رفتار خانم 7/22 - Tue, 22 Jul 2020 PST

توسط جودیت مارتین نیکلاس Ivor مارتین و جکبینا مارتین اندروز MCMEEL پیوند عزیز از دست رفتار: یک دوست خانوادگی

توسط NASERINEWS در 1 مرداد 1399

توسط جودیت مارتین نیکلاس Ivor مارتین و جکبینا مارتین اندروز MCMEEL پیوند

عزیز از دست رفتار: یک دوست خانوادگی است و در ناتوانی و مدیکید اما دریافت کرده است و نه یک محرک بررسی است و ارزش ندارد یک کلمه من در مورد آن می گویند.

او همیشه می پرسد دیگر اعضای خانواده به همین دلیل او دریافت کرده است خود را چک کنید و این شخص همیشه اطمینان او خواهد شد. ما می دانیم که آن را احتمالا به دلیل امنیت اجتماعی مسئله اما او نمی خواهد برای پیدا کردن. چگونه برای رفتن در مورد قانع کننده است ؟

آرام خواننده: وسوسه به ارائه مشاوره به کسانی که نمی خواهند آن را از دست رفتار قدردانی قوی. مقاومت در برابر.

عزیز از دست رفتار: یک مرد من از کار است که 36 و هرگز ازدواج شده است قدمت یک زن برای حدود دو ماه. (او 41 اما من نمی دانم بسیار دیگری در مورد او.) او تبدیل شده است و بسیار مضطرب است. ظاهرا آنها تا به حال یک مبارزه هنگامی که او از او پرسید چقدر پول به او می کند و او حاضر به او بگویید. او دوست ندارد که به او گفت ،

برای استراحت آخر هفته او سرد و دور به او. او صرف تمام وقت در تلاش برای "تسکین احساسات خود را."

زن دیگری و من موافقت می کنم که این کاملا نامناسب سوال – به خصوص از آنجایی که آنها تا به حال فقط قدمت آغاز شده به تازگی. ما احساس می کنیم که باید یک محدودیت زمانی قبل از پرسیدن سوال مانند آن.

او را به ادامه دیدن او اما ما احساس می کنیم که او یک جوینده طلا به و او باید فقط او را پشت سر بگذارید. نظر شما چیست در این مورد ؟

آرام خواننده: زمان برای چنین یک سوال بین غیر متعهد, دو فاک, است, در, دست, رفتار,' نظر: هرگز.

معقول نیست برای یک خانم به می خواهید به دانستن پاسخ قبل از او قبول پیشنهاد ازدواج. و در آن نقطه او می تواند پرس و جو در مورد او.

بله سوال بی ادب بود. اما آیا شما می توانید متقاعد کردن آقایان از این – یا حتی باید سعی کنید موضوع دیگری است.

سلام خانم منش: من شکست تا با دوست دختر من در ماه مارس است. در حالی که ما با هم کار او friended چند تن از اعضای خانواده من در رسانه های اجتماعی. پس ما فروپاشی او هنوز هم دوستان با خانواده من در رسانه های اجتماعی.

من واقعا نمی خواهم او را در کسب و کار خانوادگی. آیا حسن نیت ارائه میدهد رایج به unfriend سابق خود خانواده را پس از شما شکستن ؟ یک راه وجود دارد من می توانم به او و یا خانواده من به قطع روابط ؟

آرام خواننده: قبل از فروپاشی خود را از نزاکت از گفتن دوست دختر خود را چه باید بکنید (یا چه نکنید) ممکن است در سوال. پس از آن به فروپاشی آن است.

رفتار خانم لذا مصرانه از شما به افزایش نگرانی خود را با او. اعضای خانواده می تواند خواسته می شود به منظور محدود کردن تماس از طرف خود. اما اگر شما و بانوی تقسیم دوستانه وجود ندارد و قوانین و مقررات مورد نیاز است. که اعضای خانواده را در یک خط سخت تر.

لطفا سوالات خود را به رفتار خانم در وب سایت خود را missmanners.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب