آتلانتا شهردار Keisha لنس کف قرارداد COVID-19

آتلانتا (AP) — آتلانتا شهردار Keisha لنس کف روز دوشنبه اعلام کرد که او تا به حال آزمایش مثبت برای COVID-19.50

توسط NASERINEWS در 17 تیر 1399

آتلانتا (AP) — آتلانتا شهردار Keisha لنس کف روز دوشنبه اعلام کرد که او تا به حال آزمایش مثبت برای COVID-19.

50 ساله از حزب دموکرات است که در میان زنان به عنوان یک پتانسیل معاون ریاست جمهوری در حال اجرا همسر برای presumptive ریاست جمهوری نامزد جو بایدن.

"COVID-19 به معنای واقعی کلمه آمار صفحه اصلی. من تا به حال هیچ علائم و آزمایش مثبت" کف توییتی.

او گفت: MSNBC که او تصمیم گرفت اعضای خانواده او باید تست شده دوباره به خاطر شوهر او "به معنای واقعی کلمه بوده است, در حال خواب, از شنبه." او گفت: تنها علائم دیگر او و همسرش شده اند با تجربه هستند کسانی که شبیه به آلرژی دارند.

"آن برگ من برای از دست دادن برای کلمات چون من فکر می کنم آن را واقعا صحبت می کند چگونه این ویروس مسری است" کف گفت: MSNBC. "ما گرفته ام همه از اقدامات احتیاطی است که شما احتمالا می تواند ، ما با پوشیدن ماسک های ما بسیار اندیشمندانه در مورد شستن دست ما من هیچ ایده زمانی که و که در آن ما قرار گرفتند."

کف' مشخصات ملی افزایش یافته است در ماه های اخیر هم به عنوان یک شهردار دست زدن به coronavirus همه گیر و در میان ملی حساب در مسابقه است که به دنبال یک مینیاپولیس افسر پلیس را به قتل جورج فلوید, گزارشی, man, on May 25.

اول ترم شهردار کف صادر شده یک شرکت درخواست برای اعتراض مسالمت آمیز به عنوان تظاهرکنندگان جمع شده در خیابان های مرکز شهر پس از فلوید کشتن و خواست معترضان برای آزمایش برای COVID-19. او استناد آتلانتا در حقوق مدنی سابقه و تجربه شخصی او به عنوان مادر سیاه پسر. او برنده ستایش دیگران از ترقی خواهان پس از شلیک آتلانتا افسران برای استفاده از نیروی بیش از حد در طول تظاهرات.

او همچنین ذکر شده است برای زودتر انتقاد جمهوری گرجستان رژیم صهیونیستی است. برایان کمپ خود کندی به منظور گرجی به پناهگاه در محل و سرعت خود را به آسانسور ،

کف اولیه بود و آوازی حامی بایدن است که با توجه به کف خود را به عنوان امکان پذیر است معاون ریاست جمهوری در حال اجرا همسر خود در انتخابات ریاست جمهوری پیشنهاد داد.

خشونت در این شهر رشد کرده است و بدتر از معترضان سوخته در یک رستوران فست فود که در آن یک افسر سفید به ضرب گلوله Rayshard بروکس پس از او کشف و ضبط یک تفنگ بی حس کردن و زد. مسلح شده اند منینگ موانع در سایت و یک دختر 8 ساله به ضرب گلوله کشته شد مرده در نزدیکی سایت در روز شنبه. در همان زمان برخی از افسران پلیس شده اند امتناع از پاسخ دادن به تماس ها عصبانی که منطقه وکیل متهم ماموران در بروکس تیراندازی.

آتلانتا پلیس دوباره شکست موانع در سایت در دوشنبه, اما آن را به اندازه کافی برای کمپ, که گفت که او بسیج تا 1000 سرباز گارد ملی پس از یک سنبله در تیراندازی در آتلانتا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب