که صحبت کردن در مورد مسابقه. آن برگ های سیاه و سفید کودکان را از گفتگو به طور کامل بدونم که چرا کودکان و نوجوانان که به نظر نمی آید مانند آنها را تجربه نمی کنند جهان آنها را فراموش.

اين در حالي است که چرا من به تازگی در زمان جهش و شد کودکان نویسنده خودم و به همین دلیل من خواندن کتاب مانند متی گیلاس مو "عشق" و فضل بایرز "من به اندازه کافی" برای دختران من. من نوشت: "کامالا و مایا ایده بزرگ" از آنجا که من نمی خواهم من فکر می کنم در حسن تعبیر. آنها شناسایی به عنوان سیاه و سفید و عمه بزرگ و مادر بزرگ (شخصیت های اصلی در این کتاب) در مدل نقش است که منعکس کننده بهترین خود را به آنها. من می خواستم هرگز بچه ها من – یا همسالان خود – به فکر می کنم از خود را به عنوان purple; من آرزوی آورد تا کودکان که گرامی داشتن فرهنگ خود و احترام است که از دوستان خود.

در سال 2018 با توجه به کودکان تعاونی کتاب مرکز در دانشگاه ویسکانسین مدرسه از آموزش و پرورش کمتر از یک سوم تمام کودکان و بزرگسالان جوان کتاب در آمریکا برجسته یک فرد از رنگ به عنوان یک شخصیت اصلی است. تنها حدود یک پنجم نوشته شده بود و یا نشان داده شده توسط یک فرد از رنگ با وجود این واقعیت است که در حال حاضر اکثر کودکان در این کشور هستند nonwhite. این اختلاف نشان می دهد فقدان صنعت دسترسی داشته و از دیدگاه های متفاوت است که تأکید بر تنوع. اما حتی زمانی که این موضوع در ادبیات کودکان است که تنوع ما هنوز هم می توانید گاهی اوقات از دست ندهید نکته: ما نباید می خواهید کودکان به تصور یک جهان بدون تفاوت. ما باید کودکان را به ارزش تفاوت. آماده سازی آنها برای بیشتر فقط جهان معنا نیست که آموزش آنها را به آرزوی بنفش. به این معنی کمک به آنها یاد بگیرند به جشن می گیرند ،

هریس موسس و مدیر عامل شرکت فوق العاده زن اکشن مبارزات و نویسنده "کامالا و مایا ایده های بزرگ."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن