50 نفر از ثروتمندترین افراد در این سیاره - سه شنبه, 28 آوریل سال 2020 PST

جهان است که در چنگال یک بیماری همه گیر. مردمی در حال کار در خانه بودن furloughed. بیکاری دفاتر در حال غرق با ر

توسط NASERINEWS در 8 خرداد 1399

جهان است که در چنگال یک بیماری همه گیر. مردمی در حال کار در خانه بودن furloughed. بیکاری دفاتر در حال غرق با رکورد تعداد متقاضیان است.

اما موسسه مطالعات سیاست اعلام کرد در این ماه است که بین ماه های مارس تا 18 آوریل 29 میلیاردرهای در آمریکا دیدم ثروت خود را افزایش می دهد بیش از $406 میلیارد دلار است.

بنابراین بار خوب هستند در واقع ... بسته به اینکه چگونه بسیاری از صفر شما را به سمت راست شماره حساب بانکی خود را تعادل می باشد.

جف بزوس

بزوس – بنیانگذار و مدیر عامل آمازون – گزارش از دست داده و میلیاردها زمانی که بازار سهام سقوط کرد در ماه مارس است. اما پس از آمازون سهام به دست آورد همه از ارزش خود را و سپس برخی از. چگونه ثروتمند است بزوس? با تشکر از طلاق خود را حل و فصل همسر سابق خود است 19th, ثروتمندترین فرد در جهان است. او وعده داده شده را به حداقل نیمی از آن را دور.


بیل گیتس

از بنیانگذاران و رئیس سابق مدیر عامل و رئیس مایکروسافت پا را از رهبری خود را پست در سال 2014 و اختصاص داده شده خود را به کار بشردوستانه از طریق بنیاد بیل و ملیندا گیتس. او پا را به عنوان عضو هیئت مدیره مایکروسافت در ماه مارس و در حال گذراندن 300 میلیون دلار به صندوق تلاش برای مبارزه با کروناویروس.


BERNARD ARNAULT

Arnault است رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل پاریس-بر اساس LVMH Moet Hennessy – Louis Vuitton, SE, بزرگترین کالاهای لوکس شرکت. در میان مارک های LVMH صاحب یا کنترل: Le Bon Marché, فروشگاه, Christian Dior, Louis Vuitton, Hennessy, تیفانی, توماس, صورتی, Emilio Pucci, TAG Heuer, Sephora و DKNY.


مارک زوکربرگ

از این پنج غنی شما احتمالا می دانید این یکی از بهترین برای راه او بود (نسبتا دقیق) به تصویر کشیده شده در سال 2010 فیلم "شبکه اجتماعی است." زوکربرگ تاسیس چه بود به نام "Thefacebook" در سال 2004 به عنوان یک دانش آموز در دانشگاه هاروارد. امروز Facebook بیش از 2.5 میلیارد فعال ماهانه کاربران به ارمغان می آورد و در $70.7 میلیارد دلار درآمد سالانه است.


وارن بافت

این "شگفتی" است که به عنوان یکی از مهمترین سرمایه گذاران زیرک از همه زمان. بافت اجرا می شود برکشایر هاتاوی است که دارای بیش از 60 شرکت از جمله Geico نیم قلمی و ملکه های لبنی. او وعده داده شده را به دور 99% از ثروت خود را. سال گذشته او اهدا $3.6 میلیارد دلار را به بنیاد بیل و ملیندا گیتس.


50 نفر از ثروتمندترین افراد روی زمین

به عنوان رتبه مارس 21 توسط مجله فوربس. به طور طبیعی ارزش خالص ارقام نوسان روز به روز و ساعت به ساعت با بازار. پیدا کردن فوربس' زمان واقعی لیست میلیاردرهای اینجا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب