ESPN می رسد تلویزیون برای مقابله با حمل و کره جنوبی در لیگ بیس بال, بازی زندگی می کنند

ESPN اعلام کرد قصد دارد به televise بازی از کره جنوبی در صدر لیگ بیس بال در دوشنبه آمریکایی به عنوان ورزش حرفه

توسط NASERINEWS در 16 اردیبهشت 1399

ESPN اعلام کرد قصد دارد به televise بازی از کره جنوبی در صدر لیگ بیس بال در دوشنبه آمریکایی به عنوان ورزش حرفه ای باقی می ماند تعطیل در طول coronavirus بیماری همه گیر.

کره بیس بال سازمان (KBO) خود را در سال 2020 باز روز سه شنبه و ESPN خود را آغاز پوشش های حمل شش بازی هفته است. معامله با همکاری Eclat گروه رسانه ای. ESPN خواهد بود که تنها به زبان انگلیسی شبکه برای پوشش این بازی ها با استفاده از آن play-by-play صدای تحلیلگران و خبرنگاران برای رنگ تفسیر در خانه خود را قرنطینه studios. معلوم نیست که آیا TSN است که مشارکت را به انجام برخی از ESPN برنامه نویسی را نیز حمل بازی.

KBO کمیساریای سازمان ملل متحد-چان چانگ در بیانیه ای گفت: "در طول این بی سابقه و دشوار است من امیدوارم که KBO لیگ می تواند تسلی به جوامع و ارائه دستورالعمل به جهان ورزش. من خوشحال هستم که KBO لیگ معرفی می شود در سطح جهان و امیدوارم که این می تواند یک فرصت برای توسعه ما لیگ و ورزش است."

اکثر بازی ها خواهد شد در ESPN2 در 5:30 p. m. و از روز سه شنبه تا جمعه, 4 صبح در روزهای شنبه و ساعت 1 صبح در روزهای یکشنبه. فصل-بازی افتتاحیه بین NC Dinos و سامسونگ شیرها آغاز می شود و در ساعت 1 صبح شنبه در ESPN. بازی نیز خواهد بود recapped در SportsCenter. به ESPN استعداد برای پوشش این بازی ها شامل کارل Ravech جان Sciambi, Eduardo پرز جسیکا مندوزا و کایل پترسون.

"ما هیجان زده برای تبدیل شدن به منحصر به فرد انگلیسی زبان به KBO لیگ و به نمایش گذاشتن آن قانع کننده عمل و در سطح بالا رقابت گفت:" برک مگنوس, ESPN است معاون اجرایی رئیس جمهور از برنامه نویسی در انتشار اخبار. "ما یک تاریخ مستند بازی بیس بال و ما هیجان زده به ارائه این حوادث زندگی می کنند به طرفداران ورزش است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن