قاضی دستور داکوتای دسترسی به خط لوله تعطیل در انتظار بررسی - Mon, 06 Jul 2020 PST

فارگو, N. D. — یک قاضی فدرال روز دوشنبه دستور داد داکوتای دسترسی به خط لوله تعطیل در حال بررسی دقیق تر بررسی ه

توسط NASERINEWS در 16 تیر 1399

فارگو, N. D. — یک قاضی فدرال روز دوشنبه دستور داد داکوتای دسترسی به خط لوله تعطیل در حال بررسی دقیق تر بررسی های زیست محیطی توزیع یک پیروزی به جایگاه راک سو قبیله سه سال پس از این خط لوله برای اولین بار شروع به حمل نفت بعد از ماهها تظاهرات بود. قبیله ای رئیس مایک ایمان آن را به نام یک روز تاریخی برای ایستاده راک سو و برای کسانی که در اعتراض به خط لوله.

در 24 صفحه سفارش ایالات متحده در منطقه قاضی جیمز Boasberg نوشت که او "متوجه این اختلال" که خاموش کردن این خط لوله می تواند, اما که باید آن را ظرف مدت 30 روز. منظور می آید پس از Boesberg گفت: در ماه آوریل که بیشتر بررسی گسترده لازم بود از آنچه لشکر مهندسان ارتش ایالات متحده در حال حاضر انجام شده و که او را در نظر بگیرید که آیا این خط لوله را باید توقیف در ارزیابی جدید.

"دادگاه نمی رسیدن به آن تصمیم گیری با نرم و ملایم بی توجهی به زندگی تاثیر می گذارد," Boasberg دوشنبه نوشت.

"در عین حال با توجه به جدیت سپاه' NEPA (ملی و سیاست محیط زیست عمل می کنند) خطای عدم امکان حل ساده این واقعیت است که داکوتای دسترسی را فرض مقدار آن خطر اقتصادی آگاهانه و آسیب بالقوه هر روز این خط لوله در عمل دادگاه مجبور است به نتیجه گیری کرد که جریان نفت باید بس," او اضافه شده است.

این خط لوله با موضوع ماه از اعتراضات در سال 2016 و 2017, گاهی اوقات خشونت در طول ساخت آن نزدیکی ایستاده راک سو رزرو که سابقه داکوتای شمالی-داکوتای جنوبی مرز. قبیله فشرده دادخواهی در برابر این خط لوله حتی پس از آن شروع به حمل نفت از داکوتای شمالی در سراسر داکوتای جنوبی و آیووا و به یک نقطه حمل و نقل در ایالت ایلینوی در ماه ژوئن 2017.

قبیله ای رئیس مایک ایمان آن را به نام یک روز تاریخی برای ایستاده راک سو و برای کسانی که به اعتراض علیه $3.8 میلیارد 1,172 مایل (1,886 کیلومتر) خط لوله که عبور از زیر رودخانه میسوری فقط در شمال رزرو. قبیله تساوی آب آن از رودخانه و ترس آلودگی است.

"این خط لوله باید هرگز در اینجا ساخته شده است. ما به آنها گفت که از آغاز" ایمان در بیانیه ای گفت.

تگزاس مبتنی بر انتقال انرژی است اصرار خط لوله صاحب آن امن خواهد بود. آن را نمی بلافاصله در پاسخ به یک پیام به دنبال اظهار نظر در Boasberg حاکم.

Jan Hasselman یک وکیل برای قبیله ستایش به حکم دادگاه در حالی که با اشاره او انتظار دارد که درخواست تجدید نظر.

"در آن معنا ندارد اجازه می دهد تا خط لوله برای ادامه فعالیت هنگامی که شما در حال مطالعه این که آیا آن را بی خطر به کار," او گفت:.

ران نس رئیس جمهور از داکوتای شمالی, نفت, شورای, به نام حاکم "تکان دهنده" و اشاره کرد که این خط لوله در حال حرکت است 570,000 بشکه دلاری نفت در روز است. او همچنین انتظار دارد که درخواست تجدید نظر.

"من فکر می کنم وجود دارد مقدار زیادی از سوالات در مورد قدرت این لیبرال قاضی دادگاه منطقه به چنین قابل توجهی حکم" نس گفت: از Boasberg که منصوب شده توسط رئیس جمهور سابق باراک اوباما ،

انتقال انرژی در سال گذشته پیشنهاد افزایش این خط لوله ظرفیت به اندازه 1.1 میلیون بشکه برای پاسخگویی به رشد تقاضا برای نفت از داکوتای شمالی بدون نیاز به اضافی خطوط لوله و راه آهن حمل و نقل.

قبل از coronavirus همه گیر ویران ایالات متحده در صنعت نفت روزانه تولید نفت در داکوتای شمالی — ملت شماره 2 تولید کننده نفت در پشت تگزاس بود که در نزدیکی رکورد 1.45 میلیون بشکه در روز است. دولت خروجی تضعیف به زیر 1 میلیون بشکه در روز در ماه مه میان پایین قیمت انرژی و پراکنده تقاضا است.

مجوز برای این پروژه در اصل رد شده توسط دولت اوباما و سپاه مهندسان ارتش آماده برای انجام کامل بررسی های زیست محیطی. در ماه فوریه سال 2017, مدت کوتاهی پس از رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در زمان کار سپاه اوراق بررسی و اعطا مجوز نتیجه رسید که اجرای این خط لوله در زیر Missouri River مطرح شده هیچ توجهی به مسائل زیست محیطی.

سپاه گفت که نظر اعتبار پس از یک سال اضافی از بررسی به عنوان دستور Boasberg در سال 2017.

Boasberg بود به حکم پس از آن که سپاه "تا حد زیادی انطباق" با حقوق محیط زیست زمانی که اجازه این خط لوله اما دستور داد تا بیشتر بررسی از آنجا که او گفت که این آژانس را به اندازه کافی در نظر بگیرید که چگونه از نشت نفت تحت Missouri River ممکن است تحت تاثیر قرار ایستاده راک سو ماهیگیری و شکار, حقوق و یا اینکه آیا آن را ممکن است به طور نامتناسبی تحت تاثیر قرار قبیله ای جامعه است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن