دریاچه آزادی سالمندان جشن فارغ التحصیلی - Mon, 10 Jun 2020 PST

چند پدر و مادر در دریاچه آزادی زمام امور را در دست خود را به مطمئن شوید که خود را سالمندان دبیرستان تا به حال

توسط NASERINEWS در 22 خرداد 1399

چند پدر و مادر در دریاچه آزادی زمام امور را در دست خود را به مطمئن شوید که خود را سالمندان دبیرستان تا به حال یک جشن فارغ التحصیلی و استخدام دوستان و خانواده برای یک رژه توسط باغ پارک در روز شنبه. فارغ التحصیلان خود را ملبس به لباس و کلاه و دست تکان دادند به عبور ماشین که برخی از آنها تزئین شده است.

دریاچه آزادی شهردار شین Brickner گفت: برخی از والدین با او تماس در مورد استفاده از پارک و او به تصویب.

"وجود دارد یک زن و شوهر مادرم که به من رسیده است و آنها گفتند که دوست دارم به افتخار لیبرتی لیک فارغ التحصیلان دبیرستان," او گفت:. "این یکی از آن چیزهایی که من احساس مهم بود که شهر پشتیبانی می کند."

پارک فقط مناسب برای این رویداد اجازه داده است که فارغ التحصیلان برای ایستادن در محیط به عنوان مردم سوار شده.

"آنها هیجان زده هستیم" Brickner گفت: از سالمندان است. "این یک چیز بزرگ برای همه این سالمندان به هم در برخی از جنبه."

آن را نیز یک راه خوب برای جامعه برای نشان دادن حمایت خود را Brickner گفت. او در بخشی از این رژه به همراه دریاچه آزادی رئیس پلیس برایان Asmus و چند وظیفه افسران پلیس. "وجود دارد برخی از چیزهایی که بزرگتر از همه ما," او گفت:. "آنها به ما نیاز به کمک به آنها را بلند کردن است."

برندا Axtell بود در پارک برای حمایت از دخترش ویکتوریا Axtell و تصویری از تجربه. او تماشا به عنوان دانش آموزان مخلوط. "این بسیار سرگرم کننده به آنها را ببینید," او گفت:. "من را دیده اند برخی از آنها در یک زمان طولانی است."

Axtell دوست داشت که جامعه به شدت به رسمیت شناختن سالمندان است.

"او برادر بزرگتر رفت سالن," او گفت:. "این یک جایگزینی برای پیاده روی و سالن در مدرسه ابتدایی. این مشارکت مردم است."

آن را دشوار است برای به توان جدا از دوستان او, او گفت:. "این سخت است" او گفت:. "آنها نیاز به این. آنها حتی نمی توانید برای خداحافظی به خود معلمان است."

برخی از عینک شورت یا شلوار جین خود را تحت فارغ التحصیلی روپوش اما دره مرکزی دبیرستان ارشد اتان والترز رفت و همه را با پوشیدن یک دست کت و شلوار و کراوات. "من می خواهم هر بهانه ای به لباس تا" او گفت:.

مانند پسر او است والترز نیز آماده شده است. او به ارمغان آورد تاشو اردوگاه صندلی برای نشستن در پس او را به ایستادگی در کل زمان. او خوشحالم که در پارک. "بسیاری از مردم در اینجا دوستان خوب," او گفت:. "من فکر می کنم این یک راه مناسبی را برای دیدن دوستان من رفتن به مدرسه با اما هنوز هم به لحاظ اجتماعی دور."

ایده این بود که فارغ التحصیلان خواهد ایستاد شش فوت از هم جدا در همه زمان ها اما معاشرت نوجوان به سرعت که حکومت را شکست. آنها به نام دست تکان داد و به مردم در عبور اتومبیل برخی از آنها متوقف شده به دست هدیه کیف یا دسته گل است. مردم در حداقل یک ماشین انداخت آب نبات برای فارغ التحصیلان. چند موتور سیکلت پیوست آن را در یک نقطه دور موتورهای خود را به عنوان آنها به آرامی دور پارک.

Niki Ely یکی از پدر و مادر که سازماندهی این رویداد است. او پسر بن الی فارغ التحصیل این سال است. این دانش آموزان وجود دارد در شنبه همه به نظر می رسد مرکزی دره فارغ التحصیلان دبیرستان اما Ely گفت: هر لیبرتی لیک ارشد خوش آمدید. "این می توانست هر مدرسه یا homeschool," او گفت:. "اگر آنها فارغ التحصیلی ما می خواستیم به آنها افتخار."

برنامه های خود را به صورت جدی آغاز شد که مشخص شد وجود ندارد رفتن به رسمی مراسم فارغ التحصیلی Ely گفت. "ما امیدوار بودیم آنها را به نوعی از فارغ التحصیلی" او گفت:. "ما می خواستیم به انجام کاری برای سالمندان ما به آنها را تشخیص دهد."

او خوشحال بود با مشارکت مردم. "آن را به نوعی تبدیل به یک جامعه چیز" او گفت:. "من فکر می کنم بچه ها داشتن سرگرم کننده است."

پس از تکان دادن در عبور اتومبیل فارغ التحصیلان جمع آوری شده در یک دایره بزرگ تحت معلق در هوا هواپیماهای بدون سرنشین و پرتاب کلاه خود را در هوا در جشن. آن را نمی ممکن است شده اند جشن آنها انتظار داشتند اما این جشن همه آنها به نظر می رسید به درک.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن