COVID-19 همه گیر ایجاد دو بار به عنوان بسیاری از چالش ها برای برخی از لامپ کم مصرف بازیکنان

این COVID-19 همه گیر است و ایجاد مقدار زیادی از عدم قطعیت مالی برای لامپ کم مصرف بازیکنان.آن را مجبور به لامپ

توسط NASERINEWS در 24 اردیبهشت 1399

این COVID-19 همه گیر است و ایجاد مقدار زیادی از عدم قطعیت مالی برای لامپ کم مصرف بازیکنان.

آن را مجبور به لامپ کم مصرف نه تنها به تعویق انداختن شروع اردوگاه های آموزشی — که برای باز کردن در این ماه — اما همچنین عقب راندن شروع فصل به طور منظم از 11 ژوئن تا اوایل ماه ژوئیه در اولین. اما در هفته گذشته کمیساریای سفت Ambrosie گفت: مجلس عوام ایستاده کمیته امور مالی محتمل ترین سناریو است لغو 2020 فصل اگر چه هیچ اعلام رسمی ساخته شده است.

لامپ کم مصرف بازیکن دریافت نکرده اند یک بازی چک از نوامبر. بسیاری از آنها خارج از فصل مشاغل — نه تنها تکمیل درآمد خود را اما همچنین ایجاد ارتباط کسب و کار برای زندگی بعد از فوتبال است. اما لامپ کم مصرف بازیکنان' Association, مدیر اجرایی, برایان رمزی گفت: تعدادی از بازیکنان را هم گذاشته شده و یا از دست داد مواضع خود را آشکار چون از رمان شیوع کروناویروس.

رمزی نمی توان گفت که دقیقا چگونه بسیاری از بازیکنان آسیب دیده اند اما افزود این اتحادیه عضویت در مواجهه با بسیاری از واقعیت های کانادایی هستند این روزها.

"این سناریو است که بسیاری از کانادایی ها در حال رفتن را از طریق" رمزی گفت: با اضافه کردن بازیکنان است که تا به حال خارج از فصل خود کار نهفته هستند کانادایی ها و آمریکایی ها (که به اقامت دائم در کانادا) شاغل در کانادا است.

فقط بیش از نیمی از لامپ کم مصرف بازیکنان آمریکایی است.

بازیکنان خود را از دست دادن فصل مشاغل در کانادا با توجه به همه گیر می توانید برای درخواست یا بیمه بیکاری و یا کانادا واکنش اضطراری بهره مند شوند (CERB). هر دو ارائه تنها تسکین موقت و معمولا بودجه آنها کمتر از آنچه بود که از قبل به دست آورده.

لامپ کم مصرف بازیکنان کار خود را در طول خارج از فصل است که هیچ چیز جدید است. رمزی 40 کار برای KPMG — کانادا مالیاتی, حسابرسی و خدمات مشاوره — نه سال طول دوران فوتبال حرفه ای به عنوان یک offensive lineman با تورنتو و همیلتون و ادمونتون (2006-2015).

رمزی را برای آموزش فوتبال در صبح و شب اما صرف روز خود را خارج از فصل کار به عنوان حسابدار. هنگامی که لامپ کم مصرف, مبارزات انتخاباتی آغاز شد و او را شش ماه مرخصی قبل از بازگشت در فصل پایان.

نسبت به پایان کار خود را رمزی گفت: او حتی کار کرده با KPMG در طول فصل لامپ کم مصرف.

"من پرداخت مقیاس هرگز صعود کرد اما من ارشد بود" رمزی گفت. "پول نبود برای من مهم است چرا که من می دانستم که من در ساخت درآمد ،

"آنچه مهم است به دست آوردن نه سال تجربه و بالا رفتن در ارشد در شرکت پس مسئولیت من وقتی که من برگشتم برای کسانی که شش ماه بود و بازتاب به عنوان اگر من می خواهم وجود دارد برای نه سال تا پایان."

با توجه به میانگین طرفدار فوتبال حرفه ای است که تقریبا سه فصل رمزی گفت: CFLPA می خواهد بازیکنان خود را برای به دست آوردن کردن زمینه تجربه کاری.

"بیشتر و بیشتر از ما بچه ها در حال کار و یا به دست آوردن تجربه قادر به آماده شدن برای زندگی بعد از فوتبال" رمزی گفت. "ما دلگرم کننده است."

و با همین دلیل خوب. در حالی که بسیاری از لامپ کم مصرف quarterbacks کسب بیش از 400.000 دلار در سال, حداقل حقوق و دستمزد $65,000 و متوسط دستمزد است در مورد $85,000. طرفدار فوتبال قرارداد نیز تضمین شده نیست.

تمام لامپ کم مصرف بازیکنان پرداخت می شود در کانادا ارز.

نه تنها بازیکنان مطمئن نیستید اگر در حال رفتن به یک سال 2020 فصل حتی اگر یکی از آن بدون شک خواهد بود چگال معنی کمتر paycheques از انتظار است.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام

"اثرات گم شده paycheques در بودجه سالانه درآمد کلان" رمزی گفت. "تعداد زیادی از بچه های ما نیست به دست آورده paycheque پس از هفته اول ماه نوامبر سال گذشته شده اند و بودجه بر این اساس به جایی که آنها می خواهم به دریافت paycheques در ماه ژوئن.

"در حال حاضر شما نمی دانید که اگر درآمد است برای رفتن به آنجا با فوتبال چه که به نظر می رسد و آنچه شما بوده ام با تکیه بر."

رمزی گفت: این اشتباه برای مردم به این باور بازیکنان فوتبال تنها نیمی از سال است. کسانی که نمی باید پرداخت خارج از فصل مشاغل هنوز هم باید کار کردن برای آماده شدن برای آینده فوتبال فصل است.

"اگر شما را نشان نمی دهد تا در اردوگاه های آموزشی در شکل و آماده برای رفتن و سپس شما از یک شغل" رمزی گفت. "من فکر می کنم یک نقطه مربوط به آن زمان سرمایه گذاری از آن گذشته paycheque و آموزش آنها انجام داده ام منتهی به فصل در حال حاضر است که واقعا کار را برای paycheque که قرار بود در آینده در ماه ژوئن.

"شما می توانید آنها را تقصیر نیست برای انجام این کار است که کار خود را. اما وجود دارد بسیاری از مشاغل که من می دانم که در آن شما در حال رفتن به محل کار به مدت پنج ماه خود را بدون دریافت یک paycheque و (هنگامی که شما انجام کار) حقوق و دستمزد خود را فشرده است بیش از 18 هفته."

و یا در مورد سال 2020 بیش از کمتر از 18 ماه و یا نه در همه.

و به همین دلیل رمزی احساس می کند آن را بسیار مهم برای لامپ کم مصرف بازیکنان کانون بود درگیر با لامپ کم مصرف در نمودار در لیگ آینده است. دو هفته پیش Ambrosie آشکار لیگ بود درخواست دولت فدرال برای تا $150 میلیون دلار در کمک های مالی با توجه به COVID-19 بیماری همه گیر.

اما در هفته گذشته Ambrosie انتقاد قرار گرفته بود توسط سه نفر از نمایندگان مجلس برای داشتن بازیکنان درگیر در ارائه خود را. دو طرف از سر گرفته شد نشست هفته گذشته برای بحث در مورد طرح های احتمالی برای سال 2020 فصل اول خود را جمع آوری و پس مارس 16 زمانی که آنها به بن بست رسیده در مورد تفسیر از توافق دسته جمعی.

هر گونه تغییرات به CBA نیاز به توافق از هر دو طرف. بیشتر جلسات بین لامپ کم مصرف و CFLPA برنامه ریزی شده برای این هفته است.

"من فکر می کنم این مهم است که درک ما بازیکنان مانند بسیاری دیگر از کارگران و وضعیت آنها در حال رفتن را از طریق" رمزی گفت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب