صهیون ویلیامسون بازگشت به حباب به عنوان Domantas Sabonis دیگران ترک - Fri, 24 Jul 2020 PST

دریاچه BUENA VISTA, Fla. — صهیون ویلیامسون در NBA حباب پس از رسیدگی به وضعیت خانواده. او نمی خواهد آخرین برای

توسط NASERINEWS در 4 مرداد 1399

دریاچه BUENA VISTA, Fla. — صهیون ویلیامسون در NBA حباب پس از رسیدگی به وضعیت خانواده.

او نمی خواهد آخرین برای رفتن را از طریق دوباره شروع روند.

نیواورلئان تازه کار شماره 1 انتخاب در سال گذشته NBA پیش نویس بازگشت به والت دیزنی جهان در شب جمعه و بلافاصله رفت و برگشت به قرنطینه. هیچ فوری اطلاعیه در مورد چه مدت او باقی خواهد ماند جدا از پلیکان اما با اینکه در حال حاضر نشان می دهد که ممکن است که او می تواند بازی زمانی که نیواورلئان چهره یوتا در جولای 30 در اولین بذر بازی NBA راه اندازی مجدد.

"خانواده من و من از عشق و احترام است که هر کس به ما نشان داد در حالی که ما در برخورد با یک موضوع خانوادگی خصوصی" ویلیامسون گفت: جمعه شب در بیانیه ای. "من بسیار هیجان زده برای دوباره پیوستن به تیم من در اورلاندو و نگاه به جلو به گرفتن پشت در دادگاه با هم تیمی های من پس از قرنطینه."

ویلیامسون صرف هشت روز در خارج از حباب. او آزمایش روزانه در طول غیبت خود را برای COVID-19 و تمام کسانی که تست منفی بودند. که به احتمال زیاد کوتاه مقدار از زمان او صرف خواهد شد در قرنطینه.

و وجود دارد در حال رفتن به بیش از چند NBA مردم بسیار علاقه مند به دیدن چگونه ویلیامسون بازگشت روند کار می کند – به دلیل مشابه آنهایی که در انتظار بازیکنان دیگر نیز هست.

دو نفر با آگاهی از شرایط جمعه گفت که هر دو لو ویلیامز از لس آنجلس کلیپرز و آستین رودخانه هوستون راکت اضافه شده اند خود را به لیست بازیکنان که در سمت چپ NBA پردیس در والت دیزنی جهانی به تمایل به مسائل خانواده. مردم صحبت کرد و خواست نامش فاش نشود چرا که نه بازیکن فاش غیاب او publicly.

در میان دیگران که در سمت چپ این حباب تا کنون برای آنچه که به عنوان خانواده دلایل کلیپرز هم تیمی های Montrezl Harrell و پاتریک بورلی.

"من فکر می کنم همه ما می دانستیم که ما می تواند شروع لیگ. کلیدی است که می تواند ما را در پایان گفت: کلیپرز مربی Doc Rivers, Austin رودخانه ها ، "من فکر می کنم که خواهد بود که چیز بزرگ. من فکر می کنم آنچه در لیگ آموخته است که تیم در حال حاضر شناخته شده آن بیش از بسکتبال است که می آید. بچه ها زندگی در جریان است. این که آیا آن یک خانواده مشکل یک بچه مشکل یک مشکل هر چیزی از مسائل وجود دارد که در این بچه ها زندگی.

"ما به بچه ها روز در همه زمان ها به دلیل آن است. هیچ کس واقعا متوجه آن است."

نه همه حباب خروج هستند به دلایل شخصی. ایندیانا همه ستاره جلو Domantas Sabonis در حال خروج از حباب پیسرز گفت: شب جمعه به درمان التهاب غلاف کف پا در پای چپ خود را.

بازیکنان دیگر باید زمان از دست رفته در حالی که برخورد با کروناویروس از جمله ساکرامنتو را هریسون بارنز بود که در یک پرواز از کالیفرنیا به فلوریدا روز جمعه و آماده به دوباره پیوستن به تیم خود را پس از تکمیل به احتمال زیاد دو روز قرنطینه در دیزنی. پادشاهان باور بارنز می تواند آماده بود که بذر بازی یا سرگیری 2019-20 فصل شروع می شود در هفته آینده.

"تا زمانی که خود پایه است که در یک سطح خاص, من فکر می کنم او باید زمان کافی برای آماده شدن برای که اولین بازی" پادشاهان مربی لوقا والتون گفت. "اما شما می دانید, ما باید به صبر کنید و ببینید."

میلواکی رو گارد Eric Bledsoe دیگر بازیکن که تست مثبت برای coronavirus برگشت در روز جمعه. Bledsoe گفت: او با بازی بسیاری از بازی Call of Duty بازی های ویدئویی در حالی که او در قرنطینه اما او مطبوع سطح ممکن است رنج می برد تا آنجا که دیگران می رود.

"در تمام صداقت به آن توجه شده است در حالی که از او شده است قادر به دست زدن به توپ و یا انجام هر کاری او بسیار خوب بود" دیگران مربی مایک Budenholzer گفت: پس از Bledsoe اولین تمرین. "امروز یک روز بزرگ برای او و ما."

دنور کردم Gary هریس و Torrey کریگ به عقب بر روی تمرین های طبقه جمعه و میامی استقبال استارت Bam Adebayo و Kendrick Nunn به یک تیم عمل برای اولین بار در این تابستان. هر دو حرارتی بازیکنان جمعه نشان داد که آنها تا به حال شده است در برخورد با کروناویروس.

"این یک چیز دیوانه," Adebayo گفت.

Doc Rivers گفت: در یک راه عجیب و غریب وجود دارد می تواند یک امتیاز مثبت برای دیدن بازیکنان برخورد با مسائل مختلف.

"من فکر می کنم در یک راه خوب در این مکان در واقع می بیند که بازیکنان NBA در واقع انسان هستند و آنها را باید به طور منظم مسائل زندگی در رفتن" کلیپرز' مربی گفت. "مشکل این است که معمولا با مسائل زندگی شما می توانید دوباره به این تیم و بازی در روز بعد. در حال حاضر با این موضوع زندگی شما را به قرنطینه برای 48 ساعت یا چهار روز. که بسیار دشوار است. اما ما باید انجام دهیم این است که مطمئن شوید که همه سالم باقی می ماند."

نیوجرسی پیام

NBA منتشر شد لیست اجتماعی-آگاهی گفته است که بازیکنان را در پشت خود کشباف شروع زمانی که بذر بازی شروع پنج شنبه و در ادامه از طریق باقی مانده از این فصل است.

"برابری" محبوب ترین انتخاب های حسابداری برای 25 ٪ از بازیکن انتخاب و آن را فرسوده در نه زبان. علاوه بر زبان انگلیسی, بازیکنان تصمیم گرفتند به پوشیدن آن را به زبان ایتالیایی, فرانسوی, بوسنی, لیتوانی, اسلوونیایی, آلمانی, اسپانیایی و lats.

"Black Lives Matter" دوم-محبوب ترین انتخاب در 16٪. و این لیست همچنین نشان داد که 16 درصد از بازیکنان در فهرست اسامی برای راه اندازی مجدد تصمیم گرفتند به هر گونه پیام است.

تجربه فن

طرفداران در حال رفتن به courtside برای NBA بازی در حباب.

در راه به هر حال.

NBA نشان داد قصد دارد جمعه "در محل برگزاری و پخش پیشرفت برای از سرگیری 2019-20 فصل" و چه در لیگ به نام "ارتباط بیشتر و همهجانبه تجربه برای طرفداران است."

بیش از 300 طرفداران را دعوت به ورود به سیستم و اتصال دیجیتالی برای هر بازی ظاهر می شود زندگی می کنند 17-پا تصویری تخته را احاطه کرده است که خطوط راهنما و یک حاشیه که در آن تیم نیمکت مناطق قرار دارد.

این یک همکاری بین NBA و مایکروسافت به طرفداران "احساس نشستن در کنار یک دیگر در یک بازی زندگی می کنند بدون خروج از ایمنی و راحتی از خانه خود را در حالی که بازیکنان خود را تجربه انرژی و پشتیبانی در محل" لیگ گفت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن