به عنوان اتش افزایش فروش در آیداهو بنابراین نگرانی ایمنی در اسپوکن که در آن آنها ممنوع - Tue, 01 Jul 2020 PST

سیندی ریچارد شنبه در یک چادر در نزدیکی غرفه که در آن او شده است به فروش بیشتر آتش بازی بیش از حد معمول به عنوا

توسط NASERINEWS در 11 تیر 1399

سیندی ریچارد شنبه در یک چادر در نزدیکی غرفه که در آن او شده است به فروش بیشتر آتش بازی بیش از حد معمول به عنوان باران ریخت پایین در پست فالز در روز سه شنبه.

در حالی که آب و منصرف مردم از توقف برای خرید وسایل آتش بازی برای چهارم جولای , ریچارد گفت: غرفه های اخیر اتش فروش دو برابر از سال گذشته است و آنها هنوز در انتظار یک افزایش قابل توجهی در روزهای بعد.

ریچارد مدیریت یک آتش بازی غرفه که اهدا به اشتراک گذاری آن درآمد حاصل از سرپرستان بنیاد غیر انتفاعی است که فراهم می کند خدمات برای افراد بی خانمان و جانبازان است.

او گفت که او را دیده می شود چندین ساکنان واشنگتن – قضاوت پلاک خود را – متوقف کردن و خرید وسایل آتش بازی.

بسیاری از مکان های که در آن فروش و استفاده از ترقه قانونی است دیده می شود فوق العاده ای رونق در خرید و فروش – آیداهو گنجانده شده است.

اما افزایش فروش مطرح شده است و برخی از نگرانی ها در مورد افزایش بالقوه در اتش مربوط به صدمات و حوادث به خصوص در stateline در اسپوکن که در آن آتش بازی ممنوع شده است برای تقریبا سه دهه است.

فروش و استفاده از مصرف کننده آتش بازی در حال حاضر غیر قانونی در اسپوکن واشینگتن چنی Millwood, آزادی دریاچه و unincorporated areas of Spokane County گفت: جیمی مک اینتایر اسپوکن آتش گروه جامعه کاهش خطر تهدید.

آیداهو سوی دیگر اجازه می دهد تا فروش و استفاده از "امن و سالم" آتش بازی که مشترک آتش بازی مانند sparklers مخروطی چشمه چرخ و سوت, با توجه به دفتر مدیریت زمین, اخبار, آزادی, اندیشه های هوایی آتش بازی باقی می ماند غیر قانونی است.

گرگ راجرز آتش مارشال برای اسپوکین ولی آتش نشانی گفت که او انتظار آسیب ها و حوادث را افزایش می دهد در این سال برای اولین بار از محلی ممنوعیت آتش بازی شروع به رفتن به اثر.

"من فکر نمی کنم مردم درک کنند که آنها در حال توزیع کسی یک از 1200 درجه دستگاه است که می تواند برخی از عوارض جدی" او گفت:.

Sparklers ناشی از آتش سوزی در ترنت منطقه در نزدیکی واشینگتن و اوتیس باغ او اشاره کرد.

"این است که احتمالا اولین که من در واقع دیده می شود یک حادثه در این زمان است که من در اینجا کار می کرد گفت:" راجرز که مشغول به کار در دره آتش نشانی برای حدود پنج سال است.

با وجود نگرانی در مورد جراحات و آتش سوزی راجرز گفت: بارندگی های اخیر و آب و هوای سرد ممکن است به کاهش فاکتور. مایک باس, Kootenai, County Fire & Rescue معاون آتش مارشال تکرار شدند.

برخی از آتش بازی از ریچارد غرفه به فروش می رسد و فروش برای $100 بسته افزایش یافته است. ریچارد نسبت آن روند لغو حوادث و تمایل مردم به خود آتش بازی خاطرات..

"من فکر می کنم آن را ویرانگر برای مردم به برخی از حوادث لغو شد, شما می دانید. آن زمان به همراه خانواده خود و برخی از آتش بازی," او گفت:.

ریچارد گفت که او انتظار دارد فروش به دو دوباره در سوم و چهارم جولای که تمایل به شلوغ ترین روز برای آتش بازی فروش.

دیگران فروش وسایل آتش بازی در این نزدیکی هست در پست فالز گفت: آنها تا به حال دیده می شود دو بار به عنوان بسیاری از خرید و فروش در این سال در مقایسه با سال گذشته است.

این چهارم جولای فصل خواهد شد نگاه متفاوت از سال گذشته به دلیل COVID-19 و محدودیت های قرار داده شده در تجمعات گفت: راجرز. اما وجود دارد یک اسطوره رفتن در اطراف است که تمام حوادث لغو شده است که این مورد نیست, او گفت:.

اگر چه Riverfront Park آتش بازی نشان می دهد, لغو شده است, شهرستان Spokane و اسپوکن قبیله از سرخپوستان باید برنامه ریزی جشن های دیگر با وجود COVID-19 راجرز اضافه شده است.

هنگامی که مصرف کننده ممنوعیت آتش بازی در Spokane County تصویب شد, متوسط تعداد, گزارش اتش مربوط به آتش سوزی کاهش یافته و از 104 به حدود پنج در حالی که آسیب ها را کاهش و از 29 به حدود پنج مک اینتایر گفت.

"به این دلیل است که این ممنوعیت است در اثر این است که برای محافظت از جامعه ما است و ما اولین پاسخ" او گفت:. "قبل از این ممنوعیت در محل ما در واقع تا به حال به پشته تا 911 تماس بنابراین ما قادر به پاسخ به تماس از آنجا که ما در پاسخ به بسیاری از آتش سوزی است."

در این سال بوده است متفاوت از هر چیزی مردم را دیده اند و آنها تا به حال به فکر می کنم در خارج از جعبه در بسیاری از مناطق زندگی خود را, اما مقامات انتظار می رود مردم برای ادامه به انتخاب هوشمند به نمایندگی از جامعه خود مک اینتایر گفت.

"من می خواهم به این باور در بهره وری از جامعه ما و مردم درک خطرات مرتبط با آن" او گفت:.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن