شهرهای دوقلو حومه گزارش یک شبه آسیب اعتراض برای جورج فلوید

به عنوان اعتراض به جورج فلوید مرگ ادامه داد: سهشنبه شب های مختلف حومه شهر گزارش داده اند که آسیب.بسیاری از ناآ

توسط NASERINEWS در 9 خرداد 1399

به عنوان اعتراض به جورج فلوید مرگ ادامه داد: سهشنبه شب های مختلف حومه شهر گزارش داده اند که آسیب.

بسیاری از ناآرامی های موجود بود به شهرهای دوقلو با بیش از 170 کسب و کارهای آسیب دیده در خیابان به تنهایی به گفته پلیس و میدوی محله در امتداد خیابان دانشگاه ضربه سخت. علاوه بر این, St. Paul آتش نشانان در پاسخ به 55 آتش سوزی, نمی, همه که ساختاری.

که گفت: وجود آسیب های پایدار در حومه شهرهای دوقلو قبل از سابق مینیاپولیس افسر پلیس درک چوین بود به اتهام سوم-قتل عمد و غيرعمد در روز جمعه.

در اینجا نگاهی مختلف حومه و آنچه آنها تجربه پنج شنبه شب و جمعه صبح:

دره سیب

چند پنجره شکسته و آتش داخل شد در داکوتای کانتی غربی مرکز خدمات در دره اپل, اوایل روز شنبه, مه 29 سال 2020 است. (حسن نیت ارائه میدهد از دفتر داکوتای شهرستان کلانتر)

دره اپل پلیس در پاسخ به زنگ در داکوتای کانتی غربی مرکز خدمات حدود 1:30 صبح

کلانتر تیم لسلی اعتبار دره اپل افسران پلیس با اقدام سریع گفت: آنها وارد برای پیدا کردن چند پنجره شکسته و آتش سوزی در داخل. وجود دارد در حدود 10000 $در آتش و آب خسارت با توجه به سیستم بارانی.

دو نفر بازداشت شدند علت احتمالی آتش سوزی. بدون خسارت گزارش شده در دره اپل, به گفته یک سخنگوی پلیس.

مپلوود

در حالی که این شهر در زمان احتیاطی توسط بسته شدن پایین مپلوود بازار به عنوان اعتراض ادامه داد: در سراسر شهرهای دوقلو یک سخنگوی پلیس تخمین زده است که حدود دو دوجین از کسب و کارهای محلی آسیب دیده بودند دوشنبه شب با نیم دوجین از کسانی که کسب و کار تجربه از دست دادن اموال.

رزویل

وجود 40 حوادث مربوط به صدمه جنایی منازل به قصد سرقت یا غارت در یک دوره 24 ساعته و پلیس در پاسخ به بیش از 170 تماس معاون اریکا Scheider روز جمعه گفت. او مظنون است که تعداد کسانی که در واقع بسیار بالاتر از بسیاری از گزارش ها تا به حال هنوز رتبهدهی نشده است شده از صبح روز جمعه.

غرب خیابان. پل

وجود دارد حدود 20 تا 25 کسب و کارهای آسیب دیده پنج شنبه شب به گفته یک سخنگوی پلیس این شهر در حال کار با داکوتای شهرستان به آماده برای آخر هفته پیش رو است.

ST. آنتونی

فروشگاه طلا و جواهر محلی پایدار پنجره شکسته و مجبور ورود پنج شنبه شب اما هیچ چیز به سرقت رفته بود به گفته یک سخنگوی پلیس. که تنها گزارش از آسیب به کسب و کار محلی هر چند آثار عمومی مرکز نیز تخریب.

فریدلی

وجود حداقل پنج منازل به قصد سرقت یک شبه از کسب و کارهای محلی با توجه به سروان. رایان جورج و در مجموع شش نفر در بازداشت در پاسخ. او گفت که افزایش نیروی انسانی پیش از این آخر هفته.

"ما در حال آماده شدن برای بدترین و امید برای بهترین" جورج گفت. "هدف ما این است که مطمئن شوید که ما در حال حفاظت از افراد و اموال در شهرستان ما است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن