NHL برنامه ای برای تست بازیکنان برای COVID-19 روز اگر و هنگامی که بازی از سر

نیک فولینو ساعت اوهایو رژیم صهیونیستی است. مایک DeWine را coronavirus جلسات و قدردانی از ارزش اطلاعات است.این

توسط NASERINEWS در 12 خرداد 1399

نیک فولینو ساعت اوهایو رژیم صهیونیستی است. مایک DeWine را coronavirus جلسات و قدردانی از ارزش اطلاعات است.

این بخشی از دلیل کلمبوس کاپیتان پشتیبانی از NHL بازیکنان تحت روزانه تست اگر فصل رزومه.

"تست است که باید دلیل آن را تنها راه شما در حال رفتن به می دانم و احساس اعتماد به نفس هر بار که شما بر روی یخ است که هر کس در همان قایق به شما و شما می توانید این بازی را به بهترین توانایی خود را" فولینو گفت.

اولین عمده در آمریکای شمالی ورزش حرفه ای لیگ برتر به اعلام یک قالب برای آن پتانسیل بازگشت به رقابت همچنین دارای یک جامع COVID-19 تست استراتژی است. وجود دارد پروتکل های غربالگری در محل به صورت داوطلبانه تمرینات و اردوگاه های آموزشی در دست تیم های فردی. معاون کمیسر لایحه دالی همچنین گفت NHL برنامه ای برای تست همه بازیکنان هر روز هنگامی که بازی شروع می شود اتفاق می افتد.

"ما باید دقیق روزانه تست پروتکل که در آن بازیکنان در حال آزمایش هر شب و کسانی که نتایج به دست آمده قبل از آنها خود را ترک اتاق های هتل صبح روز بعد, بنابراین ما می دانیم که اگر ما یک تست مثبت و اینکه آیا این بازیکن به خود قرنطینه خود را به عنوان یک نتیجه از که تست مثبت," دالی گفت. "اما ما فکر می کنم آن را واقعا یک عنصر بنیادی از آنچه که ما در حال تلاش برای به انجام رساندن."

هر آزمون هزینه حدود $125 (ایالات متحده) لیگ می گوید و کمیسر گری Bettman برآورد 25,000 35,000 مورد نیاز خواهد بود برای دریافت از طریق پلی آف — برچسب قیمت او تصدیق میکند از "میلیون ها دلار." اما ورزشکاران باید مقدار زیادی از نگرانی در مورد به خطر انداختن سلامت خود را برای بازگشت به کار و به طور منظم تست چیزی است که بازیکنان اصرار بر.

"شما نیاز به تست در یک سطح کافی اعتماد به نفس است که شما در حال رفتن به در بالای هر چیزی که ممکن است اتفاق می افتد" NHL بازیکنان' Association, مدیر اجرایی, همین Fehr گفت. "اگر که معلوم می شود روزانه و در دسترس است که که خوب است. که خواهد بود خوب است. اگر معلوم می شود که نه کاملا آنچه که ما نیاز دارند و ما می توانیم با کمی کمتر که خوب است."

بیماری های عفونی متخصص دکتر Amesh Adalja از دانشگاه جانز هاپکینز مرکز سلامت و امنیت نیست و کاملا مطمئن شوید که چگونه اغلب ورزشکاران باید مورد آزمایش قرار به اطمینان حاصل شود آنها ویروس رایگان. او گفت: تست در فوتبال کمک خواهد کرد که دیگر لیگ تعیین حق فرکانس آن نیز بستگی به نوع قرنطینه و قرار گرفتن در معرض خطرات بازیکنان خواهد شد.

"ما می دانیم که افرادی که افزایش تماس با یکدیگر در حال رفتن به فرصت بیشتری به گسترش این ویروس و هاکی است در یکی از رشته های ورزشی که در آن افراد بسیاری از تماس با هر یک از دیگر" Adalja گفت. "من می گویند که آنها در حال رفتن به باید تهاجمی تر از لیگ های دیگر از نظر تست."

در حالی که بازیکنان متفاوت است به طور کلی خود را نگرانی در مورد ابتلا به ویروس با از سرگیری فصل بسیاری از به نظر می رسد در هیئت مدیره با تست مکرر.

"پس از آن هر روز آغاز می شود به منظور محدود کردن پتانسیل ابتلا به ویروس" ادمونتون بازیکن نماینده Darnell, پرستار گفت:. "اگر این است که آنچه در آن طول می کشد که چه حرفه ای که در این زمینه و مقابله با این چالش ها هر روز اگر این است که آنچه آنها باور دارند که بهترین گزینه پس از آن که راه شما باید برای رفتن."

هم تیمی کانر McDavid و تورنتو کاپیتان جان توارث که اعضای NHL/nhl on nbc بازگشت به بازی بازی های کمیته معوق به کارشناسان در مورد چگونه اغلب بازیکنان باید آزمایش می شود. McDavid افزود: "من فکر می کنم شما باید برای آزمایش در یک زمان مثل این و شما می خواهید برای دریافت تست به عنوان اغلب به عنوان شما می توانید برای گرفتن آن را حق دور."

دالی گفت: یک نفر تست مثبت برای coronavirus نه لزوما به این معنی یکی دیگر از مکث برای NHL. Leaguewide تست انجام شده روزانه اجازه می دهد انزوای آلوده بازیکن مربی و یا عضو هیات قبل از شروع شیوع.

"اگر یک مرد تست مثبت من آن را به عنوان بعید است که دیگر بچه ها نمی تست مثبت اما در ارزیابی همه من را به این باور است که آنها احتمالا پیدا کردن آن" مونترال بازیکن هرزه پل بایرون گفت. "چه اتفاقی می افتد اگر نیمی از تیم خود و یا چهار یا پنج یا شش بچه ها تست مثبت در یک زمان؟"

لیگ و تیم مقامات تاکید کرده اند آنها تنها با استفاده از هزاران تست در صورتی که شماره نمی اندازد عرضه برای عموم مردم یک نگرانی Adalja مطرح برای تمام رشته های ورزشی. Bettman گفت: کارشناسان پزشکی گفت: NHL که با زمان بازی می تواند رزومه این تابستان 25,000 30,000 خواهد بود "نسبتا ناچیز شماره."

Adalja گفت: لیگ همکاری با یک زنجیره ای ملی برای تست می تواند نگه داشتن آن از تداخل با عرضه عمومی هر چند آن را دشوار است برای پیش بینی آنچه در دسترس خواهد بود در اواخر تابستان. او همچنین گفت: هزینه و در دسترس بستگی دارد که آیا NHL استفاده می گران تر اما مطمئن تر تست PCR — بینی سواب یا سریع آنتی ژن آزمون است که می تواند حساسیت کمتر.

پروتکل داوطلبانه تمرینات و اردوگاه های آموزشی نیاز به تست PCR که در آن در دسترس و دالی گفت: NHL همچنان به مطالعه پتانسیل استفاده از آنتی ژن تست.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

بخشی از تصمیم گیری که در آن شهرهای میزبان بازی ها است که مقدار COVID-19 موجود در جامعه است. Bettman امید ترکیبی از رفتن به یک محل با کمتر از این تست اغلب و قرار دادن بازیکنان در یک قرنطینه "حباب" از انواع به معنی آن است که کمتر احتمال دارد برای هر کسی که به قرارداد آن است.

بازیکنان قرار دادن ایمان در لیگ به نگه داشتن آنها را سالم امیدوارم که معلوم می شود درست است.

"ماندن در بالای همه در حال رفتن به یک چالش خوب برای ما آموزش کارکنان و تعهد در بازیکنان در ساخت مطمئن شوید که هر کس امن" کارولینای کاپیتان اردن Staal گفت. "این رفتن به متفاوت است. آن را به برخی از موانع جالب اما امیدوارم اگر ما به عقب بر گردیم روی یخ, من مطمئن هستم که بچه ها را پیدا خواهد کرد یک راه برای پرش از طریق آنها."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب