نامه: ما همه در این با هم'

از لحاظ اقتصادی صحبت این هیچ راز است که بخش خصوصی پرداخت می شود بزرگترین قیمت در طول این بیماری همه گیر. چه هم

توسط NASERINEWS در 1 خرداد 1399

از لحاظ اقتصادی صحبت این هیچ راز است که بخش خصوصی پرداخت می شود بزرگترین قیمت در طول این بیماری همه گیر. چه همه سر صحبت در تلویزیون و رادیو و DFL سیاستمداران که در حفظ و گفتن ما به پناهگاه در محل و حفظ "غیر ضروری" کسب و کار بسته همه در مشترک دارند ؟

همه آنها خود حقوق و مزایای. آنها بدون پوست در این بازی است.

به دانش من شده است وجود دارد هیچ کارمند عمومی که گذاشته شده است و در طول این بیماری همه گیر. من شک هر کارمند عمومی کار ضروری است. با دولت در حال حاضر رو به یک $2.2 میلیارد دلار کسری بودجه وجود دارد باید برخی از کاهش در نیروی انسانی. یک جای خوب برای شروع خواهد بود به فسخ 40% پرداخت را افزایش می دهد مایرون فرانس داد به برخی از بخش سر یک سال پیش. تقریبا در هر بخش بزرگ و کارکنان تنوع و حقوق صاحبان سهام هماهنگ کننده. اما در این تکیه بار این "غیر ضروری" موقعیت نیاز به furloughed.

اگر رژیم صهیونیستی است. Walz که زد بر روی یک پلت فرم "یک مینه سوتا" احساس گرمای بیش از حد از خود عمومی اعضای اتحادیه برای furloughing برخی از آنها من را انتخاب برای او. فقط به من یک لیست از عناوین شغلی خود حقوق و دستمزد و مزایای جبران بالغ و یک قلم قرمز. من شکاف در سهام misery index بین بخش خصوصی و عمومی. اگر این بیماری همه گیر در حال رفتن به برای آینده قابل پیش بینی همه ما ممکن است به عنوان به خوبی "بود در این با هم."

مایک تاکر کاتیج گرو

که 'ما'?

شما آن را بشنوند و شما آن را ببینید. آن را در روز یکشنبه صفحه اول: "ما از این طریق دریافت کنید."

که "ما"? ظاهرا آن صدق نمی کند در حال حاضر بیش از 700 نفر است که از آن فوت کرده اند و نه آن اعمال می شود به بسیاری از کسانی که در حال رفتن به.

من آن را دریافت آن را قرار است به برخی از "مثبت" پیام برای کسانی که در حال مصرف این بسیار جدی است اما در زمانی که قوانین در حال آرام بودن و مردم همه بیش از حد آماده به بیرون بروید و در مورد دقیق پیام "ما همه در حال رفتن را از طریق این" نیاز به ضربه زدن با هر کس.

من درک می کنم که مردم وجود دارد که در حال حاضر به خطر زندگی خود را, اما آنها به نظر نمی رسد به درک که آنها در حال قرار دادن زندگی همه آنها در تماس با آمده در معرض خطر نیز هست. شما می توانید آن را از معترضان که در اعتراض بدون ماسک و نمی نگه داشتن خود "فاصله اجتماعی" شما می توانید آن را از کسانی که حضور میله و یا سایر اجتماعات بزرگ.

ما احتمالا نمی خواهد که یک DWI قانون اگر تنها قربانی بود که همیشه فقط راننده مست. نه پیروی از شیوه های ایمن اجتماعی فاصله و با پوشیدن یک ماسک است مانند رانندگی مست در این معنا است که شما نشان می دهد نگرانی کمی برای قربانیان ممکن است.

ما نیاز به رفتار محترمانه-از-زندگی راه با پیروی از قوانین و پس از آن امیدوارم بزرگتر "ما" را از این طریق دریافت کنید.

استیون سیمز, Woodbury,

کسانی که با بینی

در اشاره به مقاله اخیر "مینه سوتا مقننه تصدیق" من به یاد ضرب المثل قدیمی "آیا قطع کردن بینی خود را به رغم چهره خود" (خود را اجازه نمی دهد واکنش افراطی منجر به خودآزاری).

در میان همه گیر با یک سوم از مینه سوتا نیروی کار درخواست بیکاری آن تلقی می شد یک استراتژی مناسب توسط برخی از ما در قوه مقننه به شلیک کردن یک پیوند لایحه. لایحه ای که خواهد کمک به بازسازی زیرساخت ها در مناطق روستایی و شهری اطراف قرار داده و به هزاران Minnesotans بازگشت به کار. این چیزی است که "برش خود را بینی به رغم چهره خود را" به نظر می رسد در حال حاضر ما صحنه سیاسی.

بنابراین انتخابات آینده این سقوط و مینه سوتا در نظر گرفته شده است یک بازی شیر یا خط کردن دولت است. آن را به نظر می رسد به من که "در وضعیت" دولت ما فقط منتقل شده بیشتر به نفع کسانی که با بینی.

دن Humes, St. Paul

حیاتی دانش

آیا ریک روشن (Ph. D درمان و بهداشت عمومی رسمی است که ستم کاران و یا یک کارمند ناراضی باقی مانده است به تعیین خواهد شد. آنچه مسلم است این است که او نمی زیادی برای اضافه کردن به بحث در مورد بهترین روش برای حفاظت از شهروندان در برابر این بیماری همه گیر.

در مارس 14 گزارش در مطبوعات پیشگام او مشخص شده "یک مسیر رو به جلو خواهد بود که مبتنی بر علم است." این مراحل عبارتند از: — hum ho — ایجاد یک ملی استراتژی تست; دو برابر را در شستن دست ها و پوشیدن ماسک در; ramping تا تجهیزات ضروری و تامین و راه اندازی یک سیستم توزیع کسانی که در مورد.

آنچه دکتر روشن و تقریبا تمام confreres در ایمونولوژی و اپیدمیولوژی را موفق به انجام, و, آیا, است که توسط گروه جهل و یا شرکت های بزرگ تصمیم گیری است که به طور کامل تخفیف و یا چشم پوشی ارزان پروتکل های طبیعی برای حفاظت از جامعه و به خصوص بیشتر در معرض خطر در وهله اول. این سالمندان زندگی در جمع مسکن (بسیاری از آنها موجود مشکلات پزشکی) و کسانی که با بیماریهای همراه مانند چاقی و دیابت و فشار خون بالا و بیماریهای قلبی عروقی و بیماری های تنفسی و سرطان و مانند آن.

هیچ جا ما را بشنود از روشن و بهداشت عمومی و آمار و ارقام دولتی که بهترین راه برای محدود کردن COVID-19 بیماری قبل از بستری شدن در بیمارستان است با 1. خوردن یک رژیم غذایی سالم در حالی که به طور خاص اجتناب از آشغال و مواد غذایی فرآوری شده; 2. ورزش اغلب اگر نه روزانه; و 3. مکمل ویتامین D3 و ویتامین C و روی است. مطالعات اخیر نشان داده اند که کافی ویتامین D سطح به تنهایی می تواند کمک به سیستم ایمنی بدن غلبه اولیه قرار گرفتن در معرض این کروناویروس و اگر هنوز هم آلوده می کند اقامت در بیمارستان به ذکر است کاهش موارد مرگ و میر. کسی که در پزشکی یا دولت برای شکستن صفوف با این توطئه سکوت و یا بی توجهی به دستور Minnesotans چگونه به منظور بهبود شانس خود را از زندگی با موفقیت با این بیماری همه گیر بدون ترس در حالی که به آنها حیاتی تر و همه جانبه دانش نسبت به سادگی با پوشیدن یک ماسک و شستن دست های خود را.

R. L. ترکه یا چوب کوتاه, St. Paul



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن