چند چیز است که آن را خوب به فکر می کنم در مورد که در حال حاضر NBA بازگشت

وجود دارد مقدار زیادی برای فکر کردن در مورد به عنوان بسکتبال بازده در میان آشفتگی ناشی از بار و کمی پیچیده است

توسط NASERINEWS در 10 مرداد 1399

وجود دارد مقدار زیادی برای فکر کردن در مورد به عنوان بسکتبال بازده در میان آشفتگی ناشی از بار و کمی پیچیده است.

مانند ...

من فکر می کنم شما می توانید برای تشویق یک تیم و نگران برای سلامت خانواده خود را و آینده است.

من فکر می کنم شما می توانید لذت بردن از چند ساعت در مقابل تلویزیون و هنوز هم تاسف در سطوح مختلف از لیاقت و شایستگی نشان داده شده توسط ما انتخاب رهبران.

من فکر می کنم شما می توانید سرگرم کننده disengaging در حالی که هنوز هم به اندازه کافی مسئول به می دانم که آنها فقط بازی و سرگرم کننده و حواس پرتی از dreads از واقعیت است.

من فکر می کنم شما می توانید قدردانی از فداکاری های ورزشکاران در حال ساخت و درک کنند که آنها می دانند که به عنوان به خوبی به عنوان شما انجام دهد که کسانی که فداکاری های کم رنگ در مقایسه با فداکاری و از دست دادن بسیاری ساخته شده اند و رنج می برد به یک درجه بزرگتر.

من فکر می کنم وجود دارد اتاق را برای هر دو برای علاقه به ورزش و تحقق است که جهان در آشفتگی است.

من فکر می کنم شما می توانید عشق بسکتبال و نفرت جنبه های جامعه است.

من فکر می کنم شما می توانید درک ورزشی درخشش بازی و نذر برای مبارزه با, جدی, مشکلات جدی است که ما را احاطه کرده.

من فکر می کنم همه ما نیاز به اعتراف است که بیشتر مشکلات نیاز به خطاب به مراتب بیشتر از بازی ها نیاز به پرداخت توجه به.

اما ...

من فکر می کنم این بازی لازم است به عنوان طولانی به عنوان تصویر بزرگتر را از دست داده است مبارزه است و نه نادیده گرفته است که حل و فصل بسیاری از ما است نه از بین می رود.

این است که در همه به کاهش چه خبر است.

جهان در هرج و مرج, ایالات متحده آمریکا یک فاجعه کامل در هر راه که من فکر نمی کنم آن را تا کنون اصلاح جایگاه خود را در جهانی سلسله مراتبی است که صرفا بر رئیس جمهور است.

اما من فکر می کنم ما می توانیم جداگانه دو.
ما می توانیم با قدردانی از ورزش متنفر هستند و آنچه که در اطراف ما.

من فکر می کنم در برخی از راه های عجیب و غریب ما نیاز به.

تا زمانی که ما نگه داشتن شماره 1 به عنوان شماره 1.

ورزشی و دوم

-

ما را در یک لیتر در پست برای این آخر هفته.

پس از انجام کمی خود را با کلیک بر روی askdoug@thestar.ca و انجام آنچه شما انجام دهد.

لطفا.

-

متوقف شده توسط پاسیو برای رفع خستگی و یا دو با بیس بال استیو شب گذشته یک آنها به حدود دو برابر اندازه, هوای آزاد, ناحیه با برخی از جداول موقت اما من می خواهم بگویم نیمی به عنوان بسیاری از مردم با پوشیدن ماسک هنگامی که آنها وارد هکتار از آنها در آخرین باری که من رفتم.

به اندازه کافی خوب نیست مردم است. تقریبا به اندازه کافی خوب.

و از آنجا که من قصد دارم در ادامه به زندگی از مرحله 2 زندگی برای آینده قابل پیش بینی, من می خواهم آن را درک اگر شما تمام کردم خود را با هم عمل می کنند و آنچه را که ما قرار است به انجام.

بیشتر رپتورز بینش در صندوق پستی خود را

جزئیات منحصر به فرد تجزیه و تحلیل هر هفته از خبرنگار که پوشش رپتورز از آغاز با داگ اسمیت در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

واقعا که سخت نیست.

-

سطوح که در آن بیس بال است که خراب است هیچ رسما کردن نمودار.

و من صحبت نمی کنم فقط در مورد راه آن جناح چیز مانند گرفتن فصل شروع تست نقص در ابتدا یا حماقت از فکر کردن به آنها می تواند پرواز تیم در سراسر شمال امریکا, و که در آن کار می کنند.

نه این بار واقعیت این کمیسیون به حالت تعلیق در طفره زن پارچ جو کلی برای هشت بازی به پرتاب در آستروس شب دیگر

در حال حاضر شما می توانید بحث پرتاب در بچه ها در این روز و سن تا گاو به خانه آمده اما نشستن یک پارچ چه خواهد بود 22 بازی pro-دارای بیش از یک فصل است که بیش از حد بیش از حد.

به ویژه هنگامی که شما در نظر آن را به هشت بازی بیش از هر Astros بازیکن به حالت تعلیق در آمد برای پرهیاهو و تقلب راه خود را به یک سری جهانی عنوان شده است.

-

من باید با پایان دادن به این.

این یکی از آن چیزهایی که ما در طی یک هفته از مصاحبه نیست و باید یک خانه در هر داستان می نویسیم اما آن رو به رو خارج وجود دارد به نحوی و این به نظر می رسد به عنوان یک محل به عنوان هر گونه. من نمی بینم آن نوشته شده است در هر نقطه دیگری و آن را ممکن است یک راه خوب به یک بزرگتر داستان اما آن را نمی خواهی بود.

و این نشان میدهد که دوباره فرد VanVleet است بنابراین disarmingly صادقانه و طبیعی و انسانی است که او موشک تا من لیست از تمام زمان های مورد علاقه رپتورز.

زمینه زندگی است در اورلاندو و او به ما گفت: هفته پیش که او می خواست برای دیدن آنچه آن را مانند قبل از او تصمیم گرفت اگر خانواده اش را از پیوستن به او در زمانی که به آنها اجازه داده بعد از آن.

"من آرزو می کنم آنها اسم آمد با ما حق دور اما آنها باید از طریق خود فرایند گرفتن در اینجا. وجود دارد یک دسته از مسائل آنها باید انجام دهید برای روشن قرنطینه. وجود دارد بسیاری از موانع برای اطمینان حاصل کنید. اگر من نیست که دو فرزند کوچک من می گویند قطعا بله اما من هنوز در تلاش برای تصمیم می گیرید اگر من می خواهم قرار دادن بچه ها من از طریق آن.

"من نمی خواهید که کسی قفل من دو بچه در یک اتاق به مدت چهار تا هفت روز با کسی. من اهمیتی نمی دهند چه مقدار پول شما و یا هر مورد ممکن است که یک تجربه من آرزو بر کسی.

"بچه ها من خشن هستند به طوری که ممکن است طولانی مدت چهار روز."

فرد را به بهترین مرد.

-



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب