سیاه, Spokane ساکنان 5 برابر بیشتر احتمال دارد دستگیر داده های جدید نشان می دهد - Sun, 14 Jun 2020 PST

در طی یک سال یک فرد سیاه و سفید در اسپوکن است بیش از پنج برابر بیشتر احتمال دارد بازداشت توسط پلیس اسپوکان از

توسط NASERINEWS در 25 خرداد 1399

در طی یک سال یک فرد سیاه و سفید در اسپوکن است بیش از پنج برابر بیشتر احتمال دارد بازداشت توسط پلیس اسپوکان از یک فرد سفید به گفته یک سخنگوی-بررسی و تحلیل به تازگی منتشر شده داده است.

از کسانی که دستگیر شده بودند در پنج سال گذشته مردم سیاه و سفید نیز در حدود دو برابر به احتمال زیاد به تجربه پلیس در استفاده از زور. این یافته ها می آیند از دستگیری داده ها و استفاده از نیروی سوابق منتشر شده توسط اسپوکن اداره پلیس و 2019 آمار تخمین می زند.

"برای کسانی از ما که خرید و فروش شده اند با این همه زندگی ما این است که اخبار جدید گفت:" Kurtis رابینسون رئیس جمهور اسپوکن فصل NAACP. "این مظهر ظلم ساختاری و ذاتی نژاد پرستی ما شده است صحبت کردن در مورد تمام زمان. این است که برخی از اثبات در پشت آن است."

این disproportions نیست اخبار به SPD یا, اما آن را دشوار است به کسی را دست انداختن از هم جدا چرا آنها وجود داشته باشد گفت: Terry Preuninger اسپوکن سخنگوی اداره پلیس. عامل انسانی درگیر در بازداشت به معنی هر یک متفاوت. اما سیاه و سفید تکرار مجرم هستند و به احتمال زیاد یک "عامل بزرگ" باد سیاه بازداشت نرخ, او گفت:.

خارج از rearrests او گفت: نابرابری احتمالا ناشی از یک ترکیب ضمنی و تعصب نژادی در پلیس محلی که آمریکایی های آفریقایی تبار در حال ارتکاب جنایات بیشتر از سفید پوستان است که می تواند مربوط به وضعیت اجتماعی و اقتصادی.

به آدرس نژادی تعصب Preuninger برجسته وزارت ضمنی و تعصب آموزش برنامه های توسعه جامعه و جمع آوری داده ها. او گفت: یک فرد مسئول خواهد بود اگر پرچم خود را نشان داد دستگیری زیادی عدم تناسب از آمریکایی های آفریقایی تبار.

"Spokane نیست مانند دیگر شهرستانها" رئیس کریگ Meidl گفت: در یک ایمیل. "ما بسیار سخت کار کرده اند بیش از چهار سال گذشته به یک فانوس دریایی از چه اجرای قانون روابط با جامعه از رنگ باید مانند نگاه."

Meidl با اشاره به کاهش 25 درصد پس از سال 2017 در نسبت افرادی که دستگیر شده بودند در مقایسه با افرادی که تجربه استفاده از زور است. در مقایسه با سال 2017, 72 بیشتر مردم سیاه و سفید دستگیر شدند در سال 2019 و دو کمتر تجربه یک پلیس در استفاده از زور کاهش کلی نسبت 25% بیش از دو سال است.

هنوز اختلافات هستند استارک حتی با یک نگاه اولیه بازداشت اعداد. Spokane این جمعیت است که بخش کوچکی از کل اما دستگیری نرخ آنچه رئیس شورای شهر و مدیر سابق مرکز عدالت Breean Beggs به عنوان "نگران کننده است."

Spokane این جمعیت است که در مورد 4,700 مردم است. در طی پنج سال اسپوکن پلیس ساخته شده 4,300 دستگیری از مردم سیاه و سفید. در مقایسه اسپوکن سفید جمعیت مورد 186,000 و در پنج سال اسپوکن پلیس ساخته شده در مورد 32,500 دستگیری از مردم سفید.

کسانی که نرخ متوسط یک فرد احتمال دستگیر شده در این شهرستان در طول یک سال در حدود 1 در 5, در حالی که یک فرد احتمال حدود 1 در 30. در Beggs چشم, این بدان معناست که یک خانواده پنج می توانید انتظار یک عضو دستگیر می شود.

"شانس یک فرد سفید حتی نمی خواهد می دانم که یکی از دوستان که بازداشت" Beggs گفت.

Preuninger گفت: رهبران در گروه توجه به ملی بازداشت اطلاعات و نژادی disproportions در بازداشت هستند یک مشکل در سراسر کشور است.

پلیس در ایالات متحده بازداشت سیاه آمریکایی ها در مورد دو ملی, سیاه, جمعیت, نرخ, بر اساس سال 2018 دستگیری برآورد از از برنامه های عدالت . در Spokane, پلیس, سیاه مردم در پنج بار شهر جمعیت رای دادن.

رابینسون گفت: او معتقد است که میزان بالایی از دستگیری در اسپوکن "است که چرا آنها در برابر ساخت این اعداد به راحتی در دسترس عموم است."

زمانی که رابینسون در آغاز کار با اسپوکن نژادی سهام کمیته گفت: این گروه بارها و بارها درخواست اطلاعات دموگرافيک از اسپوکن منطقه ای قانون و عدالت شورای اسلامی و "stonewalled وقت و زمان دوباره."

پس از سالها تلاش او گفت: این کمیته تنها قادر به دریافت اطلاعات با کمک از همکاری خارج از سازمان اسپوکن جامعه در برابر نژاد پرستی و NAACP.

هنگامی که او داده در سال 2017, رابینسون گفت: آن را تایید آنچه که او در حال حاضر می دانستند. وجود نابرابری در سراسر سیستم – در عملیات صدور حکم در هنگام ورود دوباره.

"تصور کنید که چگونه است که می سازد تا در کل جامعه است که تجارب که در همه زمان ها گفت:" سندی Williams خالق روزنامه های محلی سیاه و سفید لنز اخبار. "من در این برای تقریبا چهار دهه است. شما خسته گفت همان چیزی که بارها و بارها و بارها و هیچ کس می خواهد به گوش دادن به دلیل آنها نمی خواهند به آن را بشنوند. چرا که اگر آنها آن را بشنود – واقعا شنیدن آن – و سپس آنها را مجبور به انجام چیزی."

دیگران پیدا کنید که این گروه تعیین کرده است به عنوان مثال با جمع آوری اطلاعات و انتشار آن است. در سال 2012, SPD خواسته وزارت دادگستری برای توصیه به کاهش استفاده از زور. با توجه به SPD گزارش گروه ملاقات تمام 42 DOJ توصیه که شامل تمام افسران پوشیدن دوربین های بدن و افزایش افسران تعامل با جامعه.

ادوارد Byrnes استاد مطالعه عدالت کیفری در شرقی دانشگاه واشنگتن گفت: SPD شروع به جمع آوری اطلاعات بازداشت نژاد به طور داوطلبانه در سال 2014. در حدود همان زمان اداره پلیس سیاتل بود "کشیده به دادگاه" برای جمع آوری داده های مشابه, او گفت:.

به Spokane County کلانتر در پاسخ به یک درخواست سوابق با دستگیری داده که شامل جمعیتی از افراد دستگیر شده گفت: مسابقه دستگیری داده خواهد هزینه چند صد دلار برای قرار دادن با هم.

'سریعتر به قرعه کشی'

Byrnes' 2017, گزارش یافت که اسپوکن پلیس نامتناسب توقف, سیاه, بومی آمریکا, خاورمیانه و جزایر اقیانوس آرام ساکنان. اخیر تجزيه و تحليل داده ها توسط سخنگوی-بررسی نشان داد که آمریکایی های بومی در حدود چهار برابر بیشتر احتمال دارد به بازداشت بیش از سفید پوستان در یک سال است.

تعصب در بازی با توجه به لوئیس جیمز, دستیار استاد در دانشگاه ایالتی واشنگتن که مطالعات ضمنی و تعصب.

در یک شبیه سازی آزمایشگاه در WSU را اسپوکن دانشگاه جیمز نظارت عصبی و فیزیولوژیکی پاسخ "صدها و صدها نفر" از پلیس – بیشتر کسانی که در ادارات محلی و مقایسه پاسخ های خود را به جمعیت عمومی است.

پلیس محلی تمایل دارند که قوی تر ضمنی و نژادی و تعصبات از اعضای جمعیت به طور کلی جیمز گفت.

با مظنون ماموران نیز تمایل به سریعتر برای قرار دادن یک دست بر روی یک سلاح و "سریعتر به رسم" جیمز گفت. اما وقتی که می آید به تصمیم واقعی به ساقه محلی ماموران پلیس "خیلی خنثی است." این محدودیت می تواند نشان می دهد کنترل خود را به طور کلی و یا در واکنش به حال تماشا, توسط, محققان, او گفت:.

Byrnes گفت: تجزیه و تحلیل داده ها بیش تر سوال آن پاسخ داده است.

به تصرف افسر تصمیم گیری او و همکارانش تنها تحليل متوقف می شود زمانی که Spokane, پلیس آغاز, تماس, به جای زمانی که افسران در پاسخ به تماس. در آن شرایط disproportions ادامه داشت اما مردم سیاه و سفید نمی شد به طور نامتناسبی به عنوان نماینده آنها در به طور کلی بازداشت نرخ تازگی و تحليل قرار گرفت.

این تفاوت نشان می دهد که تماس گیرنده گزارش مردم سیاه و سفید در خصوص نرخ بالا با توجه به جمعیت سیاه.

"من فکر می کنم پلیس قابل مشاهده هستند اما این فقط نشان دهنده یک مقدار عمیق تر و گسترده اجتماعی مشکل" Byrnes گفت.

در نهایت Byrnes گفت: Spokane نباید نیاز "یک مرد سفید" مانند او اعداد خرد برای دیدن یک مشکل است.

"زمان برای ما به گوش دادن به روایات در مورد نژاد پرستی از برادران و خواهران ما از رنگ بسیار دیر شده" Byrnes گفت.

'آنچه آنها در حال رفتن به در مورد آن انجام?'

مخفی Zorrozua سابق وکیل برای اسپوکن به تازگی توقیف مرکز دادگستری گفت: "احتمالا بسیار گران گزارش" مانند Byrnes " بوده است در مقابل مقامات در اسپوکن منطقه ای قانون و عدالت شورا برای سال در حال حاضر و در عین حال او را نمی بینم چقدر تغییر.

که شورا عضو شامل رئیس پلیس کریگ Meidl شهردار نادین Woodward, Spokane County Sheriff Ozzie Knezovich و Spokane County دادستان لری Haskell.

"آن را مانند آنها دعوت شما را به جدول به دلیل آنها می خواهند به شنیدن از شما به آنها بگویید و سپس آنها را در راه رفتن به دور. که امتیاز" Zorrozua گفت. "همه ما می دانیم. سوال این است که آنچه آنها در حال رفتن به در مورد آن انجام?"

Zorrozua با اشاره به Spokane County زندانی زندان داده است. در Spokane County, وب سایت رسمی, اسلاید, ارائه توسط ورا موسسه عدالت از مارس 2019 شامل متوسط روزانه اهل بیت جمعیت در Spokane County زندان شکسته نژاد.

مردم سیاه و سفید در Spokane County حدود شش برابر بیشتر احتمال دارد به حبس از سفید پوستان در سال 2019 با توجه به 2019 ماهانه زندان جمعیت گزارش های مورد استفاده در آن ارائه شده است. مردم سیاه و سفید بودند و آمریکا نیز در آنجا ماند و در حدود دو برابر متوسط باقی می ماند از 29 روز سیاه و 15 برای سفید پوستان است.

در روز به طور متوسط 15 درصد از Spokane County Jail جمعیت سیاه بود در حالی که 2 درصد از جمعیت شهرستان است ، روزانه به طور متوسط زندان جمعیت 70% و سفید در حالی که 85 درصد از این شهرستان سفید است.

"مردم می خواهید برای پیدا کردن توجیهی برای آن و من درک می کنم که چرا شما می خواهم به این باور است که یک سیستم عدالت نیست این پرهیاهو و نژادپرستانه" Zorrozua گفت. "اما من فکر می کنم وقت آن است برای نگاهی به این اعداد و می گویند بدون این غیر قابل قبول است."

با وجود سال داده و این ماه تظاهرات پلیس اصلاحات نشان دادن هزاران نفر از شرکت کنندگان در اسپوکن اسپوکن پلیس کمیته مشورتی دیده نشده و بسیاری از شکایات ریک مندوزا گفت.

مندوزا یک کمیسر سابق در ایالت واشنگتن کمیسیون اسپانیایی امور نشسته در اسپوکن پلیس کمیته مشورتی یا PAC از آن مفهوم نمایندگی در شهرستان هیسپانیک جامعه است.

فردی PAC اعضای آورده اند شکایت به هیئت مدیره توجه اما "نه یک کل شار از آنها است." هنگامی که وجود دارد مسائل مربوط به او گفت: SPD آنها را به طور جدی.

از مارس 29 ژوئن 12, گروه دریافت 47 شکایات و 180 تقدیرنامه گفت: Brian Coddington سخنگوی وودوارد. Coddington برجسته که در ماه فوریه 2019 شهر رای دادند و در 65% رای به استخدام بیشتر افسران پلیس و مالیات خود را بیشتر به آن را انجام دهد.

که رای نشان می دهد SPD بسیاری از حامیان Coddington گفت. او در توصیف یک لیست از منابع برای این داستان از جمله رابینسون Byrnes جیمز ویلیامز Zorrozua و Beggs به عنوان "مظنونین که در حال انتقاد از اداره پلیس است."

در حقیقت Coddington گفت: این امر می تواند سخت برای پیدا کردن یکی دیگر از بخش هایی که دعوت کرده است میزان موشکافی و خارج بررسی که اسپوکن اداره پلیس است.

مندوزا به توافق رسیدند.

"اگر شما به سرعت و شما می توانید طول کشیده برای بالا بردن سرعت و شما عصبانی هستید شما کشیده شده است بیش از و شما یک فرد از رنگ, از آن آسان است برای گفتن" شما در حال کشیدن من چون من رانندگی در حالی که قهوه ای است.' اما گاهی اوقات که چنین نیست و" مندوزا گفت. "من همیشه می گویند هنگامی که شما را متوقف, آن را در زمان خود است. آیا دقیقا همان چیزی است که شما بخواهید انجام دهید. سپس هنگامی که شما را هنگامی که شما دریافت بلیط خود را, شما می توانید به دنبال مسائل خود را."

به ویلیامز, هر چند این ایده که مردم سیاه و سفید در حال ارتکاب بیشتر جرم و جنایت نسبت به سفید پوستان و سرزنش مغرضانه پلیس است "فوق العاده خسته کننده است."

ویلیامز اشاره به مطالعات نشان مردم سیاه و سفید به احتمال زیاد دستگیر و برای همین جنایات سفید مردم متعهد.

برای مثال در مسخره محاکمه پژوهشگران سیاه مردم شدیدتر قضاوت از گناه و مجازات از سفید متهمان در غیر این صورت موارد مشابه.

Spokane پلیس اطلاعات را با جزئیات نیست که جنایات مردم از هر نژاد و دستگیر شدند .

'تلاش برای تغییر واقعی'

مایکل Cathcart این نماینده شورای شهر در پلیس کمیته مشورتی دیده است SPD که او خواستار "باور نکردنی سازمان اجرای قانون" را گام های بلندی.

اما Cathcart گفت: کشتی نیست تبدیل به اطراف. Cathcart می بیند یک فرصت در ناآرامی های اخیر برای سرعت بخشیدن به اصلاحات. او را با فشار به صورت بخش به انتشار تمام داده های خام جمع آوری اطلاعات دقیق و نگاه به فن آوری های جدید است که کمک به بدن فیلم دوربین را به مردم سریع تر است.

"این مهم است که همه تحصیل کرده و که ما همه کار را از همان جدول داده ها" Cathcart گفت.

این شهرستان است که استخدام یک کارمند برای مدیریت سهام و ورود ابتکارات و 74 نفر اعمال Beggs گفت. شورای شهر نیز تامین می شود استخدام یک فرد به تخصص در حقوق مدنی در دفتر شهردار.

Beggs همچنین امیدوار است اسپوکن را انجام خواهد داد آنچه در دیگر شهرستانها باید با اتخاذ نژادی سهام لنز در بودجه خود را, و روش, و او گفت که تغییر نمی تواند به زودی به اندازه کافی.

در حالی که برخی از معترضان به نام پال خواستار قطع بودجه دولت پلیس Preuninger گفت: این امر تنها صدمه دیده است. با بودجه آموزش خواهد بود یکی از اولین چیزهایی که به آن بروید. برنامه های توسعه مانند پلیس فعالیت های لیگ و پلیس صحبت کنید که رسیدن به در خطر مردم در جامعه نیست, انتگرال,, او گفت:, اما فراموش پول هزینه.

اما رابینسون گفت: سیاه جامعه را بزرگتر نیاز دارید تغییر دهید.

"این یک نبرد مستمر تلاش برای تغییر واقعی اجرا" رابینسون گفت.

"مردم حق دارند ناراحت شود آنها حق دارند به دریچه امیدی. ما خسته بودن له در stomped در هر جنبه ای از این سیستم آمریکایی و پس از آن که متهم از آنجا که ما ناراحت هستید."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب