صدای دیگر: آیا صدای امریکا در حال حاضر از دست دادن اعتبار?

به عنوان کسی که تا کنون زندگی می کردند و یا خدمت در خارج از کشور را به شما بگویم صدای آمریکا (VOA) ارزشمند است

توسط NASERINEWS در 17 تیر 1399

به عنوان کسی که تا کنون زندگی می کردند و یا خدمت در خارج از کشور را به شما بگویم صدای آمریکا (VOA) ارزشمند است و بسیار مورد احترام منبع اخبار و اطلاعات قابل اعتماد در جهان بیش از حد اغلب همراه با اطلاعات غلط و تبلیغات.

چرا که از زمان تاسیس آن تنها چند هفته پس از امریکا وارد جنگ جهانی دوم, فردا, است, به عنوان آن را اعلام کرد و به مردم آلمان در یک پخش زنده در فوریه. 1, 1942, آرزو از تحویل قابل اعتماد روزنامه نگاری و "حقیقت" به کشورهای جهان, دوست یا دشمن متحد یا دشمن.

در که برای اولین بار پخش پس از یک تفسیر تکان دهنده از "نبرد سرود جمهوری" محترم روزنامه نگار و فردا گوینده ویلیام هارلن حال صحبت به طور مستقیم به مردم آلمان رله این ساده و در عین حال عمیق پیام:

"ما شما را از صدای امریکا. امروز و روزانه از حالا به بعد ما باید صحبت شما در مورد امریکا و جنگ. این خبر ممکن است برای ما خوب است. این خبر ممکن است بد است. اما ما باید به شما بگویم حقیقت است."

نزدیک به هشت دهه بعد با رئیس جمهور آمریکا که به طور منظم برچسب مستند و معتبر گزارش "خبر جعلی" و ادعا می کند که "بسیاری از ما در رسانه های خبری است که در واقع دشمن مردم" یکی می تواند درک کند چرا او و دولت او در حال حاضر ظاهرا تنظیم مناظر خود را در فردا.

در یک اقدام بی سابقه و رک و پوست کنده تکان دهنده مارس 10, بیانیه کاخ سفید گفت: "فردا بیش از حد اغلب صحبت می کند برای امریکا دشمنان — و نه شهروندان آن است." اثبات? از فردا تا به حال با آن آنلاین خوانندگان که ایالات متحده coronavirus مرگ و میر (فقط 3,873 در آن زمان) تا به حال پیشی گرفتن چین است.

بله چین آمار تعداد آن coronavirus موارد و مرگ و میر غیر قابل اعتماد هستند اما این است که به سختی و تکثير از "پکن تبلیغات" به عنوان دولت ادعا می کند.

عجیب کاخ سفید همچنین ادعا کرد که "بسیاری از رسانه های ایالات متحده طول می کشد سرب آن از چین است." اگر درست است که ما تا به حال متوجه شده و آن را از ما newsroom اینجا در دالاس و یا در داستان های ثبت شده توسط هر یک از خبرنگاران ما در سراسر جهان است.

در واقع ما با توافق جوئل سیمون مدیر اجرایی کمیته حفاظت از روزنامه نگاران که به تازگی گفت: "این ظالمانه است که کاخ سفید حمله به صدای امریکا که یک سنت از گزارش داستان که چالش روایات از رژیم های اقتدارگرا در سراسر جهان است."

در عین حال رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن استفاده کرده است و حتی شدیدتر زبان خواستار فردا "ننگین" و گفت: با وجود دهه ارزشمند و دقیق گزارش و سرمقاله حمایت از آزادی و حقوق بشر و دموکراسی در خارج از کشور "آنها نه از صدای امریکا. آنها مخالف صدای آمریکا."

از نظر ما روشن است که این حمله در روزنامه نگاری صداقت و وفاداری از فردا بود هماهنگ به هم بزنید تا اختلاف و تنظیم صحنه برای 10 ژوئن شلیک سران آمريکا را سنگ بنای پخش: رادیو آزاد اروپا/رادیو آزادی و رادیو آزاد آسیا و خاور میانه پخش شبکه و کوبا پخش. همچنین اخراج شد رئیس اجرایی از باز کردن فن آوری صندوق یک شرکت غیر انتفاعی است که با پشتیبانی از گردآوری, فن آوری و آزادی اینترنت در سراسر جهان است.

در چه برخی از آنها خواستار "چهارشنبه قتل عام" مایکل بسته جمهور تهمت به تازگی تایید رئیس آژانس ایالات متحده برای رسانه های جهانی که نظارت آمريکا و وابسته به آن, اخراج تمام مدیران ارشد در پنج فدرال بودجه سازمان ها و منحل جداگانه خود را دو حزبی مشاوره تخته جایگزین کردن آنها را با تهمت مدیریت سیاسی انتصاب.

پس از طرح دعوی در دادگاه واصل شده است توسط اعضای آن انجمن مشاوره استدلال که فردا رسانه های' "استقلال از دخالت سیاسی است و حفاظت شده توسط یک سخت 'دیوار آتش' مندرج در اساسنامه و مقررات و مفاد قرارداد الزام آور." طرح دعوی در دادگاه می رود و ادعا می کنند که بسته را فردا اخراج "تشکیل فاحش ترین نقض فایروال در تاریخ است."

اینکه آیا یا نه آن بحث خواهد نگه دارید تا در دادگاه حدس و گمان است. با توجه به بالا بودن دادگاه تصمیم اخیر توانمندسازی رئیس جمهور به آتش سر از مصرف کننده حمایت مالی دفتر (بر اساس صدای فرض که در سیستم ما از دولت هر جنبه از دولت باید به مردم پاسخگو) شک داریم که در پایان دادگاه اعلام خواهد شد این اخراج خلاف قانون اساسی است.

در هر صورت, بسته, یک محافظه کار فیلمساز است که همکاری با سابق Breitbart اخبار رئیس و تهمت استراتژیست Stephen Bannon در چندین پروژه بود بموقع تایید توسط آمریکا و ممکن است آن را دشوار است برای اثبات که دخالت سیاسی بود انگیزه شلیک.

روشن,, اما, و ارزش تاسف خوردن برای این است که صدای امریکا یک طبقه و محترم موسسه آمریکایی که به مدت طولانی ترویج آزادی و دموکراسی و پاسخگویی در سراسر جهان در حال سقوط قربانی به شدت قطبی کوته بینانه و غیر قابل انعطاف طبیعت امروز سیاست است.

از فردا منشور به قانون امضا شده توسط رئیس جمهور جرالد فورد در سال 1976 متحده سازمان است "سرمقاله استقلال" و "به نمایندگی از امریکا و نه هر بخش از جامعه آمریکا خواهد شد و بنابراین در حال حاضر متعادل و جامع طرح مهم آمریکا فکر و موسسات."

در چنین تقسیم ملت به عنوان ما آن را ممکن است عادلانه و لازم به بپرسید: آیا هنوز هم یکی از "صدای امریکا"?

پاسخ باید, البته, بود بله و چنین است که یک صدا باید بر اساس واقعیت مبتنی بر اطلاعات است. اما که می تواند مورد تنها اگر فردا و دیگر رسانه های متعلق به دولت حفظ سطح استقلال آنها تا به حال بیش از هشت دهه و هر دو حزب دموکرات و جمهوری خواه دولت.

— اخبار صبح دالاس



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب