100 سال پیش در اسپوکن: 'بینگ' کرازبی میله میله برای صحبت در گنزگا دبیرستان فارغ التحصیلی - Sun, 07 Jun 2020 PST

اسپوکن دیلی کرونیکل زد یک عکس از چهار نفر از اعضای Gonzaga دانشگاه, دبیرستان, کلاس, میله میله برای صحبت در دبی

توسط NASERINEWS در 18 خرداد 1399

اسپوکن دیلی کرونیکل زد یک عکس از چهار نفر از اعضای Gonzaga دانشگاه, دبیرستان, کلاس, میله میله برای صحبت در دبیرستان را آغاز کرد.

یکی از چهار چهره بعدها تبدیل شدن به آشنا و برای میلیون ها نفر: هری کرازبی با نام مستعار هری Japanese "بینگ" کرازبی.

چهار مذاکرات خواهد بود "در موضوع کلی آموزش و پرورش است."

از ریاست جمهوری و ضرب و شتم: سخنگوی-نقد و بررسی همچنان به اصرار دارند که اسپوکن مورد علاقه پسر دیابت مایل Poindexter شد به دست آوردن شتاب در کنوانسیون ملی حزب جمهوری خواه در شیکاگو است.

سناتور. Poindexter روز را صرف مستور در اتاق خود و ملاقات با شرق و جنوب سیاستمداران بودند که علاقه مند به پیدا کردن یک مصالحه نامزد برای آنچه به نظر می رسد به بن بست رسیده کنوانسیون.

از اگهی ضرب و شتم: Elvin "خرید آدامس" ویلسون 59 یک نگاه آشنا در اسپوکن خیابان برای سال های بسیاری, درگذشت قلب مقدس بیمارستان پس از او داشت فرو ریخت و در مغازه اش.

او به فروش آدامس از صندلی چرخدار خود برای سال و بعد از آن تا به حال یک نمای فروشگاه. ثبت نام خود را گفت: "خرید آدامس توسط آدامس!" او همچنین شناخته شده به عنوان "پدر" ویلسون.

"در حالی که آقای ویلسون چپ هیچ بستگان در اسپوکن هر کس او را می دانستند و تحسین او طرب" گفت: صفحه اول داستان سخنگوی-نقد و بررسی.

همچنین در این تاریخ

(از آسوشیتد پرس)

1776: ریچارد هنری لی در ویرجینیا ارائه قطعنامه به کنگره قاره ای بیان کرد "که این ایالات مستعمرات هستند و از حق باید آزاد و مستقل متحده است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب